abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214260628
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat denk ik ook wel meespeelt is dat jij als ik mij niet vergis valt op vrouwen die wat steviger zijn. En ik weet dat er nogal wat gasten zijn op Tinder die zich vooral richten op de dames die werkelijk zwemmen in de likes en superlikes. Niets mis mee, maar als dat gewoon niet jouw doelgroep is, dan gaat het niets worden.

En dan heb je nog het chatten. Als je daar niet in uitspringt wordt het ook niets.

Dus of het alleen de foto's is...?
Nee, zoiets kan nooit meespelen, let je wel goed op in de Fok! topics? Alle vrouwen zonder uitzondering kunnen makkelijk een date vinden, zwemmen in de likes en kunnen zo een bedpartner vinden. Vrouwen die niet succesvol zijn op dating apps bestaan niet.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:56:05 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214260684
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar die foto.
OP.
The love you take is equal to the love you make.
pi_214260697
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
OP.
Thanks! Ik dacht dat ik er de Tinder app (en profiel) voor nodig had. :@
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:59:03 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214260705
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Thanks! Ik dacht dat ik er de Tinder app (en profiel) voor nodig had. :@
Bij twijfel gewoon klikken.

Meestal slecht advies, hier kan het wel. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_214260850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:33 schreef Ixia het volgende:

[..]
Mee eens. Maar grote kans dat zo’n vrouw jou andersom ook niet wil. Zij heeft veel meer keuze.
Daarom had ik het ook over de top 10% en iedereen daaronder.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214260872
quote:

[..]
Wat denk ik ook wel meespeelt is dat jij als ik mij niet vergis valt op vrouwen die wat steviger zijn. En ik weet dat er nogal wat gasten zijn op Tinder die zich vooral richten op de dames die werkelijk zwemmen in de likes en superlikes. Niets mis mee, maar als dat gewoon niet jouw doelgroep is, dan gaat het niets worden.

En dan heb je nog het chatten. Als je daar niet in uitspringt wordt het ook niets.

Enige wat ik ze zou zeggen is wacht tot je 30 bent, dan nemen vrouwen juist genoegen met minder, want kinderwens, huisje boompje beestje, blabla. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 13:14:27 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214260910
quote:

[..]

Klopt dat ik stevige vrouwen erg lekker kan vinden, maar dat is meer dat ik geen moeite heb met een mooie dikke vrouw dan dat ik er per se op val. Dus heb allerlei maten kunnen daten. Maar het maakt mijn doelgroep wel groter.

Anderzijds als TS per se zou willen scoren onder de populairste vrouwen op Tinder, dan moet hij zich van zn beste kant laten zien en dat gebeurt nu niet. Dat begint in ieder geval met betere foto's.
pi_214260995
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:06 schreef Alloch87 het volgende:
Ik denk dat je foto's op Tinder in eerste instantie voornamelijk het probleem zijn. Selfie's zijn echt not done, en al helemaal niet hoe jij er op staat.

Vrouwen zien veel liever een spontane foto waarbij je lacht. Foto's die uitstralen dat je een sociale omgeving hebt.
In mijn omgeving is het regelmatig zo dat succesvolle Tindermatches elkaar al herkenden van de ander weleens ooit op een feestje gezien hebben.

Je hebt elkaar dan misschien nog nooit gesproken, maar je weet daarmee dus al een beetje in wat voor een kringen de ander verkeert en dat scheelt enorm. De ander is gelijk een stukje minder een vreemde.
pi_214261489
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2024 18:32 schreef anomiempje011 het volgende:
Ik ben nu 23 en ik heb nog steeds nooit een vriendin gehad. Dit is niet mijn eigen keuze, maar vrouwen hebben mij nooit een kans gegeven.
Waarom wil je graag een vriendin? Hoe wordt haar leven er beter door als ze jou als vriend krijgt?

Seksuele relaties verschillen alleen met niet-seksuele vriendschappen vanwege de seksuele aantrekkingskracht. Als je jezelf voldoende verzorgt en je ziet er verder als een normale man uit, dan zit het met seksuele aantrekkingskracht meestal over het algemeen wel goed.

Belangrijker is het of jij een leuk persoon bent om mee om te gaan. Heeft ze het gezellig met jou als ze met jou uitgaat bijvoorbeeld? Ben jij iemand waarbij ze zich op haar gemak kan voelen? Kan jij je interesseren voor de dingen die zij leuk en belangrijk vindt? Kan zij zich interesseren voor de dingen die jij leuk en belangrijk vindt?

Ik kan je alvast verzekeren dat vrouwen het niet leuk vinden om beschuldigd te worden voor het feit dat jij nog nooit een vriendin hebt gehad.

Stel dat jij op Tinder een profiel tegenkomt van een hele mooie vrouw die met een tekst aankomt:

"De meeste mannen zijn achterlijke imbecielen die niet weten hoe ze mij moeten behagen. Ik heb geen zin om weer opgescheept te raken met zo'n hersenloze kneus die van voetbal houdt, want daar vind ik geen zak aan! Ik hou liever van shoppen, maar dat doe ik met mijn vriendinnen. Als jij van shoppen houdt, dan wil ik al helemaal niks met jou te maken hebben, want dan ben je gewoon een mietje! Dan moet je niet op Tinder zijn, maar op Grindr. Whatever, als je mij verder met rust laat. Zoals je op mijn foto's kan zien, ben ik by far de meest aantrekkelijke vrouw die je hier tegenkomt. Ik gun mezelf een hele knappe succesvolle man het heeft gemaakt in het leven en genoeg geld verdient om mij minimaal in keer per week uit eten te nemen naar dure restaurants. Koken kan ik overigens niet en al zou ik het wel kunnen, doe ik het niet voor jou, want ik ben jouw dienstmeid niet. Sodemieter op zeg! Ik doe al genoeg mijn best voor jou om er aantrekkelijk uit te zien, immers is het mannen toch alleen maar om seks te doen, dus me dunkt dat ik al genoeg moeite voor jou doe. Ik wil het liefst dat je heel succesvol bent in het zakenleven en connecties hebt met interessante mensen, zodat jouw succes ook op mij afstraalt en ik mij een mooie gelukkige prinses kan voelen. Dat wilde ik al sinds ik een klein meisje was, dus ik vind dat ik daar recht op heb!"

Zou jij zo'n iemand aanspreken?
pi_214264027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:03 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Waarom wil je graag een vriendin? Hoe wordt haar leven er beter door als ze jou als vriend krijgt?

Seksuele relaties verschillen alleen met niet-seksuele vriendschappen vanwege de seksuele aantrekkingskracht. Als je jezelf voldoende verzorgt en je ziet er verder als een normale man uit, dan zit het met seksuele aantrekkingskracht meestal over het algemeen wel goed.

Belangrijker is het of jij een leuk persoon bent om mee om te gaan. Heeft ze het gezellig met jou als ze met jou uitgaat bijvoorbeeld? Ben jij iemand waarbij ze zich op haar gemak kan voelen? Kan jij je interesseren voor de dingen die zij leuk en belangrijk vindt? Kan zij zich interesseren voor de dingen die jij leuk en belangrijk vindt?

Ik kan je alvast verzekeren dat vrouwen het niet leuk vinden om beschuldigd te worden voor het feit dat jij nog nooit een vriendin hebt gehad.

Stel dat jij op Tinder een profiel tegenkomt van een hele mooie vrouw die met een tekst aankomt:

"De meeste mannen zijn achterlijke imbecielen die niet weten hoe ze mij moeten behagen. Ik heb geen zin om weer opgescheept te raken met zo'n hersenloze kneus die van voetbal houdt, want daar vind ik geen zak aan! Ik hou liever van shoppen, maar dat doe ik met mijn vriendinnen. Als jij van shoppen houdt, dan wil ik al helemaal niks met jou te maken hebben, want dan ben je gewoon een mietje! Dan moet je niet op Tinder zijn, maar op Grindr. Whatever, als je mij verder met rust laat. Zoals je op mijn foto's kan zien, ben ik by far de meest aantrekkelijke vrouw die je hier tegenkomt. Ik gun mezelf een hele knappe succesvolle man het heeft gemaakt in het leven en genoeg geld verdient om mij minimaal in keer per week uit eten te nemen naar dure restaurants. Koken kan ik overigens niet en al zou ik het wel kunnen, doe ik het niet voor jou, want ik ben jouw dienstmeid niet. Sodemieter op zeg! Ik doe al genoeg mijn best voor jou om er aantrekkelijk uit te zien, immers is het mannen toch alleen maar om seks te doen, dus me dunkt dat ik al genoeg moeite voor jou doe. Ik wil het liefst dat je heel succesvol bent in het zakenleven en connecties hebt met interessante mensen, zodat jouw succes ook op mij afstraalt en ik mij een mooie gelukkige prinses kan voelen. Dat wilde ik al sinds ik een klein meisje was, dus ik vind dat ik daar recht op heb!"

Zou jij zo'n iemand aanspreken?
Het ergste is.....zulke vrouwen kom je dus daar daadwerkelijk tegen op die apps en die schamen zich er niet voor om dat duidelijk te maken :')
Life is a highway...let's ride it!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 18:00:39 #136
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214264412
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 17:28 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Het ergste is.....zulke vrouwen kom je dus daar daadwerkelijk tegen op die apps en die schamen zich er niet voor om dat duidelijk te maken :')
Een aantal jaren geleden had ik Warschau een date met een wijf uit Belarus. Harstikke mooie dame, maar die opende het gesprek met: "All I want in life is to be a good wife and a good mother." Toen dacht ik wel even 'wtf :') ' en zij verwachtte natuurlijk dat ik zei: "I am a rich man and all I want in life is to take care of my family'. Maar ja, dus even niet en zodoende wist ik niet zo goed meer wat ik met deze date aan moest. Ook sprak ze heel gebrekkig Engels. Maar ja, duidelijk was ze wel, dit vaak in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederlanders die met een heel pakket komen.
Le Diable
pi_214264415
quote:

[..]
Heb inderdaad wel eens bio's langs zien komen met zo'n strekking, maar dan zonder de ironie. Vrouwen die ook maar een negatieve uiting in hun bio zetten, maakt niet uit waar het over is, gaan direct naar links bij mij, kan je nagaan wat voor klaagfestijn dat wordt als je er ook daadwerkelijk een gesprek mee moet voeren
  vrijdag 12 juli 2024 @ 18:10:00 #138
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214264501
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 18:00 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Een aantal jaren geleden had ik Warschau een date met een wijf uit Belarus. Harstikke mooie dame, maar die opende het gesprek met: "All I want in life is to be a good wife and a good mother." Toen dacht ik wel even 'wtf :') ' en zij verwachtte natuurlijk dat ik zei: "I am a rich man and all I want in life is to take care of my family'. Maar ja, dus even niet en zodoende wist ik niet zo goed meer wat ik met deze date aan moest. Ook sprak ze heel gebrekkig Engels. Maar ja, duidelijk was ze wel, dit vaak in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederlanders die met een heel pakket komen.
Is het soms uit met die vriendin van je ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214265107
quote:

[..]
Maar waarschijnlijk zitten ze wel eenzaam 's avonds op de bank te janken en begrijpen ze niet waarom ze maar geen vriendje kunnen krijgen
pi_214265735
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 19:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Maar waarschijnlijk zitten ze wel eenzaam 's avonds op de bank te janken en begrijpen ze niet waarom ze maar geen vriendje kunnen krijgen
Vooral als ze weer een player gehad heeft waar ze binnen een paar dates mee naar bed is geweest in de hoop dat hij een vaste relatie wilde, terwijl hij alleen maar zoveel mogelijk vrouwen in bed wil krijgen om ze vervolgens te dumpen.
pi_214266046
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 13:14 schreef Hexagon het volgende:

Anderzijds als TS per se zou willen scoren onder de populairste vrouwen op Tinder, dan moet hij zich van zn beste kant laten zien en dat gebeurt nu niet. Dat begint in ieder geval met betere foto's.
Mijn punt is meer dat iemand die hulp moet vragen hier de meest populaire vrouwen van Tinder sowieso het beste kan vergeten. Dat red je niet alleen met optimale foto's. Soms is je beste kant nu eenmaal niet goed genoeg.

Sommige mannen zien het swipen als een soort van menu bij de snackbar.

Tinder vergroot je bereik enorm, maar het vergroot de concurrentie met een nog groter percentage.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 20:42:59 #142
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214266177
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Is het soms uit met die vriendin van je ?
Pijnlijk, maar noodzakelijk. Want?
Le Diable
  vrijdag 12 juli 2024 @ 21:22:52 #143
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214266511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:42 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Pijnlijk, maar noodzakelijk. Want?
Jammer dat een verbroken relatie zoveel invloed heeft op jouw taalgebruik.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 juli 2024 @ 22:29:07 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214267076
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mijn punt is meer dat iemand die hulp moet vragen hier de meest populaire vrouwen van Tinder sowieso het beste kan vergeten. Dat red je niet alleen met optimale foto's. Soms is je beste kant nu eenmaal niet goed genoeg.

Sommige mannen zien het swipen als een soort van menu bij de snackbar.

Tinder vergroot je bereik enorm, maar het vergroot de concurrentie met een nog groter percentage.
Stel dat, want dat is een aanname TS alleen de populairste vrouwen goedkeurt, dan is het inderdaad verstandig wat realistischer te zijn.

Echter is het evengoed verstandig met betere foto's te komen. Want dames waar hij normaal een kans zou maken zullen ook niet warm worden van zulke prutfoto's.
pi_214267601
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 19:04 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Nee, die noemen dan elke vent een loser en op Facebook roepen dat het allemaal narcisten zijn.
Echte pareltjes hoor....
pi_214269612
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 23:34 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Nee, die noemen dan elke vent een loser en op Facebook roepen dat het allemaal narcisten zijn.
Echte pareltjes hoor....
Dat zijn ook leuke, continue met van die fuckboys in zee gaan, en dan roepen dat alle mannen klootzakken zijn. Je oogst wat je zaait, denk ik dan altijd
pi_214270668
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 09:22 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat zijn ook leuke, continue met van die fuckboys in zee gaan, en dan roepen dat alle mannen klootzakken zijn. Je oogst wat je zaait, denk ik dan altijd
Die vrouwen snappen niet dat ze het toch echt bij zichzelf moeten zoeken. Maar ja ze hebben dan ook wel een beetje pech met nadenken, proberen het wel maar lukt ze niet.
En dan blijven ze zulke fuckboys aantrekken.
En ja, ik heb ook moeten leren...
pi_214270681
Waarom gaat het nu ineens weer over 'foute' keuzes van vrouwen?
pi_214270996
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
U hebt gelijk.....we dwaalden af, mijn excuses :@
pi_214271273
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 11:08 schreef VEM2012 het volgende:
Omdat de foute keuzes van vrouwen toch wel een beetje de oorzaak zijn dat veel mannen geen vrouw kunnen vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')