abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214249660
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2024 11:37 schreef RockNijntje het volgende:

[..]
:')

Goedemorgen zeg
Lekker op tijd het is bijna 20 voor 12
  donderdag 11 juli 2024 @ 12:33:30 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214250182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 09:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Op _wie_ komt dat dan "geforceerd" over?
Op zich trouwens wel een goeie, het kan geforceerd uit je bek komen maar dat hoeft niet op te vallen bij de gesprekspartner. Misschien gewoon intern een lijstje met koekalf onderwerpen bedenken en die gewoon gebruiken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_214250406
Lukt het je wel om normaal met vrouwen om te gaan in het dagelijks leven? Of staat ieder contact met vrouwen (in ieder geval de aantrekkelijke) voor jou in het teken van potentieel relatiemateriaal?

Ik denk dat namelijk op communicatie skills er bij velen die vrouwen als iets onbereikbaars zien heel veel te winnen valt.
pi_214251213
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2024 23:49 schreef jogy het volgende:
Sociaal vaardig in een normale situatie is een koetjes/kalfjes gesprek kunnen voeren zonder dat het geforceerd overkomt, ook bij semi vreemden. Ik ben er persoonlijk niet heel goed in.
Die vaardigheid kun je overigens wel leren. Als je gewoon een cursus volgt op het gebied van de veehouderij en je gaat een paar keer vakantiewerk doen op een boerderij, dan zal het je geen enkele moeite meer kosten om een gesprek over koetjes en kalfjes te voeren.
  donderdag 11 juli 2024 @ 14:56:35 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214251577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 14:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Die vaardigheid kun je overigens wel leren. Als je gewoon een cursus volgt op het gebied van de veehouderij en je gaat een paar keer vakantiewerk doen op een boerderij, dan zal het je geen enkele moeite meer kosten om een gesprek over koetjes en kalfjes te voeren.
Ik heb clarkson's farm gekeken, begin ik daar wel over.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_214251610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 14:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Daar kan ik wel uren over praten.....ben een boerentrien :+
Life is a highway...let's ride it!
  vrijdag 12 juli 2024 @ 07:12:54 #107
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_214257439
Als iemand deze jongen niet zou "liken" omdat ze de foto niet leuk genoeg vinden geef ik de hoop met mensen echt op. Hij heeft een super leuk koppie en foto's hoeven niet perfect te zijn.

Als iemand hem niet naar rechts veegt verdienen ze het niet om hem te daten. Naast zo'n persoon wil je echt niet wakker worden want je bent nooit goed genoeg.

TS kan beter naar OkCupid gaan ofzo.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  vrijdag 12 juli 2024 @ 07:25:11 #108
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214257496
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 07:12 schreef MisterFox het volgende:
Als iemand deze jongen niet zou "liken" omdat ze de foto niet leuk genoeg vinden geef ik de hoop met mensen echt op. Hij heeft een super leuk koppie en foto's hoeven niet perfect te zijn.

Als iemand hem niet naar rechts veegt verdienen ze het niet om hem te daten. Naast zo'n persoon wil je echt niet wakker worden want je bent nooit goed genoeg.

Lol cope
pi_214257828
quote:

Je kan of gaan liggen huilen dat je het allemaal zo oneerlijk vind, of gewoon accepteren dat dat is wat het is tegenwoordig, en er iets aan doen om je kansen te vergroten. De dating markt is gewoon, met name voor mannen, zeer competitief
pi_214257911
Aan jonge mannen die op een of andere manier geen kans maken bij de vrouwen zou ik het advies geven om je aan te melden als spermadonor bij een vruchtbaarheidskliniek. En als je om een of andere reden niet wordt aangenomen bij een vruchtbaarheidskliniek, dan kun je buiten de klinieken om je sperma aanbieden aan vrouwen die graag een kind willen.

Ik denk dat het voor het zelfvertrouwen van mannen die door vrouwen worden afgewezen, goed zou doen als ze op een gegeven moment een bericht krijgen dat er met hun zaad een kind is verwekt, en dat vrouwen kennelijk wel op een andere manier hun sperma willen.
pi_214257921
quote:

Wat de een leuk vindt, spreekt een ander weer minder aan. Dus nee.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 09:01:14 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214258260
quote:

Wat een onzin. Als dit topic iets duidelijk maakt is dat falen met online daten niet hoeft te betekenen dat je te lelijk bent, maar wel dat je het verkeerde uitstraalt.

Deze foto's zijn gewoon echt slecht. Ze geven vrouwen die er naar kijken de indruk dat de TS totaal niet zelfverzekerd is, weinig verbeeldingskracht heeft en verder ook niks interessants meemaakt. Dat komt gewoon, ondanks zijn goede uiterlijk, heel onaantrekkelijk over. Het is alsof je met een diploma van Harvard gaat solliciteren en dan een brief stuurt vol taalfouten erin.

Foto's hoeven niet van kwaliteit a la Erwin Olaf of Anton Corbijn te zijn. Maar dit is gewoon echt prut. En als de TS energie gaat steken in mooie foto's, dan denk ik dat het een stuk beter zal gaan.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 09:33:36 #113
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_214258507
Ik zal er wel gewoon geen verstand van hebben dan. :')
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  vrijdag 12 juli 2024 @ 10:08:34 #114
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214258889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
Lukt het je wel om normaal met vrouwen om te gaan in het dagelijks leven?
Hij zit op FOK! dus dat lijkt me van niet
Le Diable
pi_214259243
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 09:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat een onzin. Als dit topic iets duidelijk maakt is dat falen met online daten niet hoeft te betekenen dat je te lelijk bent, maar wel dat je het verkeerde uitstraalt.

Deze foto's zijn gewoon echt slecht. Ze geven vrouwen die er naar kijken de indruk dat de TS totaal niet zelfverzekerd is, weinig verbeeldingskracht heeft en verder ook niks interessants meemaakt. Dat komt gewoon, ondanks zijn goede uiterlijk, heel onaantrekkelijk over. Het is alsof je met een diploma van Harvard gaat solliciteren en dan een brief stuurt vol taalfouten erin.

Foto's hoeven niet van kwaliteit a la Erwin Olaf of Anton Corbijn te zijn. Maar dit is gewoon echt prut. En als de TS energie gaat steken in mooie foto's, dan denk ik dat het een stuk beter zal gaan.
Falen met online daten is gewoon wat er bij 90% van de mannen gebeurd. Dat is gewoon de onderliggende mechaniek van hoe het werkt. Alleen de top 10% heeft succes. Of je moet genoegen nemen met minder, maar dat kan ook niet elke man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214259265
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Falen met online daten is gewoon wat er bij 90% van de mannen gebeurd. Dat is gewoon de onderliggende mechaniek van hoe het werkt. Alleen de top 10% heeft succes. Of je moet genoegen nemen met minder, maar dat kan wil ook niet elke man.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_214259338
quote:

[..]
Falen met online daten is gewoon wat er bij 90% van de mannen gebeurd. Dat is gewoon de onderliggende mechaniek van hoe het werkt. Alleen de top 10% heeft succes. Of je moet genoegen nemen met minder, maar dat kan ook niet elke man.
Genoegen nemen met minder? Betekent het niet dat ‘minder’ is wat jij dan ook bent en dat je dus kunt krijgen waar je zelf op lijkt? Als je niet ‘beter’ kan krijgen. Als je mensen al op zo’n manier moet bekijken.
pi_214259489
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of je dat nou niet wil of niet kan, maakt niet uit.
pi_214259502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 10:48 schreef Ixia het volgende:

[..]
Genoegen nemen met minder? Betekent het niet dat ‘minder’ is wat jij dan ook bent en dat je dus kunt krijgen waar je zelf op lijkt? Als je niet ‘beter’ kan krijgen. Als je mensen al op zo’n manier moet bekijken.
Het gaat er gewoon om dat je je aangetrokken tot iemand voelt. Je kan wel een vrouw nemen die je er niet uit vind zien, simpelweg omdat die makkelijker zijn, maar in de lange-termijn gaat dat ook niet werken. Je moet wel een klik hebben of verliefd kunnen worden. Relaties simpelweg om er bij te horen falen.
pi_214259514
Ik denk dat je foto's op Tinder in eerste instantie voornamelijk het probleem zijn. Selfie's zijn echt not done, en al helemaal niet hoe jij er op staat.

Vrouwen zien veel liever een spontane foto waarbij je lacht. Foto's die uitstralen dat je een sociale omgeving hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alloch87 op 12-07-2024 12:24:31 ]
pi_214260426
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het gaat er gewoon om dat je je aangetrokken tot iemand voelt. Je kan wel een vrouw nemen die je er niet uit vind zien, simpelweg omdat die makkelijker zijn, maar in de lange-termijn gaat dat ook niet werken. Je moet wel een klik hebben of verliefd kunnen worden. Relaties simpelweg om er bij te horen falen.
Mee eens. Maar grote kans dat zo’n vrouw jou andersom ook niet wil. Zij heeft veel meer keuze.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:36:24 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214260473
quote:

[..]
Welnee, ik had ook succes met online daten en behoor niet tot de top 10 mannen vermoed ik zo. Maar ik had gewoon een paar goede, levendige foto's.

Dus in plaats van te schuilen achter dat soort excuses en verzonnen statistieken, kan hij beter gewoon zorgen dat hij goede foto's heeft.
  vrijdag 12 juli 2024 @ 12:37:36 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214260483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 11:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
TS ziet er prima uit maar heeft gewoon onaantrekkelijke prutfoto's.
pi_214260556
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 12:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Welnee, ik had ook succes met online daten en behoor niet tot de top 10 mannen vermoed ik zo. Maar ik had gewoon een paar goede, levendige foto's.

Dus in plaats van te schuilen achter dat soort excuses en verzonnen statistieken, kan hij beter gewoon zorgen dat hij goede foto's heeft.
Wat denk ik ook wel meespeelt is dat jij als ik mij niet vergis valt op vrouwen die wat steviger zijn. En ik weet dat er nogal wat gasten zijn op Tinder die zich vooral richten op de dames die werkelijk zwemmen in de likes en superlikes. Niets mis mee, maar als dat gewoon niet jouw doelgroep is, dan gaat het niets worden.

En dan heb je nog het chatten. Als je daar niet in uitspringt wordt het ook niets.

Dus of het alleen de foto's is...?
pi_214260611
Nu ben ik wel benieuwd naar die foto.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')