Op zich trouwens wel een goeie, het kan geforceerd uit je bek komen maar dat hoeft niet op te vallen bij de gesprekspartner. Misschien gewoon intern een lijstje met koekalf onderwerpen bedenken en die gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Op _wie_ komt dat dan "geforceerd" over?
Die vaardigheid kun je overigens wel leren. Als je gewoon een cursus volgt op het gebied van de veehouderij en je gaat een paar keer vakantiewerk doen op een boerderij, dan zal het je geen enkele moeite meer kosten om een gesprek over koetjes en kalfjes te voeren.quote:Op woensdag 10 juli 2024 23:49 schreef jogy het volgende:
Sociaal vaardig in een normale situatie is een koetjes/kalfjes gesprek kunnen voeren zonder dat het geforceerd overkomt, ook bij semi vreemden. Ik ben er persoonlijk niet heel goed in.
Ik heb clarkson's farm gekeken, begin ik daar wel over.quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die vaardigheid kun je overigens wel leren. Als je gewoon een cursus volgt op het gebied van de veehouderij en je gaat een paar keer vakantiewerk doen op een boerderij, dan zal het je geen enkele moeite meer kosten om een gesprek over koetjes en kalfjes te voeren.
Daar kan ik wel uren over praten.....ben een boerentrienquote:Op donderdag 11 juli 2024 14:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die vaardigheid kun je overigens wel leren. Als je gewoon een cursus volgt op het gebied van de veehouderij en je gaat een paar keer vakantiewerk doen op een boerderij, dan zal het je geen enkele moeite meer kosten om een gesprek over koetjes en kalfjes te voeren.
Lol copequote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:12 schreef MisterFox het volgende:
Als iemand deze jongen niet zou "liken" omdat ze de foto niet leuk genoeg vinden geef ik de hoop met mensen echt op. Hij heeft een super leuk koppie en foto's hoeven niet perfect te zijn.
Als iemand hem niet naar rechts veegt verdienen ze het niet om hem te daten. Naast zo'n persoon wil je echt niet wakker worden want je bent nooit goed genoeg.
TS kan beter naar OkCupid gaan ofzo.
Je kan of gaan liggen huilen dat je het allemaal zo oneerlijk vind, of gewoon accepteren dat dat is wat het is tegenwoordig, en er iets aan doen om je kansen te vergroten. De dating markt is gewoon, met name voor mannen, zeer competitiefquote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:12 schreef MisterFox het volgende:
Als iemand deze jongen niet zou "liken" omdat ze de foto niet leuk genoeg vinden geef ik de hoop met mensen echt op. Hij heeft een super leuk koppie en foto's hoeven niet perfect te zijn.
Als iemand hem niet naar rechts veegt verdienen ze het niet om hem te daten. Naast zo'n persoon wil je echt niet wakker worden want je bent nooit goed genoeg.
Wat de een leuk vindt, spreekt een ander weer minder aan. Dus nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:12 schreef MisterFox het volgende:
Wat een onzin. Als dit topic iets duidelijk maakt is dat falen met online daten niet hoeft te betekenen dat je te lelijk bent, maar wel dat je het verkeerde uitstraalt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:12 schreef MisterFox het volgende:
Hij zit op FOK! dus dat lijkt me van nietquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
Lukt het je wel om normaal met vrouwen om te gaan in het dagelijks leven?
Falen met online daten is gewoon wat er bij 90% van de mannen gebeurd. Dat is gewoon de onderliggende mechaniek van hoe het werkt. Alleen de top 10% heeft succes. Of je moet genoegen nemen met minder, maar dat kan ook niet elke man.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 09:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als dit topic iets duidelijk maakt is dat falen met online daten niet hoeft te betekenen dat je te lelijk bent, maar wel dat je het verkeerde uitstraalt.
Deze foto's zijn gewoon echt slecht. Ze geven vrouwen die er naar kijken de indruk dat de TS totaal niet zelfverzekerd is, weinig verbeeldingskracht heeft en verder ook niks interessants meemaakt. Dat komt gewoon, ondanks zijn goede uiterlijk, heel onaantrekkelijk over. Het is alsof je met een diploma van Harvard gaat solliciteren en dan een brief stuurt vol taalfouten erin.
Foto's hoeven niet van kwaliteit a la Erwin Olaf of Anton Corbijn te zijn. Maar dit is gewoon echt prut. En als de TS energie gaat steken in mooie foto's, dan denk ik dat het een stuk beter zal gaan.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Falen met online daten is gewoon wat er bij 90% van de mannen gebeurd. Dat is gewoon de onderliggende mechaniek van hoe het werkt. Alleen de top 10% heeft succes. Of je moet genoegen nemen met minder, maar dat kan wil ook niet elke man.
Genoegen nemen met minder? Betekent het niet dat ‘minder’ is wat jij dan ook bent en dat je dus kunt krijgen waar je zelf op lijkt? Als je niet ‘beter’ kan krijgen. Als je mensen al op zo’n manier moet bekijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Falen met online daten is gewoon wat er bij 90% van de mannen gebeurd. Dat is gewoon de onderliggende mechaniek van hoe het werkt. Alleen de top 10% heeft succes. Of je moet genoegen nemen met minder, maar dat kan ook niet elke man.
Of je dat nou niet wil of niet kan, maakt niet uit.quote:
Het gaat er gewoon om dat je je aangetrokken tot iemand voelt. Je kan wel een vrouw nemen die je er niet uit vind zien, simpelweg omdat die makkelijker zijn, maar in de lange-termijn gaat dat ook niet werken. Je moet wel een klik hebben of verliefd kunnen worden. Relaties simpelweg om er bij te horen falen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef Ixia het volgende:
[..]
Genoegen nemen met minder? Betekent het niet dat ‘minder’ is wat jij dan ook bent en dat je dus kunt krijgen waar je zelf op lijkt? Als je niet ‘beter’ kan krijgen. Als je mensen al op zo’n manier moet bekijken.
Mee eens. Maar grote kans dat zo’n vrouw jou andersom ook niet wil. Zij heeft veel meer keuze.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je je aangetrokken tot iemand voelt. Je kan wel een vrouw nemen die je er niet uit vind zien, simpelweg omdat die makkelijker zijn, maar in de lange-termijn gaat dat ook niet werken. Je moet wel een klik hebben of verliefd kunnen worden. Relaties simpelweg om er bij te horen falen.
Welnee, ik had ook succes met online daten en behoor niet tot de top 10 mannen vermoed ik zo. Maar ik had gewoon een paar goede, levendige foto's.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Falen met online daten is gewoon wat er bij 90% van de mannen gebeurd. Dat is gewoon de onderliggende mechaniek van hoe het werkt. Alleen de top 10% heeft succes. Of je moet genoegen nemen met minder, maar dat kan ook niet elke man.
TS ziet er prima uit maar heeft gewoon onaantrekkelijke prutfoto's.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je je aangetrokken tot iemand voelt. Je kan wel een vrouw nemen die je er niet uit vind zien, simpelweg omdat die makkelijker zijn, maar in de lange-termijn gaat dat ook niet werken. Je moet wel een klik hebben of verliefd kunnen worden. Relaties simpelweg om er bij te horen falen.
Wat denk ik ook wel meespeelt is dat jij als ik mij niet vergis valt op vrouwen die wat steviger zijn. En ik weet dat er nogal wat gasten zijn op Tinder die zich vooral richten op de dames die werkelijk zwemmen in de likes en superlikes. Niets mis mee, maar als dat gewoon niet jouw doelgroep is, dan gaat het niets worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welnee, ik had ook succes met online daten en behoor niet tot de top 10 mannen vermoed ik zo. Maar ik had gewoon een paar goede, levendige foto's.
Dus in plaats van te schuilen achter dat soort excuses en verzonnen statistieken, kan hij beter gewoon zorgen dat hij goede foto's heeft.
Nee, zoiets kan nooit meespelen, let je wel goed op in de Fok! topics? Alle vrouwen zonder uitzondering kunnen makkelijk een date vinden, zwemmen in de likes en kunnen zo een bedpartner vinden. Vrouwen die niet succesvol zijn op dating apps bestaan niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat denk ik ook wel meespeelt is dat jij als ik mij niet vergis valt op vrouwen die wat steviger zijn. En ik weet dat er nogal wat gasten zijn op Tinder die zich vooral richten op de dames die werkelijk zwemmen in de likes en superlikes. Niets mis mee, maar als dat gewoon niet jouw doelgroep is, dan gaat het niets worden.
En dan heb je nog het chatten. Als je daar niet in uitspringt wordt het ook niets.
Dus of het alleen de foto's is...?
Thanks! Ik dacht dat ik er de Tinder app (en profiel) voor nodig had.quote:
Bij twijfel gewoon klikken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks! Ik dacht dat ik er de Tinder app (en profiel) voor nodig had.
Daarom had ik het ook over de top 10% en iedereen daaronder.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:33 schreef Ixia het volgende:
[..]
Mee eens. Maar grote kans dat zo’n vrouw jou andersom ook niet wil. Zij heeft veel meer keuze.
Enige wat ik ze zou zeggen is wacht tot je 30 bent, dan nemen vrouwen juist genoegen met minder, want kinderwens, huisje boompje beestje, blabla.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat denk ik ook wel meespeelt is dat jij als ik mij niet vergis valt op vrouwen die wat steviger zijn. En ik weet dat er nogal wat gasten zijn op Tinder die zich vooral richten op de dames die werkelijk zwemmen in de likes en superlikes. Niets mis mee, maar als dat gewoon niet jouw doelgroep is, dan gaat het niets worden.
En dan heb je nog het chatten. Als je daar niet in uitspringt wordt het ook niets.
Klopt dat ik stevige vrouwen erg lekker kan vinden, maar dat is meer dat ik geen moeite heb met een mooie dikke vrouw dan dat ik er per se op val. Dus heb allerlei maten kunnen daten. Maar het maakt mijn doelgroep wel groter.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In mijn omgeving is het regelmatig zo dat succesvolle Tindermatches elkaar al herkenden van de ander weleens ooit op een feestje gezien hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 11:06 schreef Alloch87 het volgende:
Ik denk dat je foto's op Tinder in eerste instantie voornamelijk het probleem zijn. Selfie's zijn echt not done, en al helemaal niet hoe jij er op staat.
Vrouwen zien veel liever een spontane foto waarbij je lacht. Foto's die uitstralen dat je een sociale omgeving hebt.
Waarom wil je graag een vriendin? Hoe wordt haar leven er beter door als ze jou als vriend krijgt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:32 schreef anomiempje011 het volgende:
Ik ben nu 23 en ik heb nog steeds nooit een vriendin gehad. Dit is niet mijn eigen keuze, maar vrouwen hebben mij nooit een kans gegeven.
Het ergste is.....zulke vrouwen kom je dus daar daadwerkelijk tegen op die apps en die schamen zich er niet voor om dat duidelijk te makenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Waarom wil je graag een vriendin? Hoe wordt haar leven er beter door als ze jou als vriend krijgt?
Seksuele relaties verschillen alleen met niet-seksuele vriendschappen vanwege de seksuele aantrekkingskracht. Als je jezelf voldoende verzorgt en je ziet er verder als een normale man uit, dan zit het met seksuele aantrekkingskracht meestal over het algemeen wel goed.
Belangrijker is het of jij een leuk persoon bent om mee om te gaan. Heeft ze het gezellig met jou als ze met jou uitgaat bijvoorbeeld? Ben jij iemand waarbij ze zich op haar gemak kan voelen? Kan jij je interesseren voor de dingen die zij leuk en belangrijk vindt? Kan zij zich interesseren voor de dingen die jij leuk en belangrijk vindt?
Ik kan je alvast verzekeren dat vrouwen het niet leuk vinden om beschuldigd te worden voor het feit dat jij nog nooit een vriendin hebt gehad.
Stel dat jij op Tinder een profiel tegenkomt van een hele mooie vrouw die met een tekst aankomt:
"De meeste mannen zijn achterlijke imbecielen die niet weten hoe ze mij moeten behagen. Ik heb geen zin om weer opgescheept te raken met zo'n hersenloze kneus die van voetbal houdt, want daar vind ik geen zak aan! Ik hou liever van shoppen, maar dat doe ik met mijn vriendinnen. Als jij van shoppen houdt, dan wil ik al helemaal niks met jou te maken hebben, want dan ben je gewoon een mietje! Dan moet je niet op Tinder zijn, maar op Grindr. Whatever, als je mij verder met rust laat. Zoals je op mijn foto's kan zien, ben ik by far de meest aantrekkelijke vrouw die je hier tegenkomt. Ik gun mezelf een hele knappe succesvolle man het heeft gemaakt in het leven en genoeg geld verdient om mij minimaal in keer per week uit eten te nemen naar dure restaurants. Koken kan ik overigens niet en al zou ik het wel kunnen, doe ik het niet voor jou, want ik ben jouw dienstmeid niet. Sodemieter op zeg! Ik doe al genoeg mijn best voor jou om er aantrekkelijk uit te zien, immers is het mannen toch alleen maar om seks te doen, dus me dunkt dat ik al genoeg moeite voor jou doe. Ik wil het liefst dat je heel succesvol bent in het zakenleven en connecties hebt met interessante mensen, zodat jouw succes ook op mij afstraalt en ik mij een mooie gelukkige prinses kan voelen. Dat wilde ik al sinds ik een klein meisje was, dus ik vind dat ik daar recht op heb!"
Zou jij zo'n iemand aanspreken?
Een aantal jaren geleden had ik Warschau een date met een wijf uit Belarus. Harstikke mooie dame, maar die opende het gesprek met: "All I want in life is to be a good wife and a good mother." Toen dacht ik wel even 'wtfquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Het ergste is.....zulke vrouwen kom je dus daar daadwerkelijk tegen op die apps en die schamen zich er niet voor om dat duidelijk te maken
Heb inderdaad wel eens bio's langs zien komen met zo'n strekking, maar dan zonder de ironie. Vrouwen die ook maar een negatieve uiting in hun bio zetten, maakt niet uit waar het over is, gaan direct naar links bij mij, kan je nagaan wat voor klaagfestijn dat wordt als je er ook daadwerkelijk een gesprek mee moet voerenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Het ergste is.....zulke vrouwen kom je dus daar daadwerkelijk tegen op die apps en die schamen zich er niet voor om dat duidelijk te maken
Is het soms uit met die vriendin van je ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden had ik Warschau een date met een wijf uit Belarus. Harstikke mooie dame, maar die opende het gesprek met: "All I want in life is to be a good wife and a good mother." Toen dacht ik wel even 'wtf' en zij verwachtte natuurlijk dat ik zei: "I am a rich man and all I want in life is to take care of my family'. Maar ja, dus even niet en zodoende wist ik niet zo goed meer wat ik met deze date aan moest. Ook sprak ze heel gebrekkig Engels. Maar ja, duidelijk was ze wel, dit vaak in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederlanders die met een heel pakket komen.
Maar waarschijnlijk zitten ze wel eenzaam 's avonds op de bank te janken en begrijpen ze niet waarom ze maar geen vriendje kunnen krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Vooral als ze weer een player gehad heeft waar ze binnen een paar dates mee naar bed is geweest in de hoop dat hij een vaste relatie wilde, terwijl hij alleen maar zoveel mogelijk vrouwen in bed wil krijgen om ze vervolgens te dumpen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Maar waarschijnlijk zitten ze wel eenzaam 's avonds op de bank te janken en begrijpen ze niet waarom ze maar geen vriendje kunnen krijgen
Mijn punt is meer dat iemand die hulp moet vragen hier de meest populaire vrouwen van Tinder sowieso het beste kan vergeten. Dat red je niet alleen met optimale foto's. Soms is je beste kant nu eenmaal niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef Hexagon het volgende:
Anderzijds als TS per se zou willen scoren onder de populairste vrouwen op Tinder, dan moet hij zich van zn beste kant laten zien en dat gebeurt nu niet. Dat begint in ieder geval met betere foto's.
Pijnlijk, maar noodzakelijk. Want?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het soms uit met die vriendin van je ?
Jammer dat een verbroken relatie zoveel invloed heeft op jouw taalgebruik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar noodzakelijk. Want?
Stel dat, want dat is een aanname TS alleen de populairste vrouwen goedkeurt, dan is het inderdaad verstandig wat realistischer te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat iemand die hulp moet vragen hier de meest populaire vrouwen van Tinder sowieso het beste kan vergeten. Dat red je niet alleen met optimale foto's. Soms is je beste kant nu eenmaal niet goed genoeg.
Sommige mannen zien het swipen als een soort van menu bij de snackbar.
Tinder vergroot je bereik enorm, maar het vergroot de concurrentie met een nog groter percentage.
Nee, die noemen dan elke vent een loser en op Facebook roepen dat het allemaal narcisten zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk zitten ze wel eenzaam 's avonds op de bank te janken en begrijpen ze niet waarom ze maar geen vriendje kunnen krijgen
Dat zijn ook leuke, continue met van die fuckboys in zee gaan, en dan roepen dat alle mannen klootzakken zijn. Je oogst wat je zaait, denk ik dan altijdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, die noemen dan elke vent een loser en op Facebook roepen dat het allemaal narcisten zijn.
Echte pareltjes hoor....
Die vrouwen snappen niet dat ze het toch echt bij zichzelf moeten zoeken. Maar ja ze hebben dan ook wel een beetje pech met nadenken, proberen het wel maar lukt ze niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat zijn ook leuke, continue met van die fuckboys in zee gaan, en dan roepen dat alle mannen klootzakken zijn. Je oogst wat je zaait, denk ik dan altijd
U hebt gelijk.....we dwaalden af, mijn excusesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom gaat het nu ineens weer over 'foute' keuzes van vrouwen?
Omdat de foute keuzes van vrouwen toch wel een beetje de oorzaak zijn dat veel mannen geen vrouw kunnen vinden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom gaat het nu ineens weer over 'foute' keuzes van vrouwen?
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat de foute keuzes van vrouwen toch wel een beetje de oorzaak zijn dat veel mannen geen vrouw kunnen vinden.
Dat is ook wel een erg bizarre en ongefundeerde conclusie, je moet altijd de verantwoordelijkheid bij jezelf houden pikquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat de foute keuzes van vrouwen toch wel een beetje de oorzaak zijn dat veel mannen geen vrouw kunnen vinden.
Jij bent er zelf 100% de oorzaak van als je geen vrouw kan vinden. Bij meerdere reacties van jou lopen de koude rillingen me over de rug. Ik hoop niet dat er vrouwen zijn die zich zo ver verlagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je dit echt denkt zou ik het niet zo heel erg raar vinden als jij geen relatie hebt. Wtf man.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat mensen nog op deze troll reagerenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik hoop ontzettend erg dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:46 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Dat mensen nog op deze troll reageren
[ afbeelding ]
„En dat is niet eerlijk. Piep piep hoi“quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Volgens mij zei Calimero altijd "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk, o nee!"quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
„En dat is niet eerlijk. Piep piep hoi“
[ afbeelding ]
Omdat je gewoon een troll bent. Ga lekker naar onz of klb als je zo graag reacties wil uitlokken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waarom reageren jullie zo vijandig op mijn opmerking?
Waar slaat dat nou weer op? Omdat ik soms misschien een beetje afwijkende mening heb over bepaalde zaken, ben ik ineens een troll?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:12 schreef Thaddeus het volgende:
Omdat je gewoon een troll bent. Ga lekker naar onz of klb als je zo graag reacties wil uitlokken.
(Ja ik weet het, lekker hypocriet want ik reageer nu zelf ook)
NiceGuy™ spotted!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb je wel vrienden?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:47 schreef anomiempje011 het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een kroeg geweest, maar het was heel awkward. Niemand zei wat tegen mij dus zat daar zo in mijn eentje
Kortom, je moet het alfa-mannetje zijn en anders maak je geen kans.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je wel vrienden?
Wat ik van lang geleden dat ik op jacht was nog wel weet is dat vrouwen glijden op lachende mannen. Dus je hoeft niet achter de vrouwen aan maar als je geliefd bent en een hele goede tijd hebt in de disco en iedereen spreekt je aan, dan komen vrouwen vanzelf op je af. Vrouwen selecteren enorm op populaire mannen.
Dus resumé
Apps weg; die maken je onzeker
Vrienden hebben en daar een middelpunt zijn
Veel breeduit lachen, populair worden in grote groepen
Geld hebben, goede kleren en bij voorkeur een leuke auto.
Geld hebben om rondjes te kunnen geven en een meisje een drankje aanbieden.
Jij bent echt een vreemde snoeshaan. Dus een drankje aanbieden is 'alpha mannetje zijn'? Wat wil jij dan? Binnen komen, naar de grond kijken en verwachten dat de mooiste vrouwen vanzelf naar je toe komen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kortom, je moet het alfa-mannetje zijn en anders maak je geen kans.
Nou dat vind ik niet, je moet iig een beetje extravert overkomen, al ben je dat niet echt. Een alpha is weer wat anders. Geliefd zijn, en wat je geeft is wat je terugkrijgt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Kortom, je moet het alfa-mannetje zijn en anders maak je geen kans.
De meeste wijven houden van verlegen mannen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet, je moet iig een beetje extravert overkomen, al ben je dat niet echt. Een alpha is weer wat anders. Geliefd zijn, en wat je geeft is wat je terugkrijgt.
Iedereen kan sociaal doen, in principe.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De meeste wijven *vrouwen* houden van verlegen mannen.
Je kan tegen TS wel zeggen dat hij die apps weg moet doen omdat die hem onzeker maken. Maar als hij het op jouw manier probeert en het lukt op die manier ook niet, dan zal het hem net zo goed onzeker maken.quote:
Jawel werkt altijdquote:[b]Op zaterdag 13 juli 2024 15:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:[jawel /b]
[..]
Je kan tegen TS wel zeggen dat hij die apps weg moet doen omdat die hem onzeker maken. Maar als hij het op jouw manier probeert en het lukt op die manier ook niet, dan zal het hem net zo goed onzeker maken.
En dat een bepaalde methode bij jou werkt, hoeft niet te betekenen dat die bij iedereen zou werken.
Ik vind het oprecht jammer dat je relatie over is maar het is spijtig om te zien dat die tijdelijk zeer leuke user terug is vervallen in wijven enzquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De meeste wijven houden van verlegen mannen.
Jij doet maar.....ik zelf voel me er niet minder of beledigd door. Kan niet voor anderen praten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En als ik je een lekker wijf noem, mag dat dan wel?
Sorry, maar dit slaat werkelijk nergens op.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ja sorry, life's a bitchquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat je relatie over is maar het is spijtig om te zien dat die tijdelijk zeer leuke user terug is vervallen in wijven enz![]()
Je toon is terug ook een stuk negatiever.
Spijtig.
Ik hoop dat je snel een leuk iemand tegenkomt
Nu vraag ik mij af wat die gast verstaat onder foute keuzesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit slaat werkelijk nergens op.
Ten eerste: neem je eigen verantwoordelijkheid, in plaats van je problemen op te hangen aan externe factoren. Dat is onvolwassen (dus onaantrekkelijk) en bovendien zelfs als het waar zou zijn een realiteit waar je maar mee moet dealen. Dit geldt in zijn algemeenheid.
Ten tweede: omdat een deel van de vrouwen foute keuzes maakt kunnen veel mannen geen vrouw vinden? Dat tart werkelijk iedere logica!
Waarom zou je dan überhaupt een relatie beginnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Goh ... wat vreemd dat vrouwen dan gaan verlangen naar een meer avontuurlijke bad boi. Gekkigheid hoor, die drang naar avontuur en reuring in het leven.
Nuja, als ergens relatief weinig mensen rondhangen die erg goed zijn in het aangaan of behouden van een relatie ..... dan is het wel op dating-platformen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt een relatie beginnen?
Te lange tekst. #mandquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af wat die gast verstaat onder foute keuzes![]()
Een goede keus is dan zeker een zelfingenomen Lulletje Rozenwater die weliswaar met zijn 9-5 baan genoeg verdient om zijn gezin financieel te kunnen onderhouden in basisbehoeftes, maar verder is hij afhankelijk van zijn vrouw die hetzelfde behoort te doen als wat zijn mama vroeger deed? Zijn vrouw moet zeker zijn overhemden strijken? Moet zich strikt houden aan geplande huishoudelijke taken, bijvoorbeeld elke woensdag gehaktballen braden met andijvie en gekookte aardappelen, niks anders want anders wordt man-lief chagrijnig "Dat lust ik niet!" En de zorg voor de kinderen komt uiteraard geheel op haar aan, wat ze nog niet eens zo heel erg vindt aangezien de kinderen al volwassener zijn en leuker gezelschap dan haar man - zelfs irritant geklier van haar kinderen is al leuker dan een man die echt helemaal niet eens op haar reageert.
Goh ... wat vreemd dat vrouwen dan gaan verlangen naar een meer avontuurlijke bad boi. Gekkigheid hoor, die drang naar avontuur en reuring in het leven.
Onder foute keuzes van vrouwen op het gebied van relaties versta ik keuzes waar die vrouwen zelf eigenlijk ook niet gelukkiger van worden en die ze eerder pijn, ongemak en nadeel brengt dan dat die hun levensvreugde verhogen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Niet hem kiezen vermoedelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat weet je vooraf niet altijd. Ik heb achteraf bezien ook wel dubieuze keuzes gemaakt. En zelfs die keuzes waren for the time being leuk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Onder foute keuzes van vrouwen op het gebied van relaties versta ik keuzes waar die vrouwen zelf eigenlijk ook niet gelukkiger van worden en die ze eerder pijn, ongemak en nadeel brengt dan dat die hun levensvreugde verhogen.
En soms kom je daar pas erg laat achter, als je al gevoelens hebt....dan wordt het vrij lastig om het af te kappen soms.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Onder foute keuzes van vrouwen op het gebied van relaties versta ik keuzes waar die vrouwen zelf eigenlijk ook niet gelukkiger van worden en die ze eerder pijn, ongemak en nadeel brengt dan dat die hun levensvreugde verhogen.
Precies. En daar zit ook de pijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:51 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En soms kom je daar pas erg laat achter, als je al gevoelens hebt....dan wordt het vrij lastig om het af te kappen soms.
Het is toch niet aan jou om voor hen te bepalen met welke man ze zich gelukkig kunnen voelen en met welke man niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je 23 bent zit je bomvol testosteron en moet je wel ergens je lading kwijt, vooral om je geen cuck te voelen. En iedereen weet dat succesvol zijn en genoeg seks hebben bijna hand in hand gaat.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:19 schreef Luuntje het volgende:
Nu zijn we TS helemaal aan het afschrikken van het daten...
Maar het zijn wel dingen waar je tegen aan kunt lopen.
TS: ga er gewoon op uit, probeer wat meer vrienden te vinden waar je mee op stap kunt en pin je vooral niet vast aan het idee dat je persé een relatie moet hebben om succesvol te zijn of gelukkig.
Geluk creëer jezelf en een partner moet een toevoeging en geen reden zijn.
Zeker moet ie er voor gaan.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je 23 bent zit je bomvol testosteron en moet je wel ergens je lading kwijt, vooral om je geen cuck te voelen. En iedereen weet dat succesvol zijn en genoeg seks hebben bijna hand in hand gaat.
Het is dus niet te bagataliseren. Vol ervoor gaan moet die.
En die andere 20% is dan wel weer heel druk met die 80% die overblijft ofzo?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar is trouwens wel een punt van waarheid, in de huidige datingwereld schijnt het zo te zijn, las ik in een onderzoek, dat 80% van de vrouwen 20% van de mannen date. En dat wordt nog meer zo.
M.a.w. zijn er mannen/jongens die honderden vrouwen hebben gehad en veel mannen nog nooit.
Dit omdat we in een tijdperk zitten waar de vrouwen meer in lead zijn. Op dat gebied.
Dit is ook terug te zien in de geestelijke gezondheid van de jongeren waar maar liefst 30% bij een psych loopt and counting.
Eea is natuurlijk juist een gevolg van scm en dateapps.
Dit. Begin eens gewoon met normaal contact.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zeker moet ie er voor gaan.
Alleen het idee van relatie moet ie dan even loslaten.
Genieten, ontdekken.....leren.
Dat kan, als je het criterium weghaalt dat het ook leuk moet zijn om het bed met die vrouwen te delenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zichzelf kan bijna iedere kerel als hij wil 100+ vrouwen neuken.
In de Geleenstraat.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
Op zichzelf kan bijna iedere kerel als hij wil 100+ vrouwen neuken.
Dat ben ik met je eens. Maar dat is iets wat de statistieken laten zien, uiteraard weer overgewaaid uit de VS. Jongeren beperken zich (schijnbaar) alleen tot online daten en ervaren dat zo. Uitzonderingen daargelaten. De jongens die daar niks mee hebben en bij de voetbal zitten en daarna nog uitgaan, zoals in de boeren dorpen, zijn het beste af en die zullen helemaal geen problemen hebben om vrouwen te daten of regelmatig of met iemand verkering te hebben.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En die andere 20% is dan wel weer heel druk met die 80% die overblijft ofzo?
Natuurlijk zijn er mannen die maagd zijn op hoge leeftijd en mannen die honderden vrouwen hebben gehad. Maar ik denk dat als je de grens stelt op ≥25 vrouwen al minder dan 20% van de mannen dat haalt. Want ook mannen die goed in de markt liggen kunnen meer monogaam zijn. Het is echt niet zo dat rondneuken iets zegt over hoe goed je in de markt ligt. Op zichzelf kan bijna iedere kerel als hij wil 100+ vrouwen neuken.
Wat daar ook van moge zijn: zorg gewoon dat je je zaken goed op orde hebt. Een fatsoenlijke baan. Een sociaal netwerk. Een eigen woning (huur kan ook, zo lang je maar niet in een studentenhuis blijft hangen, of nog erger... bij je ouders). Heb iets te melden. Heb een doel in het leven. Als je dat koppelt aan sociale vaardigheden en gewoon normaal contact hebt met vrouwen, dan kom je vanzelf vrouwen tegen met wie je een klik hebt.
Natuurlijk heeft de een het makkelijker dan de ander. Maar dit soort fatalistisch geneuzel, daar help je niemand mee.
Geen idee hoe je dit exact bedoelt.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat kan, als je het criterium weghaalt dat het ook leuk moet zijn om het bed met die vrouwen te delenPuur voor de statistieken gaat het wel lukken op die manier, maar op die manier aan de 100+ vrouwen komen moet je natuurlijk niet willen.
Het mooie van (mooi) ouder worden, vind ik dat mannen en vrouwen naar elkaar toegroeien wat betreft de beleving van seks. Er is meer openheid, minder schaamte en meer ruimte voor experimenten / verschillende relatievormen. Uiteindelijk schuilt er een slet in iedereenquote:Op zondag 14 juli 2024 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit exact bedoelt.
Kijk, dat je als tiener denkt dat seks een 'schaarstegoed' is kan ik mij nog voorstellen (al hoeft dat helemaal niet zo te zijn). Maar met wat levenservaring wordt seks een normaal onderdeel van de dagelijkse routine. En vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Sommige mensen koppelen seks en liefde aan elkaar. Andere mensen weer niet (altijd). En geloof mij, er zijn heel veel hele leuke vrouwen die seks en liefde prima kunnen scheiden.
Het is ook maar hoe je er zelf instaat.
Wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:07 schreef Cruzinats het volgende:
Anno 2024 nog de kroeg adviseren om een chick te vinden, misschien als je een shag-rokende 50+'er wil of een sletje van het corps. Jongeren zitten amper nog in de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |