Je hoeft het niet te lezen he. Tabje dichtklikken kan altijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, echt vermoeiend iedere keer deze discussie.
Huh, gisteren was het (nagenoeg) droog?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet vandaag, dat is gisteren. Metingen zijn maar één keer per dag.
Dat is hier al 2-3 uur gaande in NO Brabant.quote:
Regent wel al de hele morgen hier, maar niet zoals nu. Pfff, waardeloos.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is hier al 2-3 uur gaande in NO Brabant.
Morgen een bloedhete zomerse dag van wel 16°C. En dinsdag weer regen en onweerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:19 schreef Elan het volgende:
Wat een schijtweerLaatste herfstdag gelukkig voorlopig zo te zien.
quote:
Hier voorlopig nog niet. 20 mm and counting. De boeren zullen wel weer klagenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Limburg en Brabant worden langzaam droger nu..
Mooi, want het zwembad in de tuin is bijna vol!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Limburg en Brabant worden langzaam droger nu..
En over enkele maanden de consument omdat de voedselprijzen wederom gestegen zijn ten gevolge van mindere opbrengsten van de oogst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier voorlopig nog niet. 20 mm and counting. De boeren zullen wel weer klagen
Hongersnood in Nederland 😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En over enkele maanden de consument omdat de voedselprijzen wederom gestegen zijn ten gevolge van mindere opbrengsten van de oogst.
Al meer dan 60 mm in de afgelopen 24 uur in Zuid Limburg.quote:
Waar ik woon 'slechts' 19,4 mmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Al meer dan 60 mm in de afgelopen 24 uur in Zuid Limburg.![]()
https://www.buienradar.nl(...)rslagsom/24uur-terug
De voorspelling voor waar ik woon in Brabant is 43 mm vandaag en we zijn al een flink eind op weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar ik woon 'slechts' 19,4 mm
En 5,1 in het afgelopen uur.
Waarom doen ze dit niet met een overschot? Op de Veluwe hebben we een overschot van 200-300 mm. Dit kaartje toont aan dat er kleine tekorten zijn geweest. Geen sprake vanquote:
Deju 😱quote:
Ik vermoed omdat droogte belangrijker is om bij te houden dan overschot. Maar als je de apparatuur toch hebt staan, kun je idd net zo goed ook een blauw-groen kaartje maken met overschot. Zou er wel bizar uitzien dit jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit niet met een overschot? Op de Veluwe hebben we een overschot van 200-300 mm. Dit kaartje toont aan dat er kleine tekorten zijn geweest. Geen sprake van
Nou nou kolkendquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Ze kunnen de plaatsnaam Beek beter veranderen naar Kolkende Rivier
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Ze kunnen de plaatsnaam Beek beter veranderen naar Kolkende Rivier
Dat is nu Valkenburg in de Geulquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe zou het nu zijn in Valkenburg aan de Geul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |