Je hoeft het niet te lezen he. Tabje dichtklikken kan altijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, echt vermoeiend iedere keer deze discussie.
Huh, gisteren was het (nagenoeg) droog?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet vandaag, dat is gisteren. Metingen zijn maar één keer per dag.
Dat is hier al 2-3 uur gaande in NO Brabant.quote:
Regent wel al de hele morgen hier, maar niet zoals nu. Pfff, waardeloos.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is hier al 2-3 uur gaande in NO Brabant.
Morgen een bloedhete zomerse dag van wel 16°C. En dinsdag weer regen en onweerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:19 schreef Elan het volgende:
Wat een schijtweerLaatste herfstdag gelukkig voorlopig zo te zien.
quote:
Hier voorlopig nog niet. 20 mm and counting. De boeren zullen wel weer klagenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Limburg en Brabant worden langzaam droger nu..
Mooi, want het zwembad in de tuin is bijna vol!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Limburg en Brabant worden langzaam droger nu..
En over enkele maanden de consument omdat de voedselprijzen wederom gestegen zijn ten gevolge van mindere opbrengsten van de oogst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog niet. 20 mm and counting. De boeren zullen wel weer klagen
Hongersnood in Nederland 😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En over enkele maanden de consument omdat de voedselprijzen wederom gestegen zijn ten gevolge van mindere opbrengsten van de oogst.
Al meer dan 60 mm in de afgelopen 24 uur in Zuid Limburg.quote:
Waar ik woon 'slechts' 19,4 mmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Al meer dan 60 mm in de afgelopen 24 uur in Zuid Limburg.![]()
https://www.buienradar.nl(...)rslagsom/24uur-terug
De voorspelling voor waar ik woon in Brabant is 43 mm vandaag en we zijn al een flink eind op weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar ik woon 'slechts' 19,4 mm
En 5,1 in het afgelopen uur.
Waarom doen ze dit niet met een overschot? Op de Veluwe hebben we een overschot van 200-300 mm. Dit kaartje toont aan dat er kleine tekorten zijn geweest. Geen sprake vanquote:
Deju 😱quote:
Ik vermoed omdat droogte belangrijker is om bij te houden dan overschot. Maar als je de apparatuur toch hebt staan, kun je idd net zo goed ook een blauw-groen kaartje maken met overschot. Zou er wel bizar uitzien dit jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit niet met een overschot? Op de Veluwe hebben we een overschot van 200-300 mm. Dit kaartje toont aan dat er kleine tekorten zijn geweest. Geen sprake van
Nou nou kolkendquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Ze kunnen de plaatsnaam Beek beter veranderen naar Kolkende Rivier
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Ze kunnen de plaatsnaam Beek beter veranderen naar Kolkende Rivier
Dat is nu Valkenburg in de Geulquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe zou het nu zijn in Valkenburg aan de Geul?
Ik zie ook blauwquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar... ik zie al een stukje blauw, de vogeltjes beginnen weer te fluiten en te vliegen. Zou het droog worden....?
Lijkt wel op een paard 45 graden gedraaid.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik in de Buienalarm app kijk zie ik al uuuuuren één groot blauw vlak.
Ik snap nou wel waarom Gargamel Smurfen haat
Het is hier maar 14 gradenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:15 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Lijkt wel op een paard 45 graden gedraaid.
De zoveelste! Wat een treurnis hebben wij dit jaar al gehadquote:
Oh, is het alweer kermis in Tilburg ja?quote:
COPYPASTED.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hongersnood in Nederland 😱
En dan allemaal zielige fimpjes op televisie in Afrika met Nederlandse kindertjes met ronde hongerbuikjes en vliegen bij de ogen
Waarna Afrikaanse artiesten een benefietconcert houden zodat ze bloembollen voor ons kunnen kopen
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En in de zomer de droogte des doods 😱
Met kleine kinderen met van die ronde hongerbuikjes en vliegen bij de ogen en uitgemergelde koeien in de wei en zulks
Omdat dit letterlijk de kaart voor het neerslagtekort isquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit niet met een overschot? Op de Veluwe hebben we een overschot van 200-300 mm. Dit kaartje toont aan dat er kleine tekorten zijn geweest. Geen sprake van
Neen, geen droogte des doods en ook geen uitgemergelde koeienquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh, is het alweer kermis in Tilburg ja?
[..]
COPYPASTED.
[..]
Kasteeltuinconcert in Helmond bijvoorbeel:quote:
ik wist niet dat die bestond,quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat dit letterlijk de kaart voor het neerslagtekort is
Wil je hrt overschot weten, dan pak je de overschotskaart erbij.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ik wist niet dat die bestond,![]()
Vraag me sowieso af waarom ze dat kaartje met tekort bijhouden dit jaar. Zolang er een overschot is heb je geen tekort
Ik zeg: tijd voor een ijsjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef StateOfMind het volgende:
Het begint hier nu voor het eerst sinds vanochtend vroeg wat lichter te worden buiten.
En rond 15.30u zou het zelfs stoppen met regenen
Die had ik na de lunch al opquote:
Daar zijn ze met 13 graden dan weer net zo blij als wij met 40quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:41 schreef GarlandBriggs het volgende:
Godsamme...het is hier herfstiger dan dat het de hele herfst is geweest.
Maar wel 13 graden en geen hitte! Topzomer! Voor Svalbard welteverstaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |