Volgens mij heeft Europa 50 erkende landen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met Catalonië, Friesland en Transnistrië om de 48 aan te kunnen tikken?
48 ploegen betekent niet 48 landen of regio's.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wie vallen er dan buiten de boot?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Europa 50 erkende landen.
WA = horsequote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga maar even een fapje doen in de rust.
Er zijn 55 landen aangesloten bij de UEFA.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De paus en Rusland?quote:
Vaticaanstad GENOTquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zijn 55 landen aangesloten bij de UEFA.
San Marino - Gibraltar genot
Goed verhaal pikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze nu allebei goed spelen.
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Europa 50 erkende landen.
Twee vaticano's en een lihanboutje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vaticano klinkt als iets voor in het frituur
Evenveel landen als Amerikaanse staten, misschien moeten we maar een toernooitje Europese landen vs. elke van de Verenigde Staten doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Nou, geen enkele reden om niet een nog belachelijker aantal landen toe te laten tot een eindtoernooi!
Die komen al niet door een poule met Panama en Bolivia.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Evenveel landen als Amerikaanse staten, misschien moeten we maar een toernooitje Europese landen vs. elke van de Verenigde Staten doen.
Pseudomoddenquote:
Like alerts aanzettenquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het maakt niet uit hoe. Maar Portugal moet doorgaan.
Toch denk ik dat Frankrijk meer kans maakt tegen die Spanjolen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het maakt niet uit hoe. Maar Portugal moet doorgaan.
Ik heb een reep pure chocolade.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik overweeg een zak chips open te trekken.
@:GGMM
Sowquote:
@Chipszak of hoe je dat schrijft.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik overweeg een zak chips open te trekken.
@:GGMM
Die drinken nog bierquote:
Veel moeilijkdoenerij om "dit is een schijtpot" te zeggen.quote:
@ChipsZak. ?quote:
Da's morgen pas.quote:
Ik drink een blikje Amstel en eten doen we met het ontbijt wel weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
ik eet crackers met kaas en drink een glas kraanwater
amstel is echt ranzig bierquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik drink een blikje Amstel en eten doen we met het ontbijt wel weer.
Is mokerirritant die punt. Had ik eerst ook, maar laten verwijderen toen Coco verjaard was.quote:
Vieze nasmaak.quote:
Ben er mee opgegroeid, stukje cult.quote:
Mobiel fokkenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begin echt weer een schijthekel aan FOK!ken op mobiel te krijgen. Snap niet waarom ik er om de zoveel tijd weer aan begin.
Met een abonnement wil dat nog wel aardig.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begin echt weer een schijthekel aan FOK!ken op mobiel te krijgen. Snap niet waarom ik er om de zoveel tijd weer aan begin.
Zit je in de gevangenis?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Aqua!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Compleet terecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mobiel fokken
Ik kan absoluut geen medelijen met zo'n simpele ziel hebben.
Zolang je geen fipos probeert gaat het primaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
FOK gooit het roer maar eens om. 1000 joar project. @fetXquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mobiel fokken
Ik kan absoluut geen medelijen met zo'n simpele ziel hebben.
Blijven donerenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK gooit het roer maar eens om. 1000 joar project. @:fetx
Speeltip:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang je geen fipos probeert gaat het prima
Advertenties vallen nog wel mee maar mijn mobiel is ook gewoon oud en dingen verspringen en laden opnieuw en ARRRGHH.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met een abonnement wil dat nog wel aardig.
jumboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |