Dank je. Ben er eens goed voor gaan zitten.quote:
Jij hebt er erg veel vertrouwen in, leuk!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Ben er eens goed voor gaan zitten.
We winnen trouwens met 4-0.
Wat voor een bier?quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
3-1 verwacht ikquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd LEEFTquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Topic drie alweer. Aftrap is pas over een kwartier
1 topic per -5 minuten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens even normaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:46 schreef Rick-Astley het volgende:
Duitsland eruit, Engeland door. Laat Turkije maar EK worden aub.
WE zitten al 24 uur langer in het toernooi dan de Duitsers!quote:
Ga lekker wieberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:46 schreef Rick-Astley het volgende:
Duitsland eruit, Engeland door. Laat Turkije maar EK worden aub.
Brouwerij het IJ!quote:
Dood forum @Zipportalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetjequote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:50 schreef GGMM het volgende:
6-0, markeer mijn woorden.
Die Turken kunnen helemaal niks joh
Gewoon winnen is goed genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:50 schreef GGMM het volgende:
3-1quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag.
Celebrity skin is tof ja!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
Een keer goeie reclame met Hole van Courtney Love.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:50 schreef GGMM het volgende:
Om dezelfde reden dat je geen hitergroet in Duitsland mag maken.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
Belgjes hebben wel een punt: Als die Turk wordt geschorst wegens poolitieke gebaren, waarom werd Mbappe dan niet geschorst met zijn stemadvies?
Vlambassadeur @De_Kraamquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb 24 vlammetjes voor in de rust
fucking racisten manquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
Belgjes hebben wel een punt: Als die Turk wordt geschorst wegens poolitieke gebaren, waarom werd Mbappe dan niet geschorst met zijn stemadvies?
Heeft Fleur al getwitterd?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Erdogan is er ook gezellig bij met de hele kliek
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/ek-voe(...)bij-oranje~aa4f3fdb/
Oranjevaarder? Dat waren toch die gasten die naar Engeland vaardenquote:
Ik wil die vent zien huilen straksquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Mbappe riep juist op om te gaan stemmen tegen extremisten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
dat was niet tijdens een wedstrijdquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
Dat is geen sportquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Elshoff kijkt graag honkbal in de USA
En dan is het okeequote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mbappe riep juist op om te gaan stemmen tegen extremisten.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:55 schreef Caland het volgende:
Zal ik nu bij de Turk gaan bestellen
En dan niet open doen![]()
Volgens de Belgen (wat niet betekent dat het waar is) werd de Turk geschorst wegens "politieke uitingen".quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Mbappe riep juist op om te gaan stemmen tegen extremisten.
De engelse koning was ookal de ellende in het land even ontvlucht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel vrouwen heeft de Sultan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat doen de Turken om ons in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
We mauwen altijd dat Turken fluiten.
Begint het Turkse volkslied fluiten we zelf.
Niet weten dat @roos94 louter kees en co kijktquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Moet jij geen friends kijken
Die is dan wel weer leuk.quote:
Je zal maar naar het blindekanaal hebben gezapt.quote:
Die hebben zich er dus niet echt in verdieptquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens de Belgen (wat niet betekent dat het waar is) werd de Turk geschorst wegens "politieke uitingen".
Dat was dat van Mbappe ook.
Vandaar.
Ik las iets anders.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben net zo gretig als Dumfries vanavond.
Hoppakee
Gelukkig verstaat bijna niemand het in de wereldquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
Wij hebben het meest debiele volkslied ter wereld.
Enkel als je de betekenis van de woorden niet begrijpt/kentquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
Tijd om de koning het land uit te zetten en het volkslied aan te passen vind ik!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
Waterdicht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef TAmaru het volgende:
Mijn theorie:
Portugal-Turkije 3-0
Portugal-Frankrijk 0-0
Nederland-Frankrijk 0-0
Dus: Nederland-Turkije 3-0
Jij kent duidelijk niet alle volksliederenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
ja, het is ook de grootste onzin om Turken 'gekleurd' te noemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef polderturk het volgende:
Het Turks elftal is veel blanker dan het Nederlands elftal.
Wij zouden ook zo blank zijn, maar alle Nederlandse Turken willen liever voor Turkije spelenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef polderturk het volgende:
Het Turks elftal is veel blanker dan het Nederlands elftal.
Dan eis ik dat ze ook "Nederland" schrijvenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:59 schreef poederbrief het volgende:
Sneu dat ze als slaven de eis van erdogay overnemen om het Engelse woord Turkey te veranderen in de Turkse versie. Slaat nergens op, er is geen wet waardoor de Engelse taal veranderd.
Stukje Kyiv.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:59 schreef poederbrief het volgende:
Sneu dat ze als slaven de eis van erdogay overnemen om het Engelse woord Turkey te veranderen in de Turkse versie. Slaat nergens op, er is geen wet waardoor de Engelse taal verandert.
Dezelfde vraag stelde ik zojuist aan mijn vriendinquote:
Toeter allemaal niet toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef Ploplap het volgende:
Die Turken morgen weer janken dat de broden weer 49% duurder zijn geworden.
Die komen nooit voorbij Spanje, laat ze zich eerst daar op concentrerenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:00 schreef Rick-Astley het volgende:
De Fransen hebben liever de Turken, dus die krijgen we niet mee.
Ookquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef TAmaru het volgende:
Mijn theorie:
Portugal-Turkije 3-0
Portugal-Frankrijk 0-0
Nederland-Frankrijk 0-0
Dus: Nederland-Turkije 3-0
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die komen nooit voorbij Spanje, laat ze zich eerst daar op concentreren
Als turkije wint ga ik express een hele kapsalon opeten! dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:01 schreef KoningWouter het volgende:
Als Turkije wint en ze dan gaan toeteren hoop ik dat Geert ze allemaal naar huis schopt.
Uitzondering die de regel bevestigtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook
Nederland - Oostenrijk 2-3
Oostenrijk - Turkije 1-2
1xquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:02 schreef Ploplap het volgende:
Een spits die nog geen 1x heeft gescoord. Kansloos
We rollen ze op met 3-1. Laat ze nog maar even tuteren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Beter dan dat ze aan het tüteren slaan
tegen oostenrijk wel johquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:02 schreef Ploplap het volgende:
Een spits die nog geen 1x heeft gescoord. Kansloos
Vond ik ook wel een mooi dansje,quote:
Die laten de nederlanders gewoon uitrazenquote:
BELARUSSED.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:59 schreef poederbrief het volgende:
Sneu dat ze als slaven de eis van erdogay overnemen om het Engelse woord Turkey te veranderen in de Turkse versie. Slaat nergens op, er is geen wet waardoor de Engelse taal verandert.
FC Europaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:05 schreef Wotte het volgende:
In principe speel je tegen Galatasaray toch.
Lijkt Ajax welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nee moment gemist voor de 1-0, nu gaan we verliezen
Trabzonspor altijd #1 lanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:05 schreef Wotte het volgende:
In principe speel je tegen Galatasaray toch.
Dacht ook altijd dat er alleen overbetaalde spelers met een krasje bij die club speelden. Spelen dus daadwerkelijk turken.quote:
Wil zijn haarbandje aan iedereen laten zienquote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:02 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Depay in vredesnaam in het veld?
Zou je een keer in je leven positief kunnen posten? Alvast bedankt.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:08 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een interview achteraf "We hadden genoeg kansen maar als je ze niet maakt ja dan weet je dat het moeilijk wordt en dan valt ie er aan de andere kant in."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |