Dat betekende dat ik veel potjes had gewonnen in de regionale pingpongklasse.quote:
We hebben je gemist.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Voor het voetbal is het mooi dat Spanje wint, gewoon de terechte Europese kampioen.
Voor eventueel Nederland dat in de finale komt is dit slecht nieuws.
Frankrijk doet toch geen reet dus daar had je als Nederland nog wel kunnen stunten.
Spanje droogt je echt met 5-0 af als Nederland zijnde (Engeland overigens ook).
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haalde een hogere licentie in de regionale pingpong.
Keurig de bal gespeeld.quote:
Het is gewoon op tv.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
Elke keer die faalserver van de NOS tijdens de laatste 10 minuten omdat iedereen tegelijk instapt.
Tafeltennissers zeggen geen pingpongquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekende dat ik veel potjes had gewonnen in de regionale pingpongklasse.
Daar was ik best trots op.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg er komen nog 2 goals
noteer dit even
@:zorro
@:Wienerschnitzels
@:WAvanBuren
Oké Arno.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekende dat ik veel potjes had gewonnen in de regionale pingpongklasse.
Daar was ik best trots op.
Nergens last van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
Elke keer die faalserver van de NOS tijdens de laatste 10 minuten omdat iedereen tegelijk instapt.
Winnen we van Engeland dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:53 schreef Urquhart het volgende:
Nederland wordt scheel getikt door Spanje vrees ik
Het kwaliteitsverschil is 1 doelpunt, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Spanje nauwelijks in de problemen kwam tegen Frankrijk, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Spanje is dit jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |