AVGquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Spam egg sausage and spamquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland heeft het aan de stok met forumgebruikster @:Chipszak. in het EK.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland heeft het aan de stok met forumgebruikster @:Chipszak. in het EK.
We houden hier alles in de gaten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit ik ineens in Goed Voetbal, Slecht Voetbal?
Zo blijkt,quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We houden hier alles in de gaten.
En user @Caland heeft het niet makkelijk, dat kunnen we rustig stellen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Hallo René. Heb je al gezien hoe onze gezamenlijke vriend Caland door een jonge juffrouw als een schooljongetje aan de kant wordt gezet?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1118 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 914 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen
Ik vind dit jammer, gezien ik @Buitendam als een zeer goede vriend beschouw.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Buitendam deelt een ongelooflijke beuk uit aan forumgebruiker @:Caland
Er is ook goed nieuws te melden makker. @Zoon_John is op #ANONIEMquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit jammer, gezien ik @:buitendam als een zeer goede vriend beschouw.
Wat een goede start van de dagquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws te melden makker. @:Zoon_John is op #ANONIEM
Achquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is hij zo zwakzinnig dat je meteen weet dat hij het is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht @:Zoon_John morgen weer hier onder een andere naam.
@onlogisch.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:29 schreef Oriente het volgende:
Aan het beesten @:onlogisch. Net 8x50kg OHP (strict), das ook m'n beste aantal reps met 50 kg van toen ik 10 kilo zwaarder was 5 maanden geledendus 10 kilo kwijt en zelfde reps/gewicht
Ik kom ook niet verder dan 3x55 meer momenteel, maar logisch tijdens het cutten. Nog 4.5 kg en dan ben ik klaar (81 kg dan)quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:onlogisch.![]()
Tevens; beest. Ik kom niet verder dan 40kg.
Mijn sixpack wordt zichtbaar maar ik heb geen zin meerquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan 3x55 meer momenteel, maar logisch tijdens het cutten. Nog 4.5 kg en dan ben ik klaar (81 kg dan)
Ik ben er ook wel klaar mee, maar wil nog iets lager in bf % en dan rond eind augustus na m'n vakantie weer gaan bulken, maar deze keer langzamer. Kilootje per maand is het doel en dat dan tot de 90 kg of zoquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn sixpack wordt zichtbaar maar ik heb geen zin meer
@Scrummie2.1quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die om de haverklap op anoniem gaan en weer terugkomen hebben serieuze mentale problemen en zouden hulp moeten zoeken.
Jij ook @:Zoon_John
Vieze stoker ben je toch ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
De eerste meltdown in mijn KLB topic is een feit.
[ afbeelding ]
Misschien komt hij wel terug als Vader_Abrahamquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die om de haverklap op anoniem gaan en weer terugkomen hebben serieuze mentale problemen en zouden hulp moeten zoeken.
Jij ook @:Zoon_John
Beginnend?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
En daarna noemt hij Trump zijn vice-president.
Lol
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je, het is vrijdag. Ik klik gewoon
Laat gaan, die mensen hebben verder niks in hun leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Heb een hekel aan mensen die happy friday roepen
Je bent een dikke viezerikquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:02 schreef onlogisch het volgende:
Pastaatje besteld bij de Italiaan
@:GGMM
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Johan 'slachtofferrol' Derksen heeft een column in de Telegraaf gekregen: https://archive.ph/5sBO0
Makkelijk verdienen zo. Dit is allemaal al 1000x in VI verteld.
Gompiequote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Johan 'slachtofferrol' Derksen heeft een column in de Telegraaf gekregen: https://archive.ph/5sBO0
Jouw probleemquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Die plek had jij willen hebben hè, Tong?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die plek had jij willen hebben hè, Tong?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Namen en rugnummers.quote:Een homofiele volkszanger en een voormalige president van een motorclub die een gevangenisstraf uitzit. Die twee zal ik tot mijn dood koesteren.
En staat weer vol feitelijke onjuistheden want hij is wél altijd boos en hij zit wel altijd te piepen als hij aan de beurt is.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Oh maar wat PotjeSambal daarvan vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:20 schreef PotjeSambal het volgende:
Graag jouw mening over de kwestie. Ik denk dat @Caland geen poot om op te staan heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dm gekregen van moderator @:onlogisch . Bedankt voor de info!
Maar wel terecht toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dm gekregen van moderator @:onlogisch . Bedankt voor de info!
Ik ook niet maat. Daarom lulde ik maar met @maxi-mus mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens dom,quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh maar wat PotjeSambal daarvan vindt vind ik niet zo rullevant.
Je bent een gore big.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu tony chocolony ben en jerrys smaak
Je bent een ongekend vies varken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu tony chocolony ben en jerrys smaak
De VAR heeft ingegrepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch verspreidt FAKE NEWS.
Deze omschrijving kan er maar één zijn.quote:
quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
FOUT!
wtfquote:Op zondag 14 juli 2024 16:46 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal @:Coco
https://fok.nl/shop/notes.php
[..]
Je weet maar nooit, wellicht heeft na deze gebeurtenis Trump ook geen oren meer naar het presidentschap.quote:
Spaghetti met (geraspte) kaasquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
kip met broccoliquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalm rijst broccoliquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo @atypischquote:
Tomatensoep en ciabatta.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip Piri Piriquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maatquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe een hintje.quote:
Oh Fuck4YouWhatever vriend van Onlo.quote:
quote:
Ajacieden die een ander sterkte wensen na de afgelopen twee jaar. Jullie kennen geen schaamte.quote:
Godquote:"Het was God alleen die het ondenkbare voorkwam. We zullen niet bang zijn, maar in plaats daarvan veerkrachtig blijven in ons geloof en onze trots in het aangezicht van goddeloosheid", schrijft de Republikeinse presidentskandidaat op zijn socialemediaplatform Truth Social. Het is de tweede reactie van Trump op het incident.
"We bidden voor het herstel van de gewonden en koesteren in ons hart de herinnering aan de burger die op deze afschuwelijke manier op het leven is gekomen", vervolgt hij. Daar voegt hij aan toe dat het belangrijker is dan ooit tevoren dat "wij verenigd zijn".
Godgodquote:Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God![]()
![]()
@:nober @:caland @:onlogisch @:ggmm @:rambodirk @:oriente @:3rr0r @:ggmm @:bezsen @:tjacka @:mortaxx
Waarom mention je mij 2 keer?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God![]()
![]()
@:nober @:caland @:onlogisch @:ggmm @:rambodirk @:oriente @:3rr0r @:ggmm @:bezsen @:tjacka @:mortaxx
Oei, dan weet ik geen namen meer.quote:
Het interesseert mij werkelijk waar geen reet wie je bent. @Pisces29 krijgt altijd alleen jeuk als er een 'nieuw' iemand opduikt waarvan ze niet weet wie het is.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er achter komt wie ik eigenlijk ben
Zoon_johnquote:Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er achter komt wie ik eigenlijk ben
Zoon_Johnquote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoon_john
Oh nee, alle bagger mensen uit ONZ KLB houden niet van voetbal.
??quote:Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
[..]
Ajacieden die een ander sterkte wensen na de afgelopen twee jaar. Jullie kennen geen schaamte.
Jeuk ook nog wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het interesseert mij werkelijk waar geen reet wie je bent. @:Pisces29 krijgt altijd alleen jeuk als er een 'nieuw' iemand opduikt waarvan ze niet weet wie het is.
Ik zal één poging voor je doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeuk ook nog wel.![]()
Eindelijk valt er hier ergens over na te denken, makker.
Was het maar een Ajacied. Dan kon ik LittleRabbit of AFCniels roepen.
Eet smakelijk maat.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Broodje ei met ui.
@:Drizzt_DoUrden
Wel fijn dat je iedereen gelijkwaardig haat, dat is gelukkig nog altijd onveranderd aan je gebleven.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het interesseert mij werkelijk waar geen reet wie je bent. @:Pisces29 krijgt altijd alleen jeuk als er een 'nieuw' iemand opduikt waarvan ze niet weet wie het is.
7/10.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef onlogisch het volgende:
Guilty Conscience 2 is mijn favoriet van het nieuwe album van Eminem.
@:GGMM graag jouw review.
Wat een fluitketel ben je toch, met je halfgebakken review ook nog eens.quote:
Hele boze mevrouw gespot.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een fluitketel ben je toch, met je halfgebakken review ook nog eens.
Check je DMquote:Op zondag 14 juli 2024 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal één poging voor je doen.
@:Flitsbezorger wie ben je?
quote:Op zondag 14 juli 2024 20:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet wie @:Flitsbezorger is. Voor vragen daarover mogen jullie @:Caland een DM sturen.
Die komt terug zodra z'n boodschappen op zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 20:45 schreef fetX het volgende:
Jammer dat @:kapiteintje niet meer terug is gekomen.
Wc papier?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt terug zodra z'n boodschappen op zijn
Moet hij weten.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:19 schreef alpeko het volgende:
Erg rustig hier. HALLO! Jullie mening over Ralf Schumacher? Heeft lang naar de deur van de kast moeten zoeken.
Wat ben je aan het doenquote:Op maandag 15 juli 2024 08:29 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1122 X/6
⬜⬜🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩⬜
![]()
![]()
![]()
Woordle6 918 6/6
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟨🟩🟩🟩
⬜🟨🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2024 08:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet hij weten.
Waarom zouden we hier wat van moeten vinden?
En, nu met ambities naar Parijs tegen Nice?quote:Op maandag 15 juli 2024 09:32 schreef alpeko het volgende:
Gisteren de Ronde van de Westfriese Omringdijk gereden. Wat een wind
@GGMM gaat af als een gieterquote:Op maandag 15 juli 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
Nee en ik had alle letters al maar ik was het alweer vergeten. Het was een dubbele letter en daarom niet oranje
Dramaandag.
Dat siert jequote:Op maandag 15 juli 2024 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach ik speel tenminste niet vals zoals anderen dat wel doen
Check deze verslaafde @Orientequote:Op maandag 15 juli 2024 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vallen we nu in een zwart gat m.b.t haxball?
Het stellen van een vraag classificeert je als een verslaafde?quote:
Doe niet zo verslaafd.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het stellen van een vraag classificeert je als een verslaafde?
Wat een vreemde vogel is forum moderator @:Coco soms toch.
Zijn die veroordeeld?quote:Op maandag 15 juli 2024 16:18 schreef onlogisch het volgende:
Avro Tros haalt alle shit van de buis van Ali B.
'Nu hij schuldig is stopt alle samenwerking'
Maar ondertussen draaien ze wel weer muziek van pedo Michael Jackson en onze Nederlandse pedo Marco B.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch spartelt.Yea, she's on crack.
KBRquote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
KBquote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tortillasquote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, maar ook toen Ali nog niet veroordeeld was deed men zijn muziek al in de ban.quote:
Het zal je niet verbazen maat. Maar op het spannend te houden :quote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Na 1600 is dat meestal niet meer wenselijk, hopelijk heb je vannacht ook gewoon goede rust, koningquote:
Het is echt GODDELIJK op de fiets. Ben ook net thuis.quote:
Goed! Druk. Wat een heerlijke maandag met dit weer.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen zonnestraaltje. Hoe is de leef?
Linkje?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:55 schreef Oriente het volgende:
Een van mijn TikTok filmpjes gaat richting de 100k views.
Influencertje hoor.
@:Salina @:KingRoland @:Pisces29
Jezus Christus hoepel eens opquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 20% gewijzigd door vrijgevochten op 16-07-2024 08:35 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |