Hallo @atypischquote:
Tomatensoep en ciabatta.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Kip Piri Piriquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR maatquote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe een hintje.quote:
Oh Fuck4YouWhatever vriend van Onlo.quote:
quote:
Ajacieden die een ander sterkte wensen na de afgelopen twee jaar. Jullie kennen geen schaamte.quote:
Godquote:"Het was God alleen die het ondenkbare voorkwam. We zullen niet bang zijn, maar in plaats daarvan veerkrachtig blijven in ons geloof en onze trots in het aangezicht van goddeloosheid", schrijft de Republikeinse presidentskandidaat op zijn socialemediaplatform Truth Social. Het is de tweede reactie van Trump op het incident.
"We bidden voor het herstel van de gewonden en koesteren in ons hart de herinnering aan de burger die op deze afschuwelijke manier op het leven is gekomen", vervolgt hij. Daar voegt hij aan toe dat het belangrijker is dan ooit tevoren dat "wij verenigd zijn".
Godgodquote:Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God![]()
![]()
@:nober @:caland @:onlogisch @:ggmm @:rambodirk @:oriente @:3rr0r @:ggmm @:bezsen @:tjacka @:mortaxx
Waarom mention je mij 2 keer?quote:Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
God![]()
![]()
@:nober @:caland @:onlogisch @:ggmm @:rambodirk @:oriente @:3rr0r @:ggmm @:bezsen @:tjacka @:mortaxx
Oei, dan weet ik geen namen meer.quote:
Het interesseert mij werkelijk waar geen reet wie je bent. @Pisces29 krijgt altijd alleen jeuk als er een 'nieuw' iemand opduikt waarvan ze niet weet wie het is.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er achter komt wie ik eigenlijk ben
Zoon_johnquote:Op zondag 14 juli 2024 20:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er achter komt wie ik eigenlijk ben
Zoon_Johnquote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoon_john
Oh nee, alle bagger mensen uit ONZ KLB houden niet van voetbal.
??quote:Op zondag 14 juli 2024 20:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
[..]
Ajacieden die een ander sterkte wensen na de afgelopen twee jaar. Jullie kennen geen schaamte.
Jeuk ook nog wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het interesseert mij werkelijk waar geen reet wie je bent. @:Pisces29 krijgt altijd alleen jeuk als er een 'nieuw' iemand opduikt waarvan ze niet weet wie het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |