Want Trump, Wilders en Musk gaan zo lekker samen. Dat is het echt, niets anders.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Halsema zit niet in de regering of de 2e Kamer en zegt niets onoirbaars. Dus wat is je probleem met Halsema hierin?
Mwah, Rutte had ondanks alles gezag en overwicht bij zowel voor als tegenstanders, bovendien kon hij makkelijk dingen van zich afschudden. In deze positie zou hij het debat overleefd hebben en daarna zijn ministersploeg ernstig zijn gaan bijschaven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rutte had allang de hele ministerkamer kort en klein geslagen.
Pas maar aan hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
@:capricia Er had zoveel meer ingezeten qua TT, ik ben teleurgesteld
Bosma is ook dramatisch ja. Voor beide kanten nu.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:38 schreef koos_vriendloos het volgende:
oei dat gaat niet via de voorzitter
Was jij maar eens een beetje kritisch op je eigen partij inderdaadquote:
Wat is dat toch met SP-leiders die maar niet de juiste tone of voice kunnen vindenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jimmy slaat de discussie dood met wat stompzinnig geschreeuw. Caroline 2.0
Want Trump, Wilders en Musk gaan zo lekker samen. Dat is het echt, niets anders.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Halsema zit niet in de regering of de 2e Kamer en zegt niets onoirbaars. Dus wat is je probleem met Halsema hierin?
En dit soort 'politieke' misvattingen nemen nu het land over. Het is tegenwoordig belangrijker dat je vooral de groep irriteert die je zelf als tegenstander hebt bestempeld dan dat je een land wil leiden waar we allemaal vooruit in gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En terecht. Ze heeft alle kleuters weer getriggered, met een tweet nota bene
Tweetje hier, tweetje daarquote:
Tja, hij heeft zelf ja gezegd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Schoof.
Maar wat er nu allemaal gebeurt, gaat alle perken te buiten.
Kleuterklas of klucht.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit met steeds meer stijgende verbazing te kijken. Nu weer hardop geroep.
Man man man, wat is dit joh.
Misschien moeten ze een belletje invoerenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je gaat Bomhoff en Heinsbroek nog missen.
Misschien juist wel extra toepasselijk omdat dit debat vanuit meerdere kanten zo een Slappe Hap is dat er gewoon meerdere TTs gewend aan dienen te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
Denk het niet, dit is meer iets wat de komende tijd na gaat etterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef JohnBercow het volgende:
Kunnen we vanavond al een livestream van een deur verwachten?
Zeker.quote:
Hopelijk heeft Schoof ook een belletje in de ministerraadquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je gaat Bomhoff en Heinsbroek nog missen.
Ik niet. En al helemaal niet nu hij zegt dat hij dit weloverwogen gedaan heeftquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Schoof.
Maar wat er nu allemaal gebeurt, gaat alle perken te buiten.
Wilders is slappe hap, door zijn eigen toedoen en gedrag zitten we met deze poppenkast.quote:
Own the libs!quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Vis1980 het volgende:
En dit soort 'politieke' misvattingen nemen nu het land over. Het is tegenwoordig belangrijker dat je vooral de groep irriteert die je zelf als tegenstander hebt bestempeld dan dat je een land wil leiden waar we allemaal vooruit in gaan.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker.
Maar had hij kunnen bevroeden dat het zo zou gaan?
Goede voorzitter wel. Heeft echt de wind er onder als het erop aankomt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Guanabana het volgende:
En zwaaien met zijn armen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef AnneX het volgende:
Agema snapt het nog steeds niet. Zie haar gezicht. Bek wil ik niet zeggen.
Wij zijn natuurlijk gewend aan de gelikte Rutte.
De man Schoof kan niet anders dan in herhalingen vallen…
Dankzij hem en zijn bewindslieden en kamerleden.quote:
Dit is precies wat ze wilde uiteraard.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef AnneX het volgende:
Helaas, helaas, dat is niet mogelijk maar ik vind de huidige wel passendquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien juist wel extra toepasselijk omdat dit debat vanuit meerdere kanten zo een Slappe Hap is dat er gewoon meerdere TTs gewend aan dienen te worden.
Over slap gesproken! Daarmee laten zijn aanhangers zien dat ze eigenlijk helemaal geen politiek willen bedrijven, het is een eng zooitje. Maar goed, dat wisten we eigenlijk al decennia.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij maar eens een beetje kritisch op je eigen partij inderdaad
Je hoort niet wat hij zelf zegt?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker.
Maar had hij kunnen bevroeden dat het zo zou gaan?
Ze weten toch dat het geen zetels kost.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:42 schreef zimmy910 het volgende:
Het is toch verbazingwekkend kinderachtig gedrag. Probeert de PVV nu Schoof onderuit te halen ? Heel merkwaardig..
Ik niet. En hij ziet er altijd zo uit trouwensquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt wel alsof hij bijna gaat huilen. Ik heb echt erg te doen met Schoof.
Stel je voor dat jij daar staat op dag 1, nog nooit iets in politiek gedaan.
Prinsjesdag wordt al een uitdagingquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hahahahahaha ze gaan de kerst niet halen he.
En Agema zit daar gewoon naast te lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Stel je voor dat jij daar staat op dag 1, nog nooit iets in politiek gedaan.
Ze laten hem overmatig met z'n handen gebaren om op te scheppen dat je de touwtjes bijna niet kan zien.quote:
Ze zijn allebei het probleemquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schoof is het probleem niet, het PVV kader is het probleem.
Iedereen die met de PVV in zee gaat mag nog 100 keer harder vallen. Wie met discriminerend vuur speelt mag op de blaren zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Als ze de zomer halen is het al een wonderquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hahahahahaha ze gaan de kerst niet halen he.
Dit is nu denken dat een man in zijn eentje wel effe de boel zogenaamd op gaat lossen (lees: buitenlanders oprotten) en dan zijn er veel mensen geweest die hier al decennia voor waarschuwen, maar die zijn woke, policor, links of npc.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Jawel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoort niet wat hij zelf zegt?
Ze hebben in ieder geval een duidelijk plan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:42 schreef zimmy910 het volgende:
Het is toch verbazingwekkend kinderachtig gedrag. Probeert de PVV nu Schoof onderuit te halen ? Heel merkwaardig..
Ze zijn allebei het probleemquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schoof is het probleem niet, het PVV kader is het probleem.
Echt belachelijk slecht inderdaad. Bosma is k echt zwaar door de mand gevallen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goede voorzitter wel. Heeft echt de wind er onder als het erop aankomt.
"Xtraparlementair tweeten"quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
Niemand had dit verwacht.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel.
Maar zoo erg? Ik bedoel, ik had er niet veel vertrouwen in, maar dit had ik allemaal niet verwacht.
Als de oppositie slim is doen ze afzonderlijke MvW voor iedere PVV minister en dan hoofdelijk stemmen uiteraard.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat iemand er een MvW tegen Agema ingooit, ik ben heel benieuwd wat de VVD en NSC dan gaan doen
Ik weet het wel zeker, het gaat Wilders alleen om zichzelfquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wellicht een tactiek van Geertje? Kabinet uitlokken tot nieuwe verkiezingen nu ze hoger in de peilingen staan.
Het gaat niet over boeren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat ik Caroline zie zitten, maar geen enkele bijdrage aan dit debat
Het is echt een regelrechte schande en de PVV-aanhang smult er van, want ja, het gaat om treiteren en je zin krijgen en niet om democratie en beleid.quote:
Die kan ook maar beter haar mond houden. Die heeft gisteren ook geen beste indruk gemaakt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Die durft niet meer na gisterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Schoof begint nog maar net uit een hele andere functie. Mensen als Kok, Balkenende en nog recenter Jetten kwamen bij hun eerste optreden ook niet lekker uit de voeten. Schoof moet dan ook nog eens meteen als minister-president een zwaargewicht opvolgen, krijgt een kritische oppositie tegenover zich en wordt dan ook nog eens op smerige wijze door zijn echten eigen ministers en coalitiegenoten meerdere malen in zijn rug gestoken. Hem kan ik dit nog wel het meest vergeven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef AnneX het volgende:
Hij verdedigt dit gewoon he? Nog steeds..quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel.
Maar zoo erg? Ik bedoel, ik had er niet veel vertrouwen in, maar dit had ik allemaal niet verwacht.
Misschien nog wel het meest bizarre inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geen PVV-aanhanger vandaag nog die kritiek heeft op het kinderachtig handelen van de PVV.
Nee maar die heeft altijd de mond vol van collegialiteit, behalve als het van haar billenmaatje Geert af komtquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Die kan ook maar beter haar mond houden. Die heeft gisteren ook geen beste indruk gemaakt.
Agema moet gewoon oprotten; ze snapt er geen donder van dat ze als minister een andere functie heeft dan als kamerlid. Los van de vraag of je het met haar eens bent of niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat iemand er een MvW tegen Agema ingooit, ik ben heel benieuwd wat de VVD en NSC dan gaan doen
Ik begrijp het wel na 14 jaar treiteren van Ruttequote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is echt een regelrechte schande en de PVV-aanhang smult er van, want ja, het gaat om treiteren en je zin krijgen en niet om democratie en beleid.
Geen PVV-aanhanger vandaag nog die kritiek heeft op het kinderachtig handelen van de PVV.
Dit wordt nog wel een vervelend Dilemma voor Dilan en Omtzigt. Vaak gaat op dat breken = betalen (oftewel verlies bij de komende verkiezingen), maar als ze het niet doen dan gaat Wilders iedere dag een heel klein stapje verder.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:43 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Toch denk ik dat Dilan er eerder de stekker uittrekt, dan dat Schoof dat doet. Want dit is gewoon een vooropgezet plan om de boel helemaal op te blazen.
Sympathieke vent, ik had hem een beter kabinet gegundquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:46 schreef Scrummie het volgende:
Tussen al het hysterische gedram door vind ik Schoof een prima kerel.
Maar wel knetterneutraal. Want ja neutraler dan neutraal is wel heel erg neutraal, knetterneutraal zelfs.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Begint inmiddels kabinet circus I te worden... ik geef ze nog 2 maanden, maximaal.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, het gaat Wilders alleen om zichzelf
Er zijn meer verkiezingen geweest dan het succes van Baudet en de BBB.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Precies, als hem de loef ter rechterzijde (Baudet) of ter boerenzijde (Van der Plas) werd afgestoken.
Of als de VVD een paar aantrekkelijke zeer rechtse punten in het verkiezingsprogramma had opgenomen (die het evenwel grotendeels niet kon waarmaken).
[..]
Wat mij betreft doet die man bijna alles fout.
Het gaat erom of een groeiend deel van de bevolking dat wel/niet wenst te zien.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Benieuwd of hij hier nog bovenop komt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:46 schreef Scrummie het volgende:
Tussen al het hysterische gedram door vind ik Schoof een prima kerel.
Nee, dat is exact hoe het niet geacht word te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:47 schreef kilon het volgende:
"Wat er ook getweet wordt, dit kabinet staat voor..."
Dat is volgens mij niet hoe het werkt.
Dat zijn dezelfde 4-6 weken die wij ervoor hebben staan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:48 schreef JohnBercow het volgende:
Wel jammer dat wij het niet voor elkaar krijgen om verkiezingen uit te schrijven voor over pak hem beet 2 weken, zoals de Fransen en Engelsen dit kunnen.
Of Faberquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat zometeen Klever nog wat tweet.
Die lijkt me nu al onherstelbaar beschadigd, met de groeten van Geert en Fleurquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Benieuwd of hij hier nog bovenop komt.
Ja, daarover verbaas ik me.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij verdedigt dit gewoon he? Nog steeds..
Maar gelukkig heeft Bosma humor!quote:
Ik kijk gewoon naar de politieke ontwikkelingen, ook in menig ander westers land. Dat is niet defaitistisch en heeft niets met toveren te maken. De stembusuitslagen spreken voor zich.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn meer verkiezingen geweest dan het succes van Baudet en de BBB.
Dat hele defaitistische idee dat een Wilders/Trump oid een onoverwinnelijke tovenaar is dat is een van de redenen dat linkse campagnes van links niet werken momenteel.
Wiersma die een random tweet stuurt, omdat ze bij het mestdebat zat en dit allemaal dus niet heeft meegekregen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat zometeen Klever nog wat tweet.
En dan weer 7 maanden geen beleid maken?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:48 schreef JohnBercow het volgende:
Wel jammer dat wij het niet voor elkaar krijgen om verkiezingen uit te schrijven voor over pak hem beet 2 weken, zoals de Fransen en Engelsen dit kunnen.
Maar wel knetterneutraal. Want ja neutraler dan neutraal is wel heel erg neutraal, knetterneutraal zelfs.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Trump-methode. 'Only the best people en dan mes in de rug steken. Het had allemaal erg grappig geweest als er niet zoveel anarchisten waren in Nederland.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedereen die met de PVV in zee gaat mag nog 100 keer harder vallen. Wie met discriminerend vuur speelt mag op de blaren zitten.
Nee, hij moet omdat hij niet meteen op dag 2 ontslag wil nemen. En dat zou wel de consequentie zijn van een andere insteek.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, daarover verbaas ik me.
Maar ik denk dat hij wel moet van de PVV, en vanuit een in dit geval misplaatst gevoel om voor zijn bewindsmlieden te staan. Als dat niet meer kan, kan dat niet meer. Daar wil hij niet aan.
Geen probleem, op echte belangrijke zaken zetten ze toch het beleid van het vorige kabinet voortquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan weer 7 maanden geen beleid maken?
Mja, dat ook.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hij moet omdat hij niet meteen op dag 2 ontslag wil nemen. En dat zou wel de consequentie zijn van een andere insteek.
Na een kabinet met Heinsbroek en Bomhoff zou ik er toch op zijn minst circus II van maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Begint inmiddels kabinet circus I te worden... ik geef ze nog 2 maanden, maximaal.
Nee, dat is het niet. Daarom moet je ook gewoon tweets negeren. Dan is deze hele poppenkast niet nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Vis1980 het volgende:
En dit soort 'politieke' misvattingen nemen nu het land over. Het is tegenwoordig belangrijker dat je vooral de groep irriteert die je zelf als tegenstander hebt bestempeld dan dat je een land wil leiden waar we allemaal vooruit in gaan.
15:20quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
Wanneer heeft Agema die tweet geplaatst eigenlijk?
De grootste clown van allemaal, mede mogelijk gemaakt door gekkies in het landquote:
Oftewel: 'Ik schijt op de democratie' en daar willen mensen op stemmen...what can go wrong? En vroeg of laat worden ze allemaal in de kont gebeten door hun eigen probleem.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
Wellicht een tactiek van Geertje? Kabinet uitlokken tot nieuwe verkiezingen nu ze hoger in de peilingen staan.
Goed punt, die zijn veel te druk bezig om links nog steeds uit te lachen omtrent het feit dat ze verloren hebben en zien niet dat er nu ze er zitten ook wat gedaan moet worden, behalve dat stomme riedeltje van je tegenstanders de maat nemen. Of bij het gebrek daaraan dan de coalitie en/of het kabinet zelf maar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is echt een regelrechte schande en de PVV-aanhang smult er van, want ja, het gaat om treiteren en je zin krijgen en niet om democratie en beleid.
Tijdens de lunchpauzequote:Op donderdag 4 juli 2024 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
Wanneer heeft Agema die tweet geplaatst eigenlijk?
Ja ze wilde toch zo graag minster worden ? Administratieve druk afnemen in de zorg ? En dan gelijk op dag 2 een breuk proberen te veroorzaken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een shitshow.
Even los van wat je vindt van de inhoud van de tweet, wat denkt Agema nou? Je bent vice-premier, je uitlatingen liggen onder het vergrootglas, omdat het kabinet uit een mond spreekt.
Amateuristische bende. Man man man.
Ja, maar zo werkt het niet. Agema doet uitlatingen als vice-premier, en dus als kabinetslid.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Daarom moet je ook gewoon tweets negeren. Dan is deze hele poppenkast niet nodig.
Op twitter. Dat negeer je dus gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt het niet. Agema doet uitlatingen als vice-premier, en dus als kabinetslid.
De makke kritiekloze PVV-stemmers wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
Behalve de werklozen en gepensioneerden in dit topic is iedereen dit gezeik volgende week alweer vergeten hoor.
Die gaat de PVV rechts inhalen. Geniaal van hem toch.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Thierry gooit er ook nog even omvolking in.... wat een shitzooi
Precies.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De makke kritiekloze PVV-stemmers wel ja
quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel na 14 jaar treiteren van Rutte
Dat kan niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op twitter. Dat negeer je dus gewoon.
Over het algemeen zou je deze emoticonquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
De cope hier is echt hilarisch
Behalve de werklozen en gepensioneerden in dit topic is iedereen dit gezeik volgende week alweer vergeten hoor. Dit is allemaal puur voor de bhne, een beetje als jongetjes op het schoolplein proberen de stoerste te zijn.
Nog altijd 12 jaar dan, want de eerste 2 jaar was mt Wilders. En dan nog wat een infantiele gedachte, Rutte is er niet eens meer en als je zo graag wil treiteren, is het niet aan te bevelen omdat tegen je eigen mensen te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel na 14 jaar treiteren van Rutte
Nee jij hebt er kijk opquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
Behalve de werklozen en gepensioneerden in dit topic is iedereen dit gezeik volgende week alweer vergeten hoor. Dit is allemaal puur voor de bhne, een beetje als jongetjes op het schoolplein proberen de stoerste te zijn.
Zeer makkelijk om zo zieltjes te winnen. Maar wel netjes ja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, toch een beetje kritiek van de BBB-mevrouw op Agema.
Onzin, twitter is gewoon domme social media. Inhoudsloos. Daar op ingaan is altijd tijdsverspilling, dat moet je toch ook wel zien inmiddels?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Twitter is niet anders dan uitlatingen doen in de Telegraaf op tijdens een publiek optreden.
Ach schei toch uit, de kliek in dit topic roept al maanden dat het kabinet er niet zou komen, dat ze geen PM zouden kunnen vinden, geen ministers, en nu dat het meteen na een dagje poppenkast uit elkaar zou vallenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee jij hebt er kijk op
Stoer hoor dat jij het toch maar beter weet. Mij ziet het er vrij onwerkbaar uit.
Ik niet. Zo hypocriet als de pest.quote:
Bedankt voor je aanname.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
Bromet volgens mij, over dat mestdebat. Plasje kan niks hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
welk kamerlid heeft wat getwitterd over Caroline?
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Onzin, twitter is gewoon domme social media. Inhoudsloos. Daar op ingaan is altijd tijdsverspilling, dat moet je toch ook wel zien inmiddels?
Hypocriet jaquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:57 schreef Szura het volgende:
Van der Plas die weer het moedertje en de voice of reason speelt, terwijl ze gisteren alleen maar heeft lopen jijbakken
Het is ook allemaal wat he, die democratie?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:47 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af of de PVV dit kabinet wel wil. Ze zagen zelf het hardst aan de stoelpoten van Schoof.
Ik heb het niet verstaanquote:
Tuurlijk, maar het pure feit dat de hele kamer, niet alleen het kabinet, de hele kamer een kleuterklasje is dat is om je als Nederlander keihard voor te schamen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:57 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze zo hypocriet is. En niet naar haar eigen gedrag kijkt.
Een tweet is inhoudsloos. Gewoon negeren dus, heeft niets te maken met waar dit 'debat' over zou moeten gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Een tweet is een publieke uitlating, niet anders dan uitspraken doen tijdens een interview met de Telegraaf. Dat kun je niet negeren, dat mag zelfs niet.
NPO Politiekquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef camaron het volgende:
Waar kan ik.de rest van het debat volgen? NPO2 gaat over op eigen programmering
NOS livestream of NPO Politiekquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef camaron het volgende:
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef camaron het volgende:
RTLZ heeft het ook nogquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef camaron het volgende:
Niet. Zo ziet hij er altijd uit.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:58 schreef Dr88 het volgende:
Wanneer gaat Schoof huilen... Tijd voor een pol denk ik.
Hah, ja, dat is wel een hele leuke.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
'ongelukkige samenhang van omstandigheden'
Ach dit is al heel lang zo. Echte politiek gebeurt niet meer op dit soort poppenkastvoorstellingen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het pure feit dat de hele kamer, niet alleen het kabinet, de hele kamer een kleuterklasje is dat is om je als Nederlander keihard voor te schamen.
NOS appquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef camaron het volgende:
Hij groeit met de minuut in zijn rol als politicus zou je bijna zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef Mikeytt het volgende:
Schoof heeft wel goed van Rutte geleerd. Heel veel praten zonder de vraag te beantwoorden
Nummer 83, als je Ziggo hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:59 schreef camaron het volgende:
Een inhoudsloze opmerking van een minister in de media is ook relevant, omdat je kabinetslid bent.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Een tweet is inhoudsloos. Gewoon negeren dus, heeft niets te maken met waar dit 'debat' over zou moeten gaan.
Oftewel: Lang herhalen van fake nieuws laat mensen het geloven. Domheid regeert, de stembusuitslagen spreken voor zich.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de politieke ontwikkelingen, ook in menig ander westers land. Dat is niet defaitistisch en heeft niets met toveren te maken. De stembusuitslagen spreken voor zich.
Jij hebt er duidelijk niks van begrepen, ook je andere post over jongetjes op een schoolplein. Dit is niet de lokale padvinderij, dit is het landsbestuur die tal van zaken moeten aanpakken en organiseren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op twitter. Dat negeer je dus gewoon.
Ik gok van wel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:00 schreef Raw85 het volgende:
Hebben PVV-stemmers nou het idee dat hun partij iets voor ze gaat bereiken op deze manier?
Onzin. Het gaat altijd om wat er gezegd wordt, niet door wie.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een inhoudsloze opmerking van een minister in de media is ook relevant, omdat je kabinetslid bent.
Het is vooral fijn om altijd een ander de schuld te kunnen gevenquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:00 schreef Raw85 het volgende:
Hebben PVV-stemmers nou het idee dat hun partij iets voor ze gaat bereiken op deze manier?
Misschien in jouw fantasie, maar in de praktijk is het niets anders dan een schoolplein. Is ook niet gek, want dit soort 'debatten' zijn ook al heel lang niet meer bedoeld voor landsbestuur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk niks van begrepen, ook je andere post over jongetjes op een schoolplein. Dit is niet de lokale padvinderij, dit is het landsbestuur die tal van zaken moeten aanpakken en organiseren.
Youtube misschienquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:02 schreef Mikeytt het volgende:
Dit is zeker niet te kijken met ondertiteling?
Hier ook weer een mooi voorbeeld van je prioriteiten totaal ondersteboven hebben, Het gaat hier om Nederland, het land wat je zogenaamd zo'n warm hart toedraagt. Gegeven aan een stel kleuters die vooral onze hele rechtsstaat ondermijnen. En als je dat vermakelijk vindt, zegt dat vooral iets over jezelf.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
Rare analyse. Je leest denk ik wat je wil lezen dan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ach schei toch uit, de kliek in dit topic roept al maanden dat het kabinet er niet zou komen, dat ze geen PM zouden kunnen vinden, geen ministers, en nu dat het meteen na een dagje poppenkast uit elkaar zou vallen
Kortom: die inhoudsloze Agema had die tweet gewoon niet moeten plaatsen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Een tweet is inhoudsloos. Gewoon negeren dus, heeft niets te maken met waar dit 'debat' over zou moeten gaan.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is allemaal de schuld van links volgens Eerdmans
Ja, bizar ditquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Het is allemaal de schuld van links volgens Eerdmans
Natuurlijk gaat het erom wat er gezegd wordt. Maar jij lijkt te suggereren dat een tweet per definite 'inhoudsloos' is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Onzin. Het gaat altijd om wat er gezegd wordt, niet door wie.
Dat bepaal jij even voor iedereen? Evenals dat Twitter inhoudsloos is en er niet toe doet? Prima als je dat zelf vindt en je daarmee aan de realiteit onttrekt, maar voor in het debat dat nu plaatsvind klopt wat jij vindt of denkt niet en daar kijken we naar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daar hoeft de oppositie geen moeite voor te doen, daar is de coalitie zelf mee bezig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Schoof doet dit verder prima. Eerdmans heeft hierin gelijk. Oppositie gaat vanaf minuut 1 maar op ding af: breken.
Ja echt kansloos. Wat ben je dan voor kamervulling als je niet deelneemt aan de regering en geen oppositie voert.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:05 schreef Toby56 het volgende:
De oppositie, links of rechts, zal altijd naar de microfoon blijven lopen om kritiek te leveren, zo werkt het in een democratie. Stomme Eerdmans. Hoe lang loop je inmiddels mee?
Dan weet je niks van staatsinrichting. Dat kan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De oppositie is niet degene die de regels verbreekt, dat is Agema. Moet je ook niet gek kijken als de oppositie daar dan op reageert.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
Schoof doet dit verder prima. Eerdmans heeft hierin gelijk. Oppositie gaat vanaf minuut 1 maar op ding af: breken.
Dat kan natuurlijk ook geprint zijn naar aanleiding van de tweet, om maar even de andere kant te belichten.quote:
Ik.zie het niet hoorquote:
Slappe hap incoming en een belediging later op Twitter, uiteraard.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:07 schreef kilon het volgende:
Wilders gaat ook weer wat zeggen. Nou ik ben benieuwd.
Je bent voorzitter van de kamer niet van het kabinet dus heel goed dat Bosma dit gewoon laat doorgaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:08 schreef Mikeytt het volgende:
Arib zou hier allang korte metten van hebben gemaakt
Ja, voorspelbaar. En uiteraard heeft "links" het gedaanquote:
Echt h, het is bijna beangstigend anti-democratisch hoe bepaalde mensen vinden dat het nu de PVV-way of de highway is. Maar Wilders mocht zelf al die jaren wel oppositie op en over het randje voeren natuurlijk. Lekker alle vrijheid van meningsuiting voor je eigen club en censuur op de rest.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja echt kansloos. Wat ben je dan voor kamervulling als je niet deelneemt aan de regering en geen oppositie voert.
Schoolplein discussie is nog te positief.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn verwachtingen waren niet hoog, maar holy fuck, wat een amateurzooi is dit zeg
Tweetje van Agemaquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem? Ik kom net thuis en snap hier niets van
Agema tweette wat om wat olie op het vuur te gooien en nu zijn ze verbaasd dat de boel in de fik staat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Nou, gesprekken met mijn 2-jarige hebben meer inhoud dan hoe het op het moment gaat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Schoolplein discussie is nog te positief.
Dit is niets meer dan peuters die in de speelzaal hun snottebellen af en toe opsnuiven.
Simpel, de regel is dat het kabinet met een mond spreekt en Agema kon haar mond niet houden op Twitter.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Het kabinet spreekt met 1 mond. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het is toch ook een heksenjacht? Agema wil een tegenstrijdigheid aangeven in de communicatie van Halsemaover hoofddoeken.
Wat is daar mis mee?
Er is GEEN tegenstrijdigheid in de mening van Halsema eerder en nuquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Het is toch ook een heksenjacht? Agema wil een tegenstrijdigheid aangeven in de communicatie van Halsemaover hoofddoeken.
Wat is daar mis mee?
Oh, we zijn nu echt problemen aan het oplossen jaquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Agema tweette wat om wat olie op het vuur te gooien en nu zijn ze verbaasd dat de boel in de fik staat.
En elkaar bijten en slaan en aan de haren trekken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Schoolplein discussie is nog te positief.
Dit is niets meer dan peuters die in de speelzaal hun snottebellen af en toe opsnuiven.
Links jankt om alles, kabinetsleden snappen hun rol niet, Wilders is Wilders, het circus is compleet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |