wij niet hoor, wij zijn voor spanjequote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Dat we met ze allen nog eens blij voor Duitsland zouden zijn....
Sinds 2004 is Duitsland wel ok toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Dat is inderdaad gunstig voor Turkije.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:50 schreef thedeedster het volgende:
Gewoon lekker naar die verlenging. Dat de weg naar de eventuele finale lang en slopend mag zijn.
Jammer dan dat het in de verlenging 2-1 voor de Duitsers wordtquote:
Dat telt niet meer mee dacht ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer dan dat het in de verlenging 2-1 voor de Duitsers wordt
Welke 'allen'?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Bij veel pooltjes wel hoor. FOK! pool en Scorito zekerquote:
Ik kreeg ooit eens een note voor dit soort suggesties dat er gescoord werd.quote:
Oh, dan heb ik ook nog hoop!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij veel pooltjes wel hoor. FOK! pool en Scorito zeker
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Ploplap het volgende:
Deze commentator is een smerige anti duitser. Vuile hond
Ik betrap me erop (nou ja, alsof ik dat niet al jaren wist) dat ik tegen Spanje benquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef alpeko het volgende:
Ik betrap me er op dat ik voor Duitsland ben.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:49 schreef Gremen het volgende:
Onlogisch is wat traag van begrip, daar kan hij ook niet zo veel aan doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens een note voor dit soort suggesties dat er gescoord werd.
Denk daar maar eens overna.
Onlo loopt gewoon achter. Papendrechtedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens een note voor dit soort suggesties dat er gescoord werd.
Denk daar maar eens overna.
Als het nu nog 1-0 voor Spanje had gestaan waren het er wel 8 geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef Slobeend het volgende:
2 minuten extra tijd is bizar weinig. Edit: Oh nu ineens toch 4.
Het kan na 120 minuten toch ook gewoon gelijk staan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jawel. Geen gelijke scores invullen.
quote:
WIE van jullie heeft gelijk. WIE?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:51 schreef Ploplap het volgende:
Deze commentator is een smerige anti duitser. Vuile hond
we krijgen 30 minuten verlenging maatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef Slobeend het volgende:
2 minuten extra tijd is bizar weinig. Edit: Oh nu ineens toch 4.
EEEEEEEEEEH.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het kan na 120 minuten toch ook gewoon gelijk staan?
Misschien is het wel een omgebouwde?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
Scheidsrechter is de slechtste man op het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |