abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214257829
pi_214258129
En hier staan we dan, mijn ruggengraat en ik *O*
Wat een heerlijk liedje is dat :P

Iets minder heerlijk voor @LeeHarveyOswald ;(

Ik keek vanochtend nog een laatste keer naar weerbericht voor Arnhem voor mn nachtje Papendal.. 47mm regen :'( en morgen ook hele ochtend. En toen zag ik dat ik hotel gratis kon annuleren tot inchecken :o dus ik heb ze even gebeld en kunnen verzetten O+ . Ga nu zondag-maandag ipv vandaag-morgen. Dan is voorspelling droog en zonnig. Kan ik wél gewoon naar de dierentuin enzo. En voetbalfinale zondagavond, dus ook tof om die dan daar in de bar te kunnen kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 12-07-2024 09:18:56 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 juli 2024 @ 09:03:49 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214258286
We hebben vanavond afsluiter van het Politieke seizoen bij Dakkas.
Wordt wrs binnen ipv buiten met mooi uitzicht over Haarlem. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214258293
Mogge

Nee het is hier niet echt aangenaam droog. Moet zo bloedprikken en daarna naar de stad om iets op te halen. Buienradar verwacht geen droog moment vandaag dus het moet maar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_214258539
Het is inderdaad nat en koud. Wel lekker rustig op straat :s)

Vanmiddag presentatie geven. Spannend :o
Daarna wel echt vakantie O+

Succes met bloedprikken @Kaatje1
pi_214258835
Unicum, 1 keer aanprikken en meteen 2 buisjes vol. Da’s maar zelden *O*

Op de terugweg was het wel heel nat. Nu koffie en moed verzamelen om weer op de fiets te stappen
pi_214258913
Goeie vampier *G*

Succes Tele!
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 10:20:39 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214259016
Biden die Zelenski Putin noemt. Wat is de volgende stap, een gesprek met een opperrabbijn die hij met Adolf aanspreekt?

Een van de Disney nazaten heeft de sponsoring al stopgezet zolang er geen andere kandidaat naar voren wordt geschoven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 juli 2024 @ 10:34:10 #9
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214259189
-O- had ik een plan bedacht om dan maar in parkheuvel te gaan lunchen op zondag, zijn ze in augustus gesloten .. 8)7 nieuw plan dan maar....

we gaan wel een nachtje slapen op de SS rotterdam O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 juli 2024 @ 10:34:50 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_214259201
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:20 schreef derLudolf het volgende:
Biden die Zelenski Putin noemt. Wat is de volgende stap, een gesprek met een opperrabbijn die hij met Adolf aanspreekt?

Een van de Disney nazaten heeft de sponsoring al stopgezet zolang er geen andere kandidaat naar voren wordt geschoven.
het is daar ook echt wel kiezen uit twee slechte keuzes hoor... :N
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 juli 2024 @ 10:46:46 #11
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214259320
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 08:42 schreef vlindertje89 het volgende:
En hier staan we dan, mijn ruggengraat en ik *O*
Wat een heerlijk liedje is dat :P
Ik had ook meteen een liedje in mijn hoofd!

Daar sta je dan
's avonds twintig over elf
op het strand, sigaretten weg te werken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214259523
‘morgen. Prachtig weer vandaag om de tuinkamer weer een keer goed op te ruimen.
pi_214259708
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]
het is daar ook echt wel kiezen uit twee slechte keuzes hoor... :N
Kan die Harris niet dan?

Zelensky Putin noemen en Harris Trump... kan toch echt niet meer die man.
pi_214259718
Hier is pasjesgate aan de gang .
Al de hele week.
Alle deuren krijgen lezers....... dan moet je 1 malig je pasje aanmelden bij de servicedesk.
Vervolgens elke dag (!!) als je binnenkomt langs een lezer halen. :')
pi_214259815
Koud. Nat. Blij dat ik alleen een zaterdag kaartje voor BP heb gekocht. Morgen schijnt iets beter te zijn.

Net huis gepoetst, mezelf naar logeerkamer verplaatst zodat logeerkoppel (wat wel elke dag gaat) het grote bed kan hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 juli 2024 @ 11:41:55 #16
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214259824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Dat moet ik wel dertig keer op een dag denk ik :? Anders gaat de deur niet open. Als ik van buiten naar mijn werkplek wil lopen moet het al drie keer: 1 het gebouw in, 1 de afdeling op, 1 de kamer in.
pi_214259874
Ik heb gewoon twee sleutels B-)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214260164
Regent het bij jullie?
Hier was het vanochtend helemaal droog, nu is het bewolkt met her en der een spetje.

Ik ga zo even m'n bestelde zuurdesembroden ophalen (https://bakkerijvlier.nl), ze bakken eens per week, voor woensdag bestellen dan kan je het vrijdag ophalen. Bijzonder lekker, dus ik heb er alle moeite wel voor over (op tijd bestellen, 12km rijden). Gelukkig zit er dan ongeveer op die route ook een van de melktappunten; ik haal dan ook 8 liter rauwe melk.

Liefste heeft onverwacht vrij, dat maakt mijn dag wel wat minder haastig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:22:05 #19
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214260280
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:15 schreef sigme het volgende:
Regent het bij jullie?
Nogal. Zit gewoon half juli midden op de dag met het licht aan 8)7
pi_214260288
quote:
Regent het bij jullie?
Hier was het vanochtend helemaal droog, nu is het bewolkt met her en der een spetje.

Ik ga zo even m'n bestelde zuurdesembroden ophalen (https://bakkerijvlier.nl), ze bakken eens per week, voor woensdag bestellen dan kan je het vrijdag ophalen. Bijzonder lekker, dus ik heb er alle moeite wel voor over (op tijd bestellen, 12km rijden).
Heerlijk zuurdesem.
Alleen niet echt lekker in te vriezen. #betonblokjes
pi_214260291
Oh ja.
Werken :+
pi_214260292
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat moet ik wel dertig keer op een dag denk ik :? Anders gaat de deur niet open. Als ik van buiten naar mijn werkplek wil lopen moet het al drie keer: 1 het gebouw in, 1 de afdeling op, 1 de kamer in.
WAAROM
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:23:53 #23
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214260296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]
WAAROM
Veiligheid? :!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:24:08 #24
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214260300
quote:
Regent het bij jullie?

Ik ga zo even m'n bestelde zuurdesembroden ophalen (https://bakkerijvlier.nl), ze bakken eens per week, voor woensdag bestellen dan kan je het vrijdag ophalen. Bijzonder lekker, dus ik heb er alle moeite wel voor over (op tijd bestellen, 12km rijden). Gelukkig zit er dan ongeveer op die route ook een van de melktappunten; ik haal dan ook 8 liter rauwe melk.

Heerlijk _O_ Heb je nog een acceptabel (niet gangbaar) melktappunt gevonden in de buurt?
Spoilers!
pi_214260365
quote:
Regent het bij jullie?

Pijpenstelen hier.

Een halfuurtje geleden is een van de gebouwen hier ontruimd en er staan 5 brandweerwagens of zo. Gelukkig kunnen de mensen droog staan in een ander gebouw. Anders was dat wel dik balen geweest :X

Succes met de klusjes vandaag, fijn dat je een ontspannen dag hebt!
pi_214260439
Hoosbuien hier. Volgens buienradar is het nu even droog, maar de plassen buiten laten zien dat dat niet helemaal (helemaal niet) klopt
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:46:01 #27
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214260561
Zet hem op vanmiddag @Tele6 _O_

Lees van te voren De Brief nog een keer. En ze hebben je niet voor niets gevraagd te solliciteren dus zij willen jou sowieso.
Spoilers!
pi_214260687
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]
WAAROM
Op ons kantoor wordt helaas regelmatig ingebroken. Als het helpt om deuren te beveiligen met een pasje, dan help ik graag mee aan preventie. Ik kan met mijn pasje de deur van het pand openen en vervolgens de deur naar de werkplekken (er is ook een deel dat toegankelijk is voor bezoekers). Ik loop wel meerdere keren per dag van de gedeelde ruimte naar de werkplekruimte, maar ik vind het geen probleem om daar dan een pasje voor te houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214260703
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Op ons kantoor wordt helaas regelmatig ingebroken. Als het helpt om deuren te beveiligen met een pasje, dan help ik graag mee aan preventie. Ik kan met mijn pasje de deur van het pand openen en vervolgens de deur naar de werkplekken (er is ook een deel dat toegankelijk is voor bezoekers). Ik loop wel meerdere keren per dag van de gedeelde ruimte naar de werkplekruimte, maar ik vind het geen probleem om daar dan een pasje voor te houden.
Ah ja.

Ik werk in een ziekenhuis en ze willen de toegang beperken voor mensen die niets te zoeken hebben in ruimtes.
Alleen is het nu een chaos. Het werkt nog niet echt lekker :')
pi_214260741
Bij het vorige vorige werk kon ik alleen bij mijn werkplek komen met pasje (te gebruiken in de lift en trappenhuis) begane grond en eerste etage waren ook gasten ruimtes. Bij het werk daarvoor waren het 3 controles, ingang, lift en kamers
pi_214261041
Nou ik ben ook uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de andere plek *G*

Gelukkig een online gesprek *G*

En over een uur m'n presentatie. Ik heb er nu al helemaal stress van :X
pi_214261098
Pijpenstelen ( met/zonder N?)
In de auto op de P maar eens gekeken en gebeld met de mobiel.
Met de studente, die komt lopen, overlegd en doorgeschoven naar maandag.
De hulp wilde ook maandag komen. En zit ik hier in de Bieb en realiseer mij, dat ik gewoon weer naar huis kan.

In het theater hebben de lokalen sleutels en ingang, kassaruimte met sleutelkastjes een code.
Die van de hoofdingang heb ik geweten en 8 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Eind augustus heb ik het nodig, dan maar eens vragen.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:33:09 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214261107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:30 schreef Blues het volgende:

Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:33:57 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214261119
quote:
Regent het bij jullie?
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te huren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_214261163
@sigme de laatste week kijk ik naar 24 kitchen op de achtergrond.
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post. *O*
Van bakkerij Olinga uit Bierum :Y)
Dat is verder dan 15 km - vermoed ik- bij jou vandaan.
Groninger koek!
pi_214261185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:

Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Handig bedacht.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:42:54 #37
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_214261220
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Handig bedacht.
Daarnaast hebben we dag - avond schakelingen; je kan bv overdag gewoon bij de medische techniek en digitalisering langslopen; voor 8:00 en na 16:00 heb je daar een pasje voor nodig.
En dat is bij wel meer afdelingen zo, ook een aantal poli's hebben deuren die alleen los gaan met een pasje als er op dat moment geen patientzorg is.
pi_214261234
quote:

[..]
Toen ik met de Kerona een paar dagen uithielp in het ziekenhuis was dat ook al zo :Y

Kleding robot dan. Alle afdelingen waren inderhaast voorzien van een extra sluis en CONTROLE vond handmatig plaats bij de in- en uitgangen. Kwam destijds niemand doorheen die er niks te zoeken had maar de wereld was toen ook wat meer overzichtelijk.

Felies en succes @Tele6 *O*
pi_214261270
Binnenkort verhuist mijn begeleid werk. Ik heb de nieuwe plaats gezien en die is goedgekeurd.

Ik krijg mijn eigen werkruimte.

Oh en regen, al genoeg gezien.
Werewolf
pi_214261820
Ik loop niet meer in uniform op deze poli.
:'(
pi_214262260
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
@:sigme de laatste week kijk ik naar 24 kitchen op de achtergrond.
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post. *O*
Groninger koek!
Da's 50km :D
Dichterbij bij mij dan bij jou, dat wel.

Wanneer verwacht je 'm in huis te hebben?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214262265
Ik mag morgen een lekkernij ergens uitzoeken, zondag de 14e zijn we 14 jaar getrouwd.
Ik denk dat ik in ieder geval een paar sjieke biefstukken uitzoek.
pi_214262277
quote:

[..]
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te huren
Oh. Veel plezier... w/
pi_214262285
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben ook uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de andere plek *G*

Gelukkig een online gesprek *G*

En over een uur m'n presentatie. Ik heb er nu al helemaal stress van :X
Adem in, adem uit. Je bent geweldig. Je bent cum laude geslaagd. Je bent gevraagd.
En als alles mislukt ben je nog steeds geweldig.
pi_214262679
WAAROM WORDT STAAN MIJ DOOR DE STROT GEDUWD WRAAAAAGROEEEEEUUURFHHH

(Niet dat ik iets tegen staan heb. Nog niet tenminste....)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214262822
quote:
Groninger koek!
Heb je een plaatje?
Werewolf
pi_214262947
Sollicitatiegesprek overleefd.

Ik hoor 't volgende week zeiden ze.

Ik vrees er een beetje voor dat ik 't niet geworden ben, want ze waren erg sceptisch over waarom ik nu "ineens wel" een PhD wil en niet na m'n master er meteen een ben gaan doen, daar heb ik natuurlijk wel een uitleg voor maar hoe overtuigend die is, tja.
En m'n presentatie matchte niet echt met het onderwerp van de PhD, dat wist ik want had expres voor dit onderwerp gekozen en niet onderwerp dat beter matcht omdat dat gewoon te lang geleden was en ik geen goed presentatiemateriaal had.
Aan de andere kant, ik heb wel 30 min aardig vloeiend Engels gepraat, mensen vonden het grappig en boeiend en hadden leuke vragen naderhand (dus hadden het echt begrepen). Dat ging beter dan toen ik gisteren aan mijn planten presenteerde. Die vonden het Engels niet vloeiend genoeg. :P
  Moderator vrijdag 12 juli 2024 @ 16:08:23 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214263081
quote:
Groninger koek!
Fladderak is drank, bedoel je misschien poffert?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214263088
Heb je enig idee uit hoeveel mensen ze een keuze gaan maken? En je hebt laten zien dat je niets iets half wil doen.

Min of meer droog naar de stad gefietst en weer terug. Schoenmaker wilde even overleggen over de aanpassingen die hij gaat doen zodat ik bepaalde schoenen aan kan. Iets met roeien en riemen. Zou het niet kopen maar kan ze wel aan. Hij heeft ook in de schoenen die ik vorige week had opgehaald gaatjes bijgemaakt want met die opgezwollen voeten van de week kreeg ik ze niet aan.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 16:10:42 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_214263113
Fladderak ken ik niet.

Fladder wel:
quote:
Fladder wordt gemaakt van de lebmaag van de koe en is een typisch Surinaams gerecht. Voordat je fladder kunt eten wordt dit bijproduct gekookt in een heerlijke kruidige bouillon van Surinaamse kruiden, selderij en pittige pepers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')