Er komt nog een ronde aan om 21 uur geloof ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:17 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven nu een klein beetje wind van die bui en de zon komt soms weer door, maar volgens mij heeft Oirschot (zoals gewoonlijk) weer de volle laag gekregen.
Ja, echt zwaarste bui in lange tijdquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:17 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven nu een klein beetje wind van die bui en de zon komt soms weer door, maar volgens mij heeft Oirschot (zoals gewoonlijk) weer de volle laag gekregen.
Weet Wilma dat je met misshobje gaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:25 schreef Paul het volgende:
@:misshobje en ik schuilen al een uur in de kelder voor zekerheid
Straks maar in je blote gat naar buiten rennen als het begint te regenenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, vanmorgen mijn best gedaan om op tijd op kantoor te zijn zodat ik nog kon gaan zwemmen na werk. Lig ik in het zwembad, word ik er na nog geen kwartier al weer uitgeschopt omdat het een beetje aan het onweren was in de verte.![]()
Subklacht: zomer 2024![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.weerplaza.nl/regenradar/quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:31 schreef Paljasso het volgende:
[..]
Welke radar kijk jij?
Gewoon buienradar?
Rond een uur of 19:00 moet het dan losgaan bij ons zie ik. Ben benieuwd.quote:
Kun je niet wat van die pruimen goed platstampen zodat het ook echt vies is. Kunstgras is altijd dieptriest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:33 schreef crystal_meth het volgende:
M'n buurvrouw zal niet blij zijn wanneer ze terug is van vakantie. Ze had vorige week haar kunstgras "gazon" nog gestofzuigd, Ligt nu vol pruimen en bladeren van mijn boom.
Ik loop nog even snel naar de supermarkt, breng zo verslag uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij hoor ik donder in de verte nu. Jullie ook @:Momo en @:Perrin ?
Succesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik loop nog even snel naar de supermarkt, breng zo verslag uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |