AVGquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Spam egg sausage and spamquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland heeft het aan de stok met forumgebruikster @:Chipszak. in het EK.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland heeft het aan de stok met forumgebruikster @:Chipszak. in het EK.
We houden hier alles in de gaten.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit ik ineens in Goed Voetbal, Slecht Voetbal?
Zo blijkt,quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We houden hier alles in de gaten.
En user @Caland heeft het niet makkelijk, dat kunnen we rustig stellen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Hallo René. Heb je al gezien hoe onze gezamenlijke vriend Caland door een jonge juffrouw als een schooljongetje aan de kant wordt gezet?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1118 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 914 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemorgen
Ik vind dit jammer, gezien ik @Buitendam als een zeer goede vriend beschouw.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Buitendam deelt een ongelooflijke beuk uit aan forumgebruiker @:Caland
Er is ook goed nieuws te melden makker. @Zoon_John is op #ANONIEMquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit jammer, gezien ik @:buitendam als een zeer goede vriend beschouw.
Wat een goede start van de dagquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws te melden makker. @:Zoon_John is op #ANONIEM
Achquote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is hij zo zwakzinnig dat je meteen weet dat hij het is.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht @:Zoon_John morgen weer hier onder een andere naam.
@onlogisch.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:29 schreef Oriente het volgende:
Aan het beesten @:onlogisch. Net 8x50kg OHP (strict), das ook m'n beste aantal reps met 50 kg van toen ik 10 kilo zwaarder was 5 maanden geledendus 10 kilo kwijt en zelfde reps/gewicht
Ik kom ook niet verder dan 3x55 meer momenteel, maar logisch tijdens het cutten. Nog 4.5 kg en dan ben ik klaar (81 kg dan)quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:onlogisch.![]()
Tevens; beest. Ik kom niet verder dan 40kg.
Mijn sixpack wordt zichtbaar maar ik heb geen zin meerquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan 3x55 meer momenteel, maar logisch tijdens het cutten. Nog 4.5 kg en dan ben ik klaar (81 kg dan)
Ik ben er ook wel klaar mee, maar wil nog iets lager in bf % en dan rond eind augustus na m'n vakantie weer gaan bulken, maar deze keer langzamer. Kilootje per maand is het doel en dat dan tot de 90 kg of zoquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn sixpack wordt zichtbaar maar ik heb geen zin meer
@Scrummie2.1quote:Op donderdag 11 juli 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die om de haverklap op anoniem gaan en weer terugkomen hebben serieuze mentale problemen en zouden hulp moeten zoeken.
Jij ook @:Zoon_John
Vieze stoker ben je toch ookquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
De eerste meltdown in mijn KLB topic is een feit.
[ afbeelding ]
Misschien komt hij wel terug als Vader_Abrahamquote:Op donderdag 11 juli 2024 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die om de haverklap op anoniem gaan en weer terugkomen hebben serieuze mentale problemen en zouden hulp moeten zoeken.
Jij ook @:Zoon_John
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
En daarna noemt hij Trump zijn vice-president.
Lol
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je, het is vrijdag. Ik klik gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |