Tijd om de koning het land uit te zetten en het volkslied aan te passen vind ik!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
Wij hebben het meest debiele volkslied ter wereld.
Waterdicht.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef TAmaru het volgende:
Mijn theorie:
Portugal-Turkije 3-0
Portugal-Frankrijk 0-0
Nederland-Frankrijk 0-0
Dus: Nederland-Turkije 3-0
Jij kent duidelijk niet alle volksliederenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef roos94 het volgende:
Wij hebben het meest debiele volkslied ter wereld.
ja, het is ook de grootste onzin om Turken 'gekleurd' te noemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef polderturk het volgende:
Het Turks elftal is veel blanker dan het Nederlands elftal.
Wij zouden ook zo blank zijn, maar alle Nederlandse Turken willen liever voor Turkije spelenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef polderturk het volgende:
Het Turks elftal is veel blanker dan het Nederlands elftal.
Dan eis ik dat ze ook "Nederland" schrijvenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:59 schreef poederbrief het volgende:
Sneu dat ze als slaven de eis van erdogay overnemen om het Engelse woord Turkey te veranderen in de Turkse versie. Slaat nergens op, er is geen wet waardoor de Engelse taal veranderd.
Stukje Kyiv.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:59 schreef poederbrief het volgende:
Sneu dat ze als slaven de eis van erdogay overnemen om het Engelse woord Turkey te veranderen in de Turkse versie. Slaat nergens op, er is geen wet waardoor de Engelse taal verandert.
Dezelfde vraag stelde ik zojuist aan mijn vriendinquote:
Toeter allemaal niet toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 20:58 schreef Ploplap het volgende:
Die Turken morgen weer janken dat de broden weer 49% duurder zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |