Depay haalt gewoon zijn niveau en dat is al jaren matig.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:44 schreef PicoMMP het volgende:
Mbappe, Depay, Ronaldo. Allemaal gefaald dit EK.
Zijn net Nederlanders, nu nog wat lange ballen naar vorenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:47 schreef cherrycoke het volgende:
typisch frans, kunnen niet winnen dan gaan ze trappen.
Let op mijn woorden, Sane gaat clowns van onze verdediging maken.quote:
Neej manquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:47 schreef byah het volgende:
Dit Spanje gaat zowel Engeland als Nederland genadeloos vernederen
Neenee, dat is Afrikaans. Winnen, dat is typisch Frans.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:47 schreef cherrycoke het volgende:
typisch frans, kunnen niet winnen dan gaan ze trappen.
Maar nu is er een VAR.quote:
Dat kan nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:47 schreef byah het volgende:
VMBOquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat deden jullie op je zestiende?
Masturberen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar genoeg over je moederquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je moederquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
furieus rukken, dacht ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bier drinkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee joh. Eerste helft 2 gelukkige goals, daarna niks voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:47 schreef byah het volgende:
Je zusje.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef Pablo84 het volgende:
Kan niet iemand eens een Spanjaard een rotschop geven?
Lekker vingeren in de lokale carnavalskeetquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef Pablo84 het volgende:
Kan niet iemand eens een Spanjaard een rotschop geven?
Ik las furriesquote:
Gewoon, sport kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
5-0😅😅quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Voor het voetbal is het mooi dat Spanje wint, gewoon de terechte Europese kampioen.
Voor eventueel Nederland dat in de finale komt is dit slecht nieuws.
Frankrijk doet toch geen reet dus daar had je als Nederland nog wel kunnen stunten.
Spanje droogt je echt met 5-0 af als Nederland zijnde (Engeland overigens ook).
het gaat echt een schoppartij worden denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Spanje is duidelijk de betere ploeg, en ik denk niet dat het huidig nl team ze kan verslaan. Zijn wel smerige spelers die spanjaarden. Je zo gedragen als je de betere ploeg bent. Maar oké het mag allemaal.
Iets met een Wehkamp gidsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik haalde een hogere licentie in de regionale pingpong.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een hele fraaie.quote:
Was dat wel gezellig zo in je eentjequote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker vingeren in de lokale carnavalskeet
Ik kinkshame niet, als jij wil hobby horsen moet je lekker hobby horsenquote:
Watquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haalde een hogere licentie in de regionale pingpong.
Dat betekende dat ik veel potjes had gewonnen in de regionale pingpongklasse.quote:
We hebben je gemist.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Voor het voetbal is het mooi dat Spanje wint, gewoon de terechte Europese kampioen.
Voor eventueel Nederland dat in de finale komt is dit slecht nieuws.
Frankrijk doet toch geen reet dus daar had je als Nederland nog wel kunnen stunten.
Spanje droogt je echt met 5-0 af als Nederland zijnde (Engeland overigens ook).
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haalde een hogere licentie in de regionale pingpong.
Keurig de bal gespeeld.quote:
Het is gewoon op tv.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
Elke keer die faalserver van de NOS tijdens de laatste 10 minuten omdat iedereen tegelijk instapt.
Tafeltennissers zeggen geen pingpongquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekende dat ik veel potjes had gewonnen in de regionale pingpongklasse.
Daar was ik best trots op.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg er komen nog 2 goals
noteer dit even
@:zorro
@:Wienerschnitzels
@:WAvanBuren
Oké Arno.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekende dat ik veel potjes had gewonnen in de regionale pingpongklasse.
Daar was ik best trots op.
Nergens last van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:51 schreef Kriegel het volgende:
Elke keer die faalserver van de NOS tijdens de laatste 10 minuten omdat iedereen tegelijk instapt.
Winnen we van Engeland dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:53 schreef Urquhart het volgende:
Nederland wordt scheel getikt door Spanje vrees ik
Het kwaliteitsverschil is 1 doelpunt, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Spanje nauwelijks in de problemen kwam tegen Frankrijk, gaf de wedstrijd een vertekend beeld van hoeveel sterker Spanje is dit jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |