SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
https://t.co/Pi1xFcPXtRquote:
Helder antwoord:quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Toch vreemd waarom politici en de media niet massaal X enz boycotten.
Blijkbaar is het ergens wel best dus, al dat Russische stront overal.
Dat is een beetje de bekende trend he.quote:
Netjesquote:
Volledig mee eens. Meerdere keren ter sprake gebracht, nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregenquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
Fok zou daar ook harder tegen op moeten treden.
De usual suspect zijn bekend.
Wat zou iemand kùnnen zeggen waar jij, of een ander, zo'n last van hebt dat er moet worden opgetreden?quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
Wij zijn geen publieke omroep/journaal en met het gemak waarmee sommigen hier andere mensen uitmaken voor Putinpijper lijkt me dat ook helemaal niet wenselijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
antwoord was wel fatsoenlijk, je bent het er alleen niet mee eensquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
Het valt hier in deze thread reuze mee. Tankies krijgen keer op keer volop tegen gas.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Meerdere keren ter sprake gebracht, nooit een fatsoenlijk antwoord op gekregen.
Continu feitelijk onjuiste propaganda herhalen is ook niet OKquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:32 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Wat zou iemand kùnnen zeggen waar jij, of een ander, zo'n last van hebt dat er moet worden opgetreden?
Wat is optreden: Bannen of, waarschuwen?
Moet ik dit dan zo zien, dat iemand iets kan zeggen:
- Dat jij niet met woorden kan bestrijden?
- Waar jij door wordt geraakt?
- Waar jij zo'n last van hebt dat het pijn doet aan de ogen?
Hoe ziet dat er dan precies uit, als het binnen het legale valt dat iemand mag denken, dan mag je het ook uiten. En waar houdt een mening op, en is het gewoon een gevoel dat iemand uit. En dat gevoel, komt voort uit gedachten.
Wil je nu een mening bestrijden, een gevoel, of een gedachten? Waar trek je de grens dan precies, wil je gedachten-polizei, is dat het?
Beledigingen, oproepen tot geweld, enz lijkt me buiten kijf. Dat is niet OK
Het zijn vermoeiende nietszeggende discussies. Net als die ene gisteren met die mislukte mod hierboven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het valt hier in deze thread reuze mee. Tankies krijgen keer op keer volop tegen gas.
Het gaat vrij ver om iemand vanwege 1 of meerdere posts integraal te bannen, ik snap dat ze dat niet makkelijk doen.
Heb ik een invasie van NAVO en/of VS grondgebied gemist?quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen, NAVO/VS hebben de invasie over zichzelf afgeroepen.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Bizar dat mensen nog steeds de acties van Rusland blijven veroordelen, NAVO/VS hebben de invasie over zichzelf afgeroepen.
NAVO/VS zijn niet binnen gevallenquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:57 schreef Elan het volgende:
Jezusquote:Op woensdag 10 juli 2024 12:54 schreef ExTec het volgende:
Weer een heerlijke clownsshow. Ik heb zo'n vermoeden dat die vliegtuig motor het daarna niet snel meer zal doen.
[ x ]
Wel provoceren door de regio vol te dumpen met wapens.quote:
dat begon pas na de invasiequote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel provoceren door de regio vol te dumpen met wapens.
Zou je andersom eens moeten proberen.
Wel eens van oorzaak gevolg gehoord?quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel provoceren door de regio vol te dumpen met wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |