abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 16:21:57 #176
441859 crew  Lenny77
pi_214273959
OT
TS, je hebt een super leuk kopje dus daar zit het al goed. De foto's zijn inderdaad zeer matig, doe er wat mee. Laat desnoods mooie foto's maken want je hebt veel potentieel.
En daarbuiten inderdaad een eigen leuk leven opbouwen, want zelfs al zou je een meisje tegenkomen, waar ga je het in godsnaam over hebben als je voor de rest niets doet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 13 juli 2024 @ 16:30:33 #177
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214274048
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:18 schreef Luuntje het volgende:

[..]

En als ik je een lekker wijf noem, mag dat dan wel?
Le Diable
pi_214274089
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 16:30 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
En als ik je een lekker wijf noem, mag dat dan wel?
Jij doet maar.....ik zelf voel me er niet minder of beledigd door. Kan niet voor anderen praten.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214275448
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 12:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Omdat de foute keuzes van vrouwen toch wel een beetje de oorzaak zijn dat veel mannen geen vrouw kunnen vinden.
Sorry, maar dit slaat werkelijk nergens op.

Ten eerste: neem je eigen verantwoordelijkheid, in plaats van je problemen op te hangen aan externe factoren. Dat is onvolwassen (dus onaantrekkelijk) en bovendien zelfs als het waar zou zijn een realiteit waar je maar mee moet dealen. Dit geldt in zijn algemeenheid.

Ten tweede: omdat een deel van de vrouwen foute keuzes maakt kunnen veel mannen geen vrouw vinden? Dat tart werkelijk iedere logica!
  zaterdag 13 juli 2024 @ 19:40:12 #180
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214276078
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 16:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht jammer dat je relatie over is maar het is spijtig om te zien dat die tijdelijk zeer leuke user terug is vervallen in wijven enz ;(
Je toon is terug ook een stuk negatiever.
Spijtig.
Ik hoop dat je snel een leuk iemand tegenkomt O+
Ja sorry, life's a bitch
Le Diable
pi_214276186
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Sorry, maar dit slaat werkelijk nergens op.

Ten eerste: neem je eigen verantwoordelijkheid, in plaats van je problemen op te hangen aan externe factoren. Dat is onvolwassen (dus onaantrekkelijk) en bovendien zelfs als het waar zou zijn een realiteit waar je maar mee moet dealen. Dit geldt in zijn algemeenheid.

Ten tweede: omdat een deel van de vrouwen foute keuzes maakt kunnen veel mannen geen vrouw vinden? Dat tart werkelijk iedere logica!
Nu vraag ik mij af wat die gast verstaat onder foute keuzes :{

Een goede keus is dan zeker een zelfingenomen Lulletje Rozenwater die weliswaar met zijn 9-5 baan genoeg verdient om zijn gezin financieel te kunnen onderhouden in basisbehoeftes, maar verder is hij afhankelijk van zijn vrouw die hetzelfde behoort te doen als wat zijn mama vroeger deed? Zijn vrouw moet zeker zijn overhemden strijken? Moet zich strikt houden aan geplande huishoudelijke taken, bijvoorbeeld elke woensdag gehaktballen braden met andijvie en gekookte aardappelen, niks anders want anders wordt man-lief chagrijnig "Dat lust ik niet!" En de zorg voor de kinderen komt uiteraard geheel op haar aan, wat ze nog niet eens zo heel erg vindt aangezien de kinderen al volwassener zijn en leuker gezelschap dan haar man - zelfs irritant geklier van haar kinderen is al leuker dan een man die echt helemaal niet eens op haar reageert.

Goh ... wat vreemd dat vrouwen dan gaan verlangen naar een meer avontuurlijke bad boi. Gekkigheid hoor, die drang naar avontuur en reuring in het leven.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:26:06 #182
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214277663
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:50 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Goh ... wat vreemd dat vrouwen dan gaan verlangen naar een meer avontuurlijke bad boi. Gekkigheid hoor, die drang naar avontuur en reuring in het leven.
Waarom zou je dan überhaupt een relatie beginnen?
Le Diable
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:12:55 #183
33189 RM-rf
1/998001
pi_214278202
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:26 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Waarom zou je dan überhaupt een relatie beginnen?
Nuja, als ergens relatief weinig mensen rondhangen die erg goed zijn in het aangaan of behouden van een relatie ..... dan is het wel op dating-platformen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214278346
quote:

[..]

Een goede keus is dan zeker een zelfingenomen Lulletje Rozenwater die weliswaar met zijn 9-5 baan genoeg verdient om zijn gezin financieel te kunnen onderhouden in basisbehoeftes, maar verder is hij afhankelijk van zijn vrouw die hetzelfde behoort te doen als wat zijn mama vroeger deed? Zijn vrouw moet zeker zijn overhemden strijken? Moet zich strikt houden aan geplande huishoudelijke taken, bijvoorbeeld elke woensdag gehaktballen braden met andijvie en gekookte aardappelen, niks anders want anders wordt man-lief chagrijnig "Dat lust ik niet!" En de zorg voor de kinderen komt uiteraard geheel op haar aan, wat ze nog niet eens zo heel erg vindt aangezien de kinderen al volwassener zijn en leuker gezelschap dan haar man - zelfs irritant geklier van haar kinderen is al leuker dan een man die echt helemaal niet eens op haar reageert.

Te lange tekst. #mand
Vakman pur sang
pi_214278449
quote:
Onder foute keuzes van vrouwen op het gebied van relaties versta ik keuzes waar die vrouwen zelf eigenlijk ook niet gelukkiger van worden en die ze eerder pijn, ongemak en nadeel brengt dan dat die hun levensvreugde verhogen.
pi_214278530
quote:

[..]

Niet hem kiezen vermoedelijk.

Het is niet voor niets dat ik direct al foute tussen aanhalingstekens heb gezet. Want het is zo subjectief als maar wat. Van buitenaf zelden te beoordelen. Ja ok, een kerel die gaat meppen of stalken na beëindigen van een relatie is objectief bezien fout. Maar ja, dat is de welbekende koe in de kont kijken…
pi_214278549
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Onder foute keuzes van vrouwen op het gebied van relaties versta ik keuzes waar die vrouwen zelf eigenlijk ook niet gelukkiger van worden en die ze eerder pijn, ongemak en nadeel brengt dan dat die hun levensvreugde verhogen.
Dat weet je vooraf niet altijd. Ik heb achteraf bezien ook wel dubieuze keuzes gemaakt. En zelfs die keuzes waren for the time being leuk.
pi_214278605
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En soms kom je daar pas erg laat achter, als je al gevoelens hebt....dan wordt het vrij lastig om het af te kappen soms.
pi_214278998
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:51 schreef Luuntje het volgende:

[..]
En soms kom je daar pas erg laat achter, als je al gevoelens hebt....dan wordt het vrij lastig om het af te kappen soms.
Precies. En daar zit ook de pijn.

Maar dat hoort nu eenmaal bij daten en relaties.
pi_214282565
quote:

[..]
Het is toch niet aan jou om voor hen te bepalen met welke man ze zich gelukkig kunnen voelen en met welke man niet?

Stel dat jij een dame leert kennen die helemaal jouw type is. Ze is getrouwd, maar vertelt jou dat ze helemaal op die man is afgeknapt, van hem wilt scheiden en een relatie met jou wilt aangaan. Jij bent helemaal verliefd op haar, dus het klinkt jou als muziek in de oren dat de vrouw van jou dromen voor jou kiest.

Hoe zal jij dan reageren op bijvoorbeeld jouw ouders die jou verbieden om met haar om te gaan, omdat zij er helemaal van overtuigd zijn dat die vrouw jou op dezelfde manier zal dumpen voor een ander? De kans is namelijk aanzienlijk dat het gaat gebeuren, want een huwelijk is namelijk een commitment waarbij je besluit om de rest van jouw leven met jouw partner te delen. Dus als die vrouw zoiets zo snel wilt opofferen voor iemand anders, geeft al aan dat ze nogal egocentrisch is en jou net zo makkelijk zal dumpen.

Hetgeen wat jij doet - voor een ander bepalen wie een foute partner is en wie niet - is een huge red flag voor vrouwen, wie dan ook.
pi_214283984
Daar is trouwens wel een punt van waarheid, in de huidige datingwereld schijnt het zo te zijn, las ik in een onderzoek, dat 80% van de vrouwen 20% van de mannen date. En dat wordt nog meer zo.
M.a.w. zijn er mannen/jongens die honderden vrouwen hebben gehad en veel mannen nog nooit.
Dit omdat we in een tijdperk zitten waar de vrouwen meer in lead zijn. Op dat gebied.

Dit is ook terug te zien in de geestelijke gezondheid van de jongeren waar maar liefst 30% bij een psych loopt and counting.

Eea is natuurlijk juist een gevolg van scm en dateapps.
Vakman pur sang
pi_214284309
Nu zijn we TS helemaal aan het afschrikken van het daten...
Maar het zijn wel dingen waar je tegen aan kunt lopen.

TS: ga er gewoon op uit, probeer wat meer vrienden te vinden waar je mee op stap kunt en pin je vooral niet vast aan het idee dat je persé een relatie moet hebben om succesvol te zijn of gelukkig.
Geluk creëer jezelf en een partner moet een toevoeging en geen reden zijn.
pi_214284375
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:19 schreef Luuntje het volgende:
Nu zijn we TS helemaal aan het afschrikken van het daten...
Maar het zijn wel dingen waar je tegen aan kunt lopen.

TS: ga er gewoon op uit, probeer wat meer vrienden te vinden waar je mee op stap kunt en pin je vooral niet vast aan het idee dat je persé een relatie moet hebben om succesvol te zijn of gelukkig.
Geluk creëer jezelf en een partner moet een toevoeging en geen reden zijn.
Als je 23 bent zit je bomvol testosteron en moet je wel ergens je lading kwijt, vooral om je geen cuck te voelen. En iedereen weet dat succesvol zijn en genoeg seks hebben bijna hand in hand gaat.
Het is dus niet te bagataliseren. Vol ervoor gaan moet die.
Vakman pur sang
pi_214284599
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je 23 bent zit je bomvol testosteron en moet je wel ergens je lading kwijt, vooral om je geen cuck te voelen. En iedereen weet dat succesvol zijn en genoeg seks hebben bijna hand in hand gaat.
Het is dus niet te bagataliseren. Vol ervoor gaan moet die.
Zeker moet ie er voor gaan.
Alleen het idee van relatie moet ie dan even loslaten.
Genieten, ontdekken.....leren.
pi_214284730
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar is trouwens wel een punt van waarheid, in de huidige datingwereld schijnt het zo te zijn, las ik in een onderzoek, dat 80% van de vrouwen 20% van de mannen date. En dat wordt nog meer zo.
M.a.w. zijn er mannen/jongens die honderden vrouwen hebben gehad en veel mannen nog nooit.
Dit omdat we in een tijdperk zitten waar de vrouwen meer in lead zijn. Op dat gebied.

Dit is ook terug te zien in de geestelijke gezondheid van de jongeren waar maar liefst 30% bij een psych loopt and counting.

Eea is natuurlijk juist een gevolg van scm en dateapps.
En die andere 20% is dan wel weer heel druk met die 80% die overblijft ofzo?

Natuurlijk zijn er mannen die maagd zijn op hoge leeftijd en mannen die honderden vrouwen hebben gehad. Maar ik denk dat als je de grens stelt op ≥25 vrouwen al minder dan 20% van de mannen dat haalt. Want ook mannen die goed in de markt liggen kunnen meer monogaam zijn. Het is echt niet zo dat rondneuken iets zegt over hoe goed je in de markt ligt. Op zichzelf kan bijna iedere kerel als hij wil 100+ vrouwen neuken.

Wat daar ook van moge zijn: zorg gewoon dat je je zaken goed op orde hebt. Een fatsoenlijke baan. Een sociaal netwerk. Een eigen woning (huur kan ook, zo lang je maar niet in een studentenhuis blijft hangen, of nog erger... bij je ouders). Heb iets te melden. Heb een doel in het leven. Als je dat koppelt aan sociale vaardigheden en gewoon normaal contact hebt met vrouwen, dan kom je vanzelf vrouwen tegen met wie je een klik hebt.

Natuurlijk heeft de een het makkelijker dan de ander. Maar dit soort fatalistisch geneuzel, daar help je niemand mee.
pi_214284746
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:43 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Zeker moet ie er voor gaan.
Alleen het idee van relatie moet ie dan even loslaten.
Genieten, ontdekken.....leren.
Dit. Begin eens gewoon met normaal contact.
pi_214285170
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op zichzelf kan bijna iedere kerel als hij wil 100+ vrouwen neuken.

Dat kan, als je het criterium weghaalt dat het ook leuk moet zijn om het bed met die vrouwen te delen _O- Puur voor de statistieken gaat het wel lukken op die manier, maar op die manier aan de 100+ vrouwen komen moet je natuurlijk niet willen.
pi_214285237
quote:
Op zichzelf kan bijna iedere kerel als hij wil 100+ vrouwen neuken.
In de Geleenstraat.
En in de Doubletstraat.
pi_214285402
quote:

[..]
En die andere 20% is dan wel weer heel druk met die 80% die overblijft ofzo?

Natuurlijk zijn er mannen die maagd zijn op hoge leeftijd en mannen die honderden vrouwen hebben gehad. Maar ik denk dat als je de grens stelt op ≥25 vrouwen al minder dan 20% van de mannen dat haalt. Want ook mannen die goed in de markt liggen kunnen meer monogaam zijn. Het is echt niet zo dat rondneuken iets zegt over hoe goed je in de markt ligt. Op zichzelf kan bijna iedere kerel als hij wil 100+ vrouwen neuken.

Wat daar ook van moge zijn: zorg gewoon dat je je zaken goed op orde hebt. Een fatsoenlijke baan. Een sociaal netwerk. Een eigen woning (huur kan ook, zo lang je maar niet in een studentenhuis blijft hangen, of nog erger... bij je ouders). Heb iets te melden. Heb een doel in het leven. Als je dat koppelt aan sociale vaardigheden en gewoon normaal contact hebt met vrouwen, dan kom je vanzelf vrouwen tegen met wie je een klik hebt.

Natuurlijk heeft de een het makkelijker dan de ander. Maar dit soort fatalistisch geneuzel, daar help je niemand mee.
Dat ben ik met je eens. Maar dat is iets wat de statistieken laten zien, uiteraard weer overgewaaid uit de VS. Jongeren beperken zich (schijnbaar) alleen tot online daten en ervaren dat zo. Uitzonderingen daargelaten. De jongens die daar niks mee hebben en bij de voetbal zitten en daarna nog uitgaan, zoals in de boeren dorpen, zijn het beste af en die zullen helemaal geen problemen hebben om vrouwen te daten of regelmatig of met iemand verkering te hebben.
Moraal, ga uit die online flauwekul.
Vakman pur sang
pi_214286355
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2024 14:35 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Dat kan, als je het criterium weghaalt dat het ook leuk moet zijn om het bed met die vrouwen te delen _O- Puur voor de statistieken gaat het wel lukken op die manier, maar op die manier aan de 100+ vrouwen komen moet je natuurlijk niet willen.
Geen idee hoe je dit exact bedoelt.

Kijk, dat je als tiener denkt dat seks een 'schaarstegoed' is kan ik mij nog voorstellen (al hoeft dat helemaal niet zo te zijn). Maar met wat levenservaring wordt seks een normaal onderdeel van de dagelijkse routine. En vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Sommige mensen koppelen seks en liefde aan elkaar. Andere mensen weer niet (altijd). En geloof mij, er zijn heel veel hele leuke vrouwen die seks en liefde prima kunnen scheiden.

Het is ook maar hoe je er zelf instaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')