Arbitrage:quote:1966 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1982 West-Duitsland 2-1 Spanje (GS)
1984 Spanje 1-0 West-Duitsland (GS)
1994 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
2008 Spanje 1-0 Duitsland (F)
2010 Spanje 1-0 Duitsland (SF)
2022 Spanje 1-1 Duitsland (GS)
Geschorsten:quote:Referee: Anthony Taylor (England)
Assistant referees:
Gary Beswick (England)
Adam Nunn (England)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Video assistant referee:
Stuart Attwell (England)
Assistant video assistant referees:
Bartosz Frankowski (Poland)
Massimiliano Irrati (Italy)
Je hebt de wedstrijd al gezien hoor ik?quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Op basis van het vertoonde spel verdient Spanje wel de winst.
K we juichen voor Spanje dus.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier hebben een oud politieke leider van Duitsland en ik een pittige mening over.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 23:27 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat of Spanje of Duitsland door gaat naar de halve finale
De humor van Freek de Jonge dient afgestraft te wordenquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
Zo'n kapsel dient afgestraft te worden. Plus dat ik het de jonkies van Spanje gun. 3-2.
Duitsers winnen ook het toernooi tenzij Frankrijk nog iets uit de hoed kan toveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
Duitsland wint want organiserend land. Topic kan dicht
De scheids gaat er heus wel voor zorgen dat Duitsland het in 90 minuten klaart.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:35 schreef TLC het volgende:
Spanje moet het wel niet laten uitdraaien op penalties want daar zijn ze haast slechter in dan Nederland
Ik al sinds die omgekochte pot tegen Malta.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop Duitsland, die Spanjaarden gun ik sinds 2010 helemaal niets meer.
Spanje bevestigd opstelling.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:08 schreef Nober het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
4-3-3
Simón; Carvajal, Le Normand, Laporte, Cucurella; Pedri, Rodrí, Ruiz; Yamal, Morata, Williams
4-2-3-1
Neuer; Kimmich, Rüdiger, Tah, Mittelstädt; Wirtz, Andrich, Gündogăn, Kroos, Musiala; Havertz
Die heb ik ook al jaren geen wereldpot meer zien spelen.quote:
Wat een Jeanette.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hier hebben een oud politieke leider van Duitsland en ik een pittige mening over.
Wirtz speelde toch helemaal niet zo goed?quote:
Maar is alsnog veel beter dan Sané.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wirtz speelde toch helemaal niet zo goed?
Smakelijk! Pizza besteld met opmerking ‘bezorgen in de rust!’quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bord op schoot. Ik zit er klaar voor.
Dat zou wel gunstig zijn voor mijn poule.quote:
Hahaha, dat wil iedereen wel. Die krijg je dus ergens rond Koeman-wisseltijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Smakelijk! Pizza besteld met opmerking ‘bezorgen in de rust!’
Benieuwd of ze dat ook gaan doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Smakelijk! Pizza besteld met opmerking ‘bezorgen in de rust!’
melding gemaakt bij de duitse aivdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:56 schreef Kriegel het volgende:
Man, als ik zo'n veldbestormer was zou ik 100% met een heggenschaar op Cucurella afrennen en kijken hoeveel ik eraf krijg.
Wat een hoofd.
Mijn werk zit er weer op voor vandaag.quote:
Je zal eindigen met een kogel vrees ik. Ze gaan denken dat je een aanslag wil plegenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:56 schreef Kriegel het volgende:
Man, als ik zo'n veldbestormer was zou ik 100% met een heggenschaar op Cucurella afrennen en kijken hoeveel ik eraf krijg voor ik tegen de grond ga.
Wat een hoofd.
Nu @onlogisch nog.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn werk zit er weer op voor vandaag.
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zal eindigen met een kogel vrees ik. Ze gaan denken dat je een aanslag wil plegen
De rechterachterband is schoon?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn werk zit er weer op voor vandaag.
Hallo Capu, al een beetje hersteld?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zal eindigen met een kogel vrees ik. Ze gaan denken dat je een aanslag wil plegen
Nah denk dat Spanje wintquote:
Met de [sub] tags is het geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:59 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 60% gewijzigd door vul_maar_in op 05-07-2024 17:58:30 ]
Ik had nog een quote open staan flauwerd <3quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:59 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 60% gewijzigd door vul_maar_in op 05-07-2024 17:58:30 ]
Ehh, ja. Een tondeuze zou misschien discreter zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben neutraalgewoon zin in een goeie pot.
Really? Interessantquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanje nog nooit van het gastland gewonnen.
Zit er weer helemaal klaar voorquote:
Dacht voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beste Turk speelt voor Duitsland.
EIN REICHquote:
Ja, dan loop ik helemaal achter, scheelt nu al 30 seconden met @Kleffe_Dopquote:
van de week een videootje gezien van 2 cafe's tegenover elkaarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dan loop ik helemaal achter, scheelt nu al 30 seconden met @:Kleffe_Dop
Nee hoor, we zitten pas in de kwartfinales.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
stelling: de winnaar van deze wedstrijd wordt kampioen
Zeo de commentator vooraf. En Duitsland sinds '88 niet meer gewonnen van Spanje.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens zal ik morgen naar Nederland afzakken?
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
heeft @KingRoland een ban? Hij vraagt of ik iets wil doorgeven maar wil niet namens een gebande postenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Breda of Rotterdam?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
dus als ze winnen worden wij kampioen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeo de commentator vooraf. En Duitsland sinds '88 niet meer gewonnen van Spanje.
Kan jij niet even een iracing video uploaden? Ik wacht op nieuwe banger!!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan als een dikke sukkel uit het veld lopen
Ja gast blijf dan ook lekker weg
Zwabberquote:
quote:
😲quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeo de commentator vooraf. En Duitsland sinds '88 niet meer gewonnen van Spanje.
Hij moet wel een beetje huilen!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over een paar minuten zie je er niks meer aan.
Dit is hot stuffquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/E7cZkV.bWhXsjzMXC_FLmQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTY0NQ--/https://media.zenfs.com/e(...)e475f3d67]afbeelding[/url] ]
Je likkt P3, ook aan het janken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Nee de duitsers zijn lekker sportief willen jullie zeggen?
Ik heb 0,0 met spanje maar dit is toch sneu man
Dit sowieso.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Taylor is echt een walgelijke scheidsrechter.
Daar valt op zich niks tegen in te brengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Taylor is echt een walgelijke scheidsrechter.
is dit briggitte bardotquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/E7cZkV.bWhXsjzMXC_FLmQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTY0NQ--/https://media.zenfs.com/e(...)e475f3d67]afbeelding[/url] ]
Jane Fondaquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is dit briggitte bardot
lekker man
De Spanjaarden laten weten dat zodra ze een duel ingaan ze er mank uitkomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Kroos begrijpt dat ze het voetballend niet redden dus afzagen is het devies.
Exact.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Spanjaarden laten weten dat zodra ze een duel ingaan er mank uitkomen.
Die backs van Spanje mogen wel een rotschop krijgen.quote:
Ik voelde eerst wat woede over de slechte scheids, maar nu ik er beter over nadenk, kan ik er ook wel van genietenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
lekker hoor Kroos. Kutspanjaarden moet je aanpakken
Laat Chevy met rust.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:09 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Was het je moeder maar, dan had jij geen hoofd als een baksteen gehad.
1 daarvan komt ook uit die schoolgenotquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die backs van Spanje mogen wel een rotschop krijgen.
Raakt eerst de bal. Dat die Spanjaard nog tegen zijn been aan rent is lullig, maar geen geelquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kroos had er al afgestuurd moeten zijn met 2x geel.
is briggitequote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
lekker hoor Kroos. Kutspanjaarden moet je aanpakken
Heeft die al (shirt)quote:
Wie damalsquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:13 schreef Haags het volgende:
die moffen maaien iedereen neer. Dat verleren ze ook nooit.
British Broad Casting joh paardelul!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rudiger heeft wel een flinke hoorde ik van @:kingroland
Ik denk dat hij de finale krijgt wanneer Engeland de finale niet haalt.quote:
Zingen kan hij ook al niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Yamal heeft niet echt een goed schot. Gelukkig maar, anders was hij echt OP.
Het is tot nu toe inderdaad nog weinig over de leeftijd van (de nog altijd 16-jarige) Yamal gegaan.quote:
Halve finale Engeland is al genoegquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de finale krijgt wanneer Engeland de finale niet haalt.
@GGMM komt zodadelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over Taylor gesproken. Is GGMM afwezig omdat hij in de Arena is vanavond?
Na het "sporten"?quote:
WimKan dat zal moeilijk gaan die is al een hele tijd gehemeldquote:
Na Sesamstraat naar bedquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet Yamal niet leren voor zijn examen?
Hij had het erover dat dat met zijn first teacher wel goed kwam.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet Yamal niet leren voor zijn examen?
echt? vermaak prima tot nu toe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het maar een schijtpot tot nu toe
Niet op de laptops van Nagelsmann.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Moffen staan echt helemaal verkeerd.
Mag hij niet max 60min. spelen volgens Duitse wet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Kinderarbeid. Oppakken die wetsovertreder!
Net als bij Koersk?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Het westfront staat inderdaad geregeld uit positie.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Een finale Spanje - Nederland kan ik mentaal gewoon niet aanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje is toch het Nederland van Zuid-Europa dus daar mogen we gewoon voor juichen.
Dan haak ik ook af.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een finale Spanje - Nederland kan ik mentaal gewoon niet aan
Absoluutquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kroos had er al afgestuurd moeten zijn met 2x geel.
Maar wel een finale tegen de moffen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat dan, traditiegetrouw, een Engelsman deze wedstrijd fluitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |