die van Bayern*quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hele verdediging kan er niks van bedoel je dus?
De beruchte vrije trap met Krol en Van Breukelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat we in 82 het WK niet speelden kwam doordat we uitgeschakeld werden door het Frankrijk van Platini. In 86 door de Belgen die een topploeg hadden. In 84 misten we het EK door het gekochte 12-1 van Spanje.
hoeveel punten? Kan ik vergelijken met de eerste in mijn poulequote:
3324quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hoeveel punten? Kan ik vergelijken met de eerste in mijn poule
de eerste heeft hier 2987quote:
PSV won de Europacup 1, Gullit maakte bijkans persoonlijk Milan kampioen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat idee heeft Nederland vaker gehad.
Was Nederland eigenlijk topfavoriet in 1988? Of was dat meer een verrassing?
Best bizar eigenlijk dat de Belgiërs evenveel EK-vinales hebben gespeeld als Nederland.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat we in 82 het WK niet speelden kwam doordat we uitgeschakeld werden door het Frankrijk van Platini. In 86 door de Belgen die een topploeg hadden. In 84 misten we het EK door het gekochte 12-1 van Spanje.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De beruchte vrije trap met Krol en Van Breukelen.
Schoonmakers zitten voor mij echt in het bovenste kwart van belangrijkste collega’s. Vlak onder de mensen die de koffieautomaten onderhouden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat betaalt dat nou eigenlijk, dat schoonmaken?
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg er komen nog 2 goals
noteer dit even
@:zorro
@:Wienerschnitzels
@:WAvanBuren
Belgen zijn best wel EK beesten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk dat de Belgiërs evenveel EK-vinales hebben gespeeld als Nederland.
+1quote:
Te jong, zoek verderquote:
Dit klopt niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
NCOI![]()
top 3 uni's Nederland
1. TU Delft
2. Erasmus Universiteit
3. Wageningen Universiteit
Engeland 0quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Best bizar eigenlijk dat de Belgiërs evenveel EK-vinales hebben gespeeld als Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |