Ik ook niet maat. Daarom lulde ik maar met @maxi-mus mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens dom,quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Oh maar wat PotjeSambal daarvan vindt vind ik niet zo rullevant.
Je bent een gore big.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu tony chocolony ben en jerrys smaak
Je bent een ongekend vies varken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:27 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu tony chocolony ben en jerrys smaak
De VAR heeft ingegrepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch verspreidt FAKE NEWS.
Deze omschrijving kan er maar één zijn.quote:
quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
FOUT!
wtfquote:Op zondag 14 juli 2024 16:46 schreef 3rr0r het volgende:
@:Zipportal @:Coco
https://fok.nl/shop/notes.php
[..]
Je weet maar nooit, wellicht heeft na deze gebeurtenis Trump ook geen oren meer naar het presidentschap.quote:
Spaghetti met (geraspte) kaasquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
kip met broccoliquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalm rijst broccoliquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |