Check deze verslaafde @Orientequote:Op maandag 15 juli 2024 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vallen we nu in een zwart gat m.b.t haxball?
Het stellen van een vraag classificeert je als een verslaafde?quote:
Doe niet zo verslaafd.quote:Op maandag 15 juli 2024 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het stellen van een vraag classificeert je als een verslaafde?
Wat een vreemde vogel is forum moderator @:Coco soms toch.
Zijn die veroordeeld?quote:Op maandag 15 juli 2024 16:18 schreef onlogisch het volgende:
Avro Tros haalt alle shit van de buis van Ali B.
'Nu hij schuldig is stopt alle samenwerking'
Maar ondertussen draaien ze wel weer muziek van pedo Michael Jackson en onze Nederlandse pedo Marco B.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch spartelt.Yea, she's on crack.
KBRquote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
KBquote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tortillasquote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, maar ook toen Ali nog niet veroordeeld was deed men zijn muziek al in de ban.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal je niet verbazen maat. Maar op het spannend te houden :quote:Op maandag 15 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 1600 is dat meestal niet meer wenselijk, hopelijk heb je vannacht ook gewoon goede rust, koningquote:
Het is echt GODDELIJK op de fiets. Ben ook net thuis.quote:
Goed! Druk. Wat een heerlijke maandag met dit weer.quote:Op maandag 15 juli 2024 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen zonnestraaltje. Hoe is de leef?
Linkje?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 00:55 schreef Oriente het volgende:
Een van mijn TikTok filmpjes gaat richting de 100k views.
Influencertje hoor.
@:Salina @:KingRoland @:Pisces29
Jezus Christus hoepel eens opquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 20% gewijzigd door vrijgevochten op 16-07-2024 08:35 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |