SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De scheidsrechter is: Michael Oliver
Waarvan akte.
poll
Hey Vincent Bijlo.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:26 schreef Rodgrod het volgende: [..] Die van de rode duivels waren mooier
En wat te denken van die donkerblauwe met goud afgelopen WK. Dat was echt 10/10.quote:
Wout Weghorst en dat zegt allesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Als je nu een elftal van dit toernooi moet maken, wie zit daar dan in?
Depay en Simonsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen met een rode kaart, die zorgden er tenminste voor dat er nog iets gebeurde in de wedstrijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie er enkel een honkbalshirt in door die strepen.quote:
Adam.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Maximale grote die het mag zijn vermoed ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
Die Fransen hebben wel een grote coq op hunnie shirt.
🇵🇹22 Diogo Costa (FC Porto)quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Het regent hier ja.quote:
Duidelijk geen connaisseurquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik distantieer mij van die andere eend in deze reeks.
Ik vind dit tot nu toe ook een van de slechtste toernooien die ik me herinner. Qua niveau, maar ook qua drama. Er gebeurt bar en bar weinig. Laag niveau. Sterspelers die tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wout Weghorst en dat zegt alles
Kanequote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
🇵🇹22 Diogo Costa (FC Porto)
🇳🇱22 Dumfries (Internazionale)
🇳🇱6 De Vrij (Internazionale)
🇵🇹4 Dias (Manchester City)
🇨🇵22 T. Hernández (AC Milan)
🇲🇫13 Kanté (Manchester City)
🏴10 Bellingham (Real Madrid)
🇩🇪8 Kroos (Real Madrid)
🇩🇪10 Musiala (Bayern München)
🏴9 Kane (Bayern München)
🇳🇱11 Gakpo (Liverpool)
SUBS
Simón; Carvajal, Rüdiger, Van Dijk, Cucurella; Rodrí, Pedri, Çalhanoğlu; Yamal, C. Ronaldo, Williams
Jij hebt er serieus kijk op. Ik zou Leao ook nog toevoegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
🇵🇹22 Diogo Costa (FC Porto)
🇳🇱22 Dumfries (Internazionale)
🇳🇱6 De Vrij (Internazionale)
🇵🇹4 Dias (Manchester City)
🇨🇵22 T. Hernández (AC Milan)
🇲🇫13 Kanté (Manchester City)
🏴10 Bellingham (Real Madrid)
🇩🇪8 Kroos (Real Madrid)
🇩🇪10 Musiala (Bayern München)
🏴9 Kane (Bayern München)
🇳🇱11 Gakpo (Liverpool)
SUBS
Simón; Carvajal, Rüdiger, Van Dijk, Cucurella; Rodrí, Pedri, Çalhanoğlu; Yamal, C. Ronaldo, Williams
Beter dan Adidas met 30x hetzelfde lelijke sjabloon.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Het Nederlandse shirt maar dan wit.
Heel origineel van Nike.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
Dat donkerblauwe shirt van Frankrijk van een paar toernooien terug, die was wel mooi.quote:
Erdolf wordt er geil van.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
Mooiste tenue is natuurlijk het Kuifje tenue van België.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat donkerblauwe shirt van Frankrijk van een paar toernooien terug, die was wel mooi.
Het is wel een G-toernooi ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wout Weghorst en dat zegt alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |