Maar genoeg over je moederquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat deden jullie op je zestiende?
Je moederquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
furieus rukken, dacht ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bier drinkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee joh. Eerste helft 2 gelukkige goals, daarna niks voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:47 schreef byah het volgende:
Dit Spanje gaat zowel Engeland als Nederland genadeloos vernederen
Je zusje.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef Pablo84 het volgende:
Kan niet iemand eens een Spanjaard een rotschop geven?
Lekker vingeren in de lokale carnavalskeetquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef Pablo84 het volgende:
Kan niet iemand eens een Spanjaard een rotschop geven?
Ik las furriesquote:
Gewoon, sport kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
5-0😅😅quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Voor het voetbal is het mooi dat Spanje wint, gewoon de terechte Europese kampioen.
Voor eventueel Nederland dat in de finale komt is dit slecht nieuws.
Frankrijk doet toch geen reet dus daar had je als Nederland nog wel kunnen stunten.
Spanje droogt je echt met 5-0 af als Nederland zijnde (Engeland overigens ook).
het gaat echt een schoppartij worden denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Spanje is duidelijk de betere ploeg, en ik denk niet dat het huidig nl team ze kan verslaan. Zijn wel smerige spelers die spanjaarden. Je zo gedragen als je de betere ploeg bent. Maar oké het mag allemaal.
Iets met een Wehkamp gidsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |