Een Dick Advocaatje.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:01 schreef littlemindy het volgende:
Daar zit je dan als Williams, Yamal en Morata op de bank te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij bewust de oorlog meegemaakt?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader naast me op de bank is duidelijk anti-Duits.
Dan hebben toen in elk geval twee van de drie een keer in een aflevering van Kunststof gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een paar keer gezien daar. Na afloop altijd pilsje met 'm. Hans Teeuwen ook.
Hij was rond de 20 tijdens de WK-finales van de jaren 70. Zit erin gebakken denk ik.quote:
...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verdient dik geldt deze dagen in de ArenA.
Jawhol.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je tussen het pissen en het smeren van die boterham je handen gewassen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zat in tram 5 en m'n lul
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Dick Advocaatje.Je spoiler vergeet dat we daardoor in de moeilijke helft van het schema kwamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hoe heeft deze man nog werkquote:
Het is al laat, ik ben moe, ik drink bier... Voeg hier uw favoriete excuus toe.quote:
Mijn vader ook. Maar mijn pa is Spaans , dus dat is logischquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader naast me op de bank is duidelijk anti-Duits.
In Amsterdam wonenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zat in tram 5 en m'n lul
[ afbeelding ]
114quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:06 schreef svann het volgende:
Hoeveelste minuut wordt er nu nog gescoord? @:R-woud93
Iniësta 116quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:06 schreef svann het volgende:
Hoeveelste minuut wordt er nu nog gescoord? @:R-woud93
Een type Vanenburg, Kluivert, Robben, v Persie, van Basten, vd Kuijlen, Rep, Makaay, Hasselbaink, Tahamataquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |