Maastricht South Central 😱quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goddamn, en 14 graden zie ik.... midden juli. En ik noemde Maastricht altijd het Los Angeles van Nederland
Een gemiddelde is dan ook niet het weer wat je kunt verwachten, maar een gemiddelde van alle dagen - en uitersten - samen. Soms is dat 'eerlijk' verdeeld en soms niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die gemiddelde hebben we alleen precies niks aan. Vorig jaar was de zomer ook iets boven gemiddeld. Nou, juni was 4 weken zomer en dat bepaalde het gemiddelde want de rest weten we allemaal hoe dat was. 🤦🥱⛈️⛈️⛈️⛈️. Verloop na juni was gewoon 90% nat
Kon wel november zijn vandaagquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goddamn, en 14 graden zie ik.... midden juli. En ik noemde Maastricht altijd het Los Angeles van Nederland
Ergens lucht het ook gewoon een beetje op om je frustraties over het weer hier te kunnen uiten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het wellicht een idee om gewoon te stoppen met die telkens terugkerende discussie over hoe goed of slecht voorgaande maanden waren? Het verzand iedere keer in welles/nietes op basis van subjectieve meningen over het weer en zorgt uiteindelijk keer op keer voor frustratie in dit topic.
Gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:44 schreef dick_laurent het volgende:
Stikt hier inmiddels ook van de Hollanders. Gister moest ik nog voorrang verlenen aan een NL gezin met 5 kinderen op een zebrapad. Walgelijk.
Echt niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het wellicht een idee om gewoon te stoppen met die telkens terugkerende discussie over hoe goed of slecht voorgaande maanden waren? Het verzand iedere keer in welles/nietes op basis van subjectieve meningen over het weer en zorgt uiteindelijk keer op keer voor frustratie in dit topic.
Vandaag al zo'n 40mm dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel juli? Dat kan nooit van vandaag zijn
Dit zijn toch gewoon dooddoeners!? Juni was nog nooit zo zonnig, dus natuurlijk was de hele zomer zonnig, gemiddeld gezien. Juli en augustus teren op die maand. Juli en augustus hadden een paar mooie dagen, maar er viel net zo vaak regen en was het grijs. Vaak was het wel ellende.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een gemiddelde is dan ook niet het weer wat je kunt verwachten, maar een gemiddelde van alle dagen - en uitersten - samen. Soms is dat 'eerlijk' verdeeld en soms niet.
Zo was het vorig jaar in juli en augustus zeker veel te nat. Maar de temperatuur was daarentegen gewoon wat je mag verwachten. Qua zonneschijn was het gemiddeld over de laatste 30 jaar hier.
Dus jahet was echt niet alleen maar ellende, dat is gewoon een negatieve insteek. Dat het niet top was voor een zomerliefhebber is ook wel duidelijk.
Hollandersquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:44 schreef dick_laurent het volgende:
Stikt hier inmiddels ook van de Hollanders. Gister moest ik nog voorrang verlenen aan een NL gezin met 5 kinderen op een zebrapad. Walgelijk.
59quote:
Ik had het over juli en augustus..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon dooddoeners!? Juni was nog nooit zo zonnig, dus natuurlijk was de hele zomer zonnig, gemiddeld gezien. Juli en augustus teren op die maand. Juli en augustus hadden een paar mooie dagen, maar er viel net zo vaak regen en was het grijs. Vaak was het wel ellende.
Eerlijk verdelen zou wel beter zijn. In de zomer 2/3 dagen paar buien en de overige dagen gewoon zomer. Graaf of 24-26 en niet zo grijs
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een gemiddelde is dan ook niet het weer wat je kunt verwachten, maar een gemiddelde van alle dagen - en uitersten - samen. Soms is dat 'eerlijk' verdeeld en soms niet.
Zo was het vorig jaar in juli en augustus zeker veel te nat. Maar de temperatuur was daarentegen gewoon wat je mag verwachten. Qua zonneschijn was het gemiddeld over de laatste 30 jaar hier, dus de uren hebben we wel gewoon gehad.
Dus jahet was echt niet alleen maar ellende, dat is gewoon een negatieve insteek. Dat het niet top was voor een zomerliefhebber is ook wel duidelijk.
Dat is niet vandaag, dat is gisteren. Metingen zijn maar één keer per dag.quote:
Dit bedoel ik dus, echt vermoeiend iedere keer deze discussie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vertel, wat klopt er dan niet aan?
Planten verzuipenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Regent hier ook goed door nu.. pff
Gisteren toen het niet regende? Lees ook hierboven de tweet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet vandaag, dat is gisteren. Metingen zijn maar één keer per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |