Ah fijn Greet, goed voor de geraniums.quote:
Al besproken Hans.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een normaal mens kijkt even naar de vooruitzichten en waarschuwingen gaat niet naar de efteling
Groot verschil met hier. Tikt net de 19 nog aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Kom eens met wat regen. 32 graden verdomme
Ik ben er ruim een half uur geleden langs gefietst op weg naar Tilburg, nu om 18.00 eindelijk dan wat druppeltjes terwijl buienradar een wolkbreuk om 17.30 in tilburg voorspelde.quote:
Tussen Enschede en Haarlem.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:03 schreef Paljasso het volgende:
Als we een lijn trekken tussen oost en west.
Waar denken jullie dan de zwaarste buien gaan vallen (tussen stad X en Y)?
Of is er helemaal geen pijl op te trekken?
Woh, stuur eens wat verkoeling deze kant uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Groot verschil met hier. Tikt net de 19 nog aan.
Wees blij. Anders had je door de regen moeten fietsen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:11 schreef Haags het volgende:
Mijn vriendin komt als ik het zo zie waarschijnlijk net op tijd thuis met de fiets uit Scheveningen. Zal rond 18.45 zijn.
Maar goed ook want had nog aangeboden in geval van noodweer om haar op te halen.
Ik had haar dan opgehaald met de auto he.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wees blij. Anders had je door de regen moeten fietsen.
Ik krijg de volle laag zo heb ik het idee..houdt het lekker bij daarquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:16 schreef Nattekat het volgende:
De enorme cel van Brussel trekt nu bij Baarle-Nassau het land binnen en is rond 18:15 bij 's-Hertogenbosch.
Een enorm krachtig lijntje trekt rond 18:00 bij Bergen op Zoom het land binnen en is rond 19:00 bij Utrecht. Ten westen daarvan lijkt ook iets te ontstaan dat langs de kust trekt, dat is wel even een duo om in de gaten te houden.
Ooh ik dacht dat ze bij je achterop mochtquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had haar dan opgehaald met de auto he.
Kan ook, kreeg 'm van een collega.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Dat is Kapelle in Zuid-Beveland
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, vanmorgen mijn best gedaan om op tijd op kantoor te zijn zodat ik nog kon gaan zwemmen na werk. Lig ik in het zwembad, word ik er na nog geen kwartier al weer uitgeschopt omdat het een beetje aan het onweren was in de verte.![]()
Subklacht: zomer 2024![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |