Al meer dan 60 mm in de afgelopen 24 uur in Zuid Limburg.quote:
Waar ik woon 'slechts' 19,4 mmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Al meer dan 60 mm in de afgelopen 24 uur in Zuid Limburg.![]()
https://www.buienradar.nl(...)rslagsom/24uur-terug
De voorspelling voor waar ik woon in Brabant is 43 mm vandaag en we zijn al een flink eind op weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar ik woon 'slechts' 19,4 mm
En 5,1 in het afgelopen uur.
Waarom doen ze dit niet met een overschot? Op de Veluwe hebben we een overschot van 200-300 mm. Dit kaartje toont aan dat er kleine tekorten zijn geweest. Geen sprake vanquote:
Deju 😱quote:
Ik vermoed omdat droogte belangrijker is om bij te houden dan overschot. Maar als je de apparatuur toch hebt staan, kun je idd net zo goed ook een blauw-groen kaartje maken met overschot. Zou er wel bizar uitzien dit jaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom doen ze dit niet met een overschot? Op de Veluwe hebben we een overschot van 200-300 mm. Dit kaartje toont aan dat er kleine tekorten zijn geweest. Geen sprake van
Nou nou kolkendquote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Ze kunnen de plaatsnaam Beek beter veranderen naar Kolkende Rivier
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deju 😱
Ze kunnen de plaatsnaam Beek beter veranderen naar Kolkende Rivier
Dat is nu Valkenburg in de Geulquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:08 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe zou het nu zijn in Valkenburg aan de Geul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |