Rollercoaster tycoon 1-2quote:
Oh dacht dat je op FOK! zat te posten 🤔quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nog steeds dozen en meubels aan het sjouwen :-(
Heb je geen Thuisbezorgd in België? Zo arm zijn jullie toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met jullie frikandellen krijg ik grote honger
Is toch een vermakelijk potje. Gaat op en neer. De vrouw ligt al op op bed dus voor dat op en neer vermaak zit ik nu voor de televisie.quote:
Anders had je meteen gesolliciteerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij KPN. Vragen of zwakbegaafdheid een voorwaarde was voor klantenservice medewerker werd niet gewaardeerd.
Je nieuwe buren zullen dolblij met je zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nog steeds dozen en meubels aan het sjouwen :-(
Amsterdamquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Deze wedstrijd maakt me verdrietig. Ik moet één van deze ploegen nog een keer zien.
Morgen word ik om 08.30 in onze prachtige hoofdstad verwacht voor een verhuizing.
Aldus geloof ik de verlenging wel en taai ik af. Hup 1-0 Frankrijk voor mijn scorito
Ik ga er steeds meer in gelovenquote:
Goorlappie de pappiequote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Twee frikandelletjes de vetbak in geslingerd, hoppa. Over paar minuutjes zo vanuit het vuistje de keel in.
Jij lijkt mij een gezellig mens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels op de zwarte lijst bij KPN. Vragen of zwakbegaafdheid een voorwaarde was voor klantenservice medewerker werd niet gewaardeerd.
Oh dat heb ik weer gemist natuurlijk. Goede actie van het nieuwe kabinet. Welke stad is nu hoodstad dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Deze wedstrijd maakt me verdrietig. Ik moet één van deze ploegen nog een keer zien.
Morgen word ik om 08.30 in onze prachtige hoofdstad verwacht voor een verhuizing.
Aldus geloof ik de verlenging wel en taai ik af. Hup 1-0 Frankrijk voor mijn scorito
Verhuizing weg uit Amsterdam neem ik aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
Aldus Jojoortje met een Ajax UI.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verhuizing weg uit Amsterdam neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |