Want Trump, Wilders en Musk gaan zo lekker samen. Dat is het echt, niets anders.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Halsema zit niet in de regering of de 2e Kamer en zegt niets onoirbaars. Dus wat is je probleem met Halsema hierin?
Mwah, Rutte had ondanks alles gezag en overwicht bij zowel voor als tegenstanders, bovendien kon hij makkelijk dingen van zich afschudden. In deze positie zou hij het debat overleefd hebben en daarna zijn ministersploeg ernstig zijn gaan bijschaven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Rutte had allang de hele ministerkamer kort en klein geslagen.
Pas maar aan hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
@:capricia Er had zoveel meer ingezeten qua TT, ik ben teleurgesteld
Bosma is ook dramatisch ja. Voor beide kanten nu.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:38 schreef koos_vriendloos het volgende:
oei dat gaat niet via de voorzitter
Was jij maar eens een beetje kritisch op je eigen partij inderdaadquote:
Wat is dat toch met SP-leiders die maar niet de juiste tone of voice kunnen vindenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jimmy slaat de discussie dood met wat stompzinnig geschreeuw. Caroline 2.0
Want Trump, Wilders en Musk gaan zo lekker samen. Dat is het echt, niets anders.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Halsema zit niet in de regering of de 2e Kamer en zegt niets onoirbaars. Dus wat is je probleem met Halsema hierin?
En dit soort 'politieke' misvattingen nemen nu het land over. Het is tegenwoordig belangrijker dat je vooral de groep irriteert die je zelf als tegenstander hebt bestempeld dan dat je een land wil leiden waar we allemaal vooruit in gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En terecht. Ze heeft alle kleuters weer getriggered, met een tweet nota bene
Tweetje hier, tweetje daarquote:
Tja, hij heeft zelf ja gezegd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Schoof.
Maar wat er nu allemaal gebeurt, gaat alle perken te buiten.
Kleuterklas of klucht.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit met steeds meer stijgende verbazing te kijken. Nu weer hardop geroep.
Man man man, wat is dit joh.
Misschien moeten ze een belletje invoerenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je gaat Bomhoff en Heinsbroek nog missen.
Misschien juist wel extra toepasselijk omdat dit debat vanuit meerdere kanten zo een Slappe Hap is dat er gewoon meerdere TTs gewend aan dienen te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
@:capricia Er had zoveel meer ingezeten qua TT, ik ben teleurgesteld
Denk het niet, dit is meer iets wat de komende tijd na gaat etterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef JohnBercow het volgende:
Kunnen we vanavond al een livestream van een deur verwachten?
Zeker.quote:
Hopelijk heeft Schoof ook een belletje in de ministerraadquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je gaat Bomhoff en Heinsbroek nog missen.
Ik niet. En al helemaal niet nu hij zegt dat hij dit weloverwogen gedaan heeftquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Schoof.
Maar wat er nu allemaal gebeurt, gaat alle perken te buiten.
Wilders is slappe hap, door zijn eigen toedoen en gedrag zitten we met deze poppenkast.quote:
Own the libs!quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Vis1980 het volgende:
En dit soort 'politieke' misvattingen nemen nu het land over. Het is tegenwoordig belangrijker dat je vooral de groep irriteert die je zelf als tegenstander hebt bestempeld dan dat je een land wil leiden waar we allemaal vooruit in gaan.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker.
Maar had hij kunnen bevroeden dat het zo zou gaan?
Goede voorzitter wel. Heeft echt de wind er onder als het erop aankomt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit met steeds meer stijgende verbazing te kijken. Nu weer hardop geroep.
Man man man, wat is dit joh.
En zwaaien met zijn armen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:40 schreef AnneX het volgende:
Agema snapt het nog steeds niet. Zie haar gezicht. Bek wil ik niet zeggen.
Wij zijn natuurlijk gewend aan de gelikte Rutte.
De man Schoof kan niet anders dan in herhalingen vallen…
Dankzij hem en zijn bewindslieden en kamerleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |