https://www.weerplaza.nl/regenradar/quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:31 schreef Paljasso het volgende:
[..]
Welke radar kijk jij?
Gewoon buienradar?
Rond een uur of 19:00 moet het dan losgaan bij ons zie ik. Ben benieuwd.quote:
Kun je niet wat van die pruimen goed platstampen zodat het ook echt vies is. Kunstgras is altijd dieptriest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:33 schreef crystal_meth het volgende:
M'n buurvrouw zal niet blij zijn wanneer ze terug is van vakantie. Ze had vorige week haar kunstgras "gazon" nog gestofzuigd, Ligt nu vol pruimen en bladeren van mijn boom.
Ik loop nog even snel naar de supermarkt, breng zo verslag uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij hoor ik donder in de verte nu. Jullie ook @:Momo en @:Perrin ?
Succesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik loop nog even snel naar de supermarkt, breng zo verslag uit.
Al jij het al hebt duurt het vast niet lang voor het hier isquote:
Tot nu toe blijft het daar nog bij. Is toch al 3 minuten geleden. Zelfs nog geen regen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al jij het al hebt duurt het vast niet lang voor het hier is
Toch wel met een ijzeren staaf in je hand dan toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:39 schreef Nober het volgende:
Hier droog en donder (NO-Brabant). Zit gewoon in de tuin. Yolo.
lucky bastardquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanyit Limburg melden we nog steeds 32 graden en volle bak zon.
Gelukkig geen onweer hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Even in dit topic kijken wie er ZIEDEND is dat er (bij hem/haar) geen onweer komt.
Meerdere steden zullen straks niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:03 schreef Paljasso het volgende:
Als we een lijn trekken tussen oost en west.
Waar denken jullie dan de zwaarste buien gaan vallen (tussen stad X en Y)?
Of is er helemaal geen pijl op te trekken?
Code Oranje is ook altijd deels voor gedonder door ziedende mensen toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Even in dit topic kijken wie er ZIEDEND is dat er (bij hem/haar) geen onweer komt.
Ziedend!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ben al blij dat er geen tak op haar bizarre (en ik vermoed dure) tuinversieringen gevallen is.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kun je niet wat van die pruimen goed platstampen zodat het ook echt vies is. Kunstgras is altijd dieptriest.
Grapjasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
"zware windstoten" ?(niets van gemerkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |