het is daar ook echt wel kiezen uit twee slechte keuzes hoor...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:20 schreef derLudolf het volgende:
Biden die Zelenski Putin noemt. Wat is de volgende stap, een gesprek met een opperrabbijn die hij met Adolf aanspreekt?
Een van de Disney nazaten heeft de sponsoring al stopgezet zolang er geen andere kandidaat naar voren wordt geschoven.
Ik had ook meteen een liedje in mijn hoofd!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:42 schreef vlindertje89 het volgende:
En hier staan we dan, mijn ruggengraat en ik![]()
Wat een heerlijk liedje is dat![]()
Kan die Harris niet dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is daar ook echt wel kiezen uit twee slechte keuzes hoor...
Dat moet ik wel dertig keer op een dag denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Vervolgens elke dag (!!) als je binnenkomt langs een lezer halen.
Nogal. Zit gewoon half juli midden op de dag met het licht aanquote:
Heerlijk zuurdesem.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:15 schreef sigme het volgende:
Regent het bij jullie?
Hier was het vanochtend helemaal droog, nu is het bewolkt met her en der een spetje.
Ik ga zo even m'n bestelde zuurdesembroden ophalen (https://bakkerijvlier.nl), ze bakken eens per week, voor woensdag bestellen dan kan je het vrijdag ophalen. Bijzonder lekker, dus ik heb er alle moeite wel voor over (op tijd bestellen, 12km rijden).
WAAROMquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik wel dertig keer op een dag denk ikAnders gaat de deur niet open. Als ik van buiten naar mijn werkplek wil lopen moet het al drie keer: 1 het gebouw in, 1 de afdeling op, 1 de kamer in.
Heerlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:15 schreef sigme het volgende:
Regent het bij jullie?
Hier was het vanochtend helemaal droog, nu is het bewolkt met her en der een spetje.
Ik ga zo even m'n bestelde zuurdesembroden ophalen (https://bakkerijvlier.nl), ze bakken eens per week, voor woensdag bestellen dan kan je het vrijdag ophalen. Bijzonder lekker, dus ik heb er alle moeite wel voor over (op tijd bestellen, 12km rijden). Gelukkig zit er dan ongeveer op die route ook een van de melktappunten; ik haal dan ook 8 liter rauwe melk.
Liefste heeft onverwacht vrij, dat maakt mijn dag wel wat minder haastig.
Pijpenstelen hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:15 schreef sigme het volgende:
Regent het bij jullie?
Ik ga zo even m'n bestelde zuurdesembroden ophalen (https://bakkerijvlier.nl), ze bakken eens per week, voor woensdag bestellen dan kan je het vrijdag ophalen. Bijzonder lekker, dus ik heb er alle moeite wel voor over (op tijd bestellen, 12km rijden). Gelukkig zit er dan ongeveer op die route ook een van de melktappunten; ik haal dan ook 8 liter rauwe melk.
Liefste heeft onverwacht vrij, dat maakt mijn dag wel wat minder haastig.
Op ons kantoor wordt helaas regelmatig ingebroken. Als het helpt om deuren te beveiligen met een pasje, dan help ik graag mee aan preventie. Ik kan met mijn pasje de deur van het pand openen en vervolgens de deur naar de werkplekken (er is ook een deel dat toegankelijk is voor bezoekers). Ik loop wel meerdere keren per dag van de gedeelde ruimte naar de werkplekruimte, maar ik vind het geen probleem om daar dan een pasje voor te houden.quote:
Ah ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op ons kantoor wordt helaas regelmatig ingebroken. Als het helpt om deuren te beveiligen met een pasje, dan help ik graag mee aan preventie. Ik kan met mijn pasje de deur van het pand openen en vervolgens de deur naar de werkplekken (er is ook een deel dat toegankelijk is voor bezoekers). Ik loop wel meerdere keren per dag van de gedeelde ruimte naar de werkplekruimte, maar ik vind het geen probleem om daar dan een pasje voor te houden.
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Vervolgens elke dag (!!) als je binnenkomt langs een lezer halen.
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te hurenquote:
Handig bedacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Daarnaast hebben we dag - avond schakelingen; je kan bv overdag gewoon bij de medische techniek en digitalisering langslopen; voor 8:00 en na 16:00 heb je daar een pasje voor nodig.quote:
Toen ik met de Kerona een paar dagen uithielp in het ziekenhuis was dat ook al zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is hier altijd zo; om dat te optimaliseren is het voor alle uniformdragenden geintegreerd met de kledinguitgifterobot.
Da's 50kmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
@:sigme de laatste week kijk ik naar 24 kitchen op de achtergrond.
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post.![]()
Van bakkerij Olinga uit Bierum![]()
Dat is verder dan 15 km - vermoed ik- bij jou vandaan.
Groninger koek!
Oh. Veel plezier...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben zo een afdelingsuitje vanaf 15:00 en zijn al de hele ochtend bezig een alternatief programma in elkaar te draaien, en tenten bij te huren
Adem in, adem uit. Je bent geweldig. Je bent cum laude geslaagd. Je bent gevraagd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben ook uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de andere plek![]()
Gelukkig een online gesprek
En over een uur m'n presentatie. Ik heb er nu al helemaal stress van
Heb je een plaatje?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
Daar werd een fladderak gebakken met veel gember. Het water liep mij in de mond. Die komt nu per post.![]()
Groninger koek!
Fladderak is drank, bedoel je misschien poffert?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:37 schreef AnneX het volgende:
Groninger koek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |