Arbitrage:quote:1966 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1982 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1984 Spanje 1-0 West-Duitsland (GS)
1994 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
2008 Spanje 1-0 Duitsland (F)
2010 Spanje 1-0 Duitsland (SF)
2022 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
Geschorsten:quote:Referee: Anthony Taylor (England)
Assistant referees:
Gary Beswick (England)
Adam Nunn (England)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Video assistant referee:
Stuart Attwell (England)
Assistant video assistant referees:
Bartosz Frankowski (Poland)
Massimiliano Irrati (Italy)
Lang niet altijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:48 schreef Ferdii het volgende:
De bal is rond
Gras is groen
Duitsland scoort in de laatste minuten
De goal hing de laatste 20 minuten natuurlijk wel in de lucht, en Wirtz speelt een goeie 2e helft.quote:
Juichenquote:
quote:
@AIVDquote:
wij niet hoor, wij zijn voor spanjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Dat we met ze allen nog eens blij voor Duitsland zouden zijn....
Sinds 2004 is Duitsland wel ok toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Dat is inderdaad gunstig voor Turkije.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:50 schreef thedeedster het volgende:
Gewoon lekker naar die verlenging. Dat de weg naar de eventuele finale lang en slopend mag zijn.
Jammer dan dat het in de verlenging 2-1 voor de Duitsers wordtquote:
Dat telt niet meer mee dacht ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer dan dat het in de verlenging 2-1 voor de Duitsers wordt
Welke 'allen'?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Bij veel pooltjes wel hoor. FOK! pool en Scorito zekerquote:
Ik kreeg ooit eens een note voor dit soort suggesties dat er gescoord werd.quote:
Oh, dan heb ik ook nog hoop!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij veel pooltjes wel hoor. FOK! pool en Scorito zeker
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Ploplap het volgende:
Deze commentator is een smerige anti duitser. Vuile hond
Ik betrap me erop (nou ja, alsof ik dat niet al jaren wist) dat ik tegen Spanje benquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef alpeko het volgende:
Ik betrap me er op dat ik voor Duitsland ben.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Onlogisch is wat traag van begrip, daar kan hij ook niet zo veel aan doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens een note voor dit soort suggesties dat er gescoord werd.
Denk daar maar eens overna.
Onlo loopt gewoon achter. Papendrechtedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens een note voor dit soort suggesties dat er gescoord werd.
Denk daar maar eens overna.
Als het nu nog 1-0 voor Spanje had gestaan waren het er wel 8 geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef Slobeend het volgende:
2 minuten extra tijd is bizar weinig. Edit: Oh nu ineens toch 4.
Het kan na 120 minuten toch ook gewoon gelijk staan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jawel. Geen gelijke scores invullen.
quote:
WIE van jullie heeft gelijk. WIE?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Ploplap het volgende:
Deze commentator is een smerige anti duitser. Vuile hond
we krijgen 30 minuten verlenging maatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef Slobeend het volgende:
2 minuten extra tijd is bizar weinig. Edit: Oh nu ineens toch 4.
EEEEEEEEEEH.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het kan na 120 minuten toch ook gewoon gelijk staan?
Misschien is het wel een omgebouwde?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
Scheidsrechter is de slechtste man op het veld
Nee Havertzquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
Scheidsrechter is de slechtste man op het veld
Niet op Zuid wonen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onlo loopt gewoon achter. Papendrechted
Ja in de 120+3. he. Spijtig welquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer dan dat het in de verlenging 2-1 voor de Duitsers wordt
Een omgebouwde grensrechter? Die kunnen er inderdaad niks van.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien is het wel een omgebouwde?
Na 120 minutenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Nu weet ik niet meer hoe het zit maar heb wel besloten dat je eens op m'n fluit kunt blazen, @:R-woud93
Havertz en Musi laten het afweten.quote:
We kennen je standpunt inmiddels, klaas.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
als spanje eruit vliegt dan moeten ze die trainer er ook gelijk uit laten vliegen
hoe kan je die links en rechtsbuiten en ook de spits eruit halen
toen was spanje gelijk de grip op de wedstrijd kwijt
Ik zou de 116e minuut leuker vinden voor Spanje.quote:
Taylor floot ook de finale in 74quote:
Ik zat er niet zo gek ver naast he met je geaardheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Nu weet ik niet meer hoe het zit maar heb wel besloten dat je eens op m'n fluit kunt blazen, @:R-woud93
Het doet nog steeds pijn he?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou de 116e minuut leuker vinden voor Spanje.
Musi werkt hard maar er komt niet veel uit. Havertz heeft minstens twee dotten van kansen verprutstquote:
WAT MOET JIJ JONGEquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We kennen je standpunt inmiddels, klaas.
Is hem van harte gegund.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk heeft Berry van Aerle met deze kutreclame heel veel geld verdiend.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zat er niet zo gek ver naast he met je geaardheid.
@R-woud93 als een echte pinchhitter R-Woud93 Weghorst.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef svann het volgende:
@:R-woud93 heeft dit voorspelt, 88ste minuut.
Onze contributiebetaler.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij het voor wat gratis boodschappen heeft gedaan
Daar zou ik best een avondje mee aan de bar willen zittenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:58 schreef tong80 het volgende:
Febo Theo is zo'n beetje de enige leuke/goeie analist bij de NOS.
Maar het kan ook nog zomaar gebeuren dat ze penalty's gaan nemen als ze niet meer scoren. Ibrahim Afellay.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Als beide teams niet meer scoren zie ik het zomaar penalty's worden, Karim El Ahmadi.
Ik ga in november naar Theo Maassen in de Poorterij.quote:
Daarom winnen de Duitsers, ausradieren die handel.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Die blik van Kimmich bij de toss naar Rodri "ik schop je zo doormidden bij de eerste kans die ik krijg"
Lachuh!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga in november naar Theo Maassen in de Poorterij.
kunnen ze niet terug wisselen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef littlemindy het volgende:
Daar zit je dan als Williams, Yamal en Morata op de bank te kijken.
@klaasweetallesquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef littlemindy het volgende:
Heb je tussen het pissen en het smeren van die boterham je handen gewassen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Wit brood met hagelslag beste genot. @:haags
Een moordenaarquote:
Al een paar keer gezien daar. Na afloop altijd pilsje met 'm. Hans Teeuwen ook.quote:
Mist nog een fiets zekerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader naast me op de bank is duidelijk anti-Duits.
Verdient dik geld deze dagen in de ArenA.quote:
Mag niet van Uefa.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
Dat nog niemand rood heeft gekregen is ook een wonder
Als je het bonnetje nog hebt.quote:
Geldt?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verdient dik geldt deze dagen in de ArenA.
Een Dick Advocaatje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef littlemindy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij bewust de oorlog meegemaakt?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
Dan hebben toen in elk geval twee van de drie een keer in een aflevering van Kunststof gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een paar keer gezien daar. Na afloop altijd pilsje met 'm. Hans Teeuwen ook.
Hij was rond de 20 tijdens de WK-finales van de jaren 70. Zit erin gebakken denk ik.quote:
...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verdient dik geldt deze dagen in de ArenA.
Jawhol.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je tussen het pissen en het smeren van die boterham je handen gewassen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zat in tram 5 en m'n lul
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Dick Advocaatje.Je spoiler vergeet dat we daardoor in de moeilijke helft van het schema kwamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hoe heeft deze man nog werkquote:
Het is al laat, ik ben moe, ik drink bier... Voeg hier uw favoriete excuus toe.quote:
Mijn vader ook. Maar mijn pa is Spaans , dus dat is logischquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
In Amsterdam wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zat in tram 5 en m'n lul
[ afbeelding ]
114quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:06 schreef svann het volgende:
Hoeveelste minuut wordt er nu nog gescoord? @:R-woud93
Iniësta 116quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:06 schreef svann het volgende:
Hoeveelste minuut wordt er nu nog gescoord? @:R-woud93
Een type Vanenburg, Kluivert, Robben, v Persie, van Basten, vd Kuijlen, Rep, Makaay, Hasselbaink, Tahamataquote:
Ik heb goesting in een flinke trog met vreten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben jullie ook goesting in penanties?
Amai, België ligt er al uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben jullie ook goesting in penanties?
Smerig dik varken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb goesting in een flinke trog met vreten.
Rattenkop heeft die vent.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef -XOR- het volgende:
De mokerirritante Carvajal geschorst voor de HF. Heel mooi.
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat Theo Janssen toch nog gelijk krijgen???
Duitsland wintquote:
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat Theo Janssen toch nog gelijk krijgen???
Moet je zelf weten.quote:
Het kan nog alle kanten op.quote:
Dit kan nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:10 schreef Wotte het volgende:
Ik realiseer me nu dat die krullenbol dezelfde droplul is als die van Getafe.
Eng.quote:
Ik hou graag alle opties open.quote:
Mensen die de zender op laten staan als Roelfs commentaar geeftquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is eerder een overtreding van Müller blinde Roelfs.
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog een mooie stelling voor dit topic?
Oh, is dat wat dat is...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
Die Nations League badge op de borst van Spanje's shirt is best wel sexy
Straalt dominantie uit
Hot stuff.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
Die Nations League badge op de borst van Spanje's shirt is best wel sexy
Straalt dominantie uit
Stelling: Dit Spanje is een behoorlijk beperkt ploegje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog een mooie stelling voor dit topic?
Hartelijk dank, puik exemplaar!quote:
Wij zouden een moord plegen om een badge op het shirt te mogen hebben.quote:
Misschien hebben landenteams hun beste tijd wel gehad.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stelling: Dit Spanje is een behoorlijk beperkt ploegje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |