echt? vermaak prima tot nu toe.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het maar een schijtpot tot nu toe
Niet op de laptops van Nagelsmann.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Moffen staan echt helemaal verkeerd.
Mag hij niet max 60min. spelen volgens Duitse wet?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Kinderarbeid. Oppakken die wetsovertreder!
Net als bij Koersk?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Het westfront staat inderdaad geregeld uit positie.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Een finale Spanje - Nederland kan ik mentaal gewoon niet aanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje is toch het Nederland van Zuid-Europa dus daar mogen we gewoon voor juichen.
Dan haak ik ook af.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een finale Spanje - Nederland kan ik mentaal gewoon niet aan
Absoluutquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Kroos had er al afgestuurd moeten zijn met 2x geel.
Maar wel een finale tegen de moffen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat dan, traditiegetrouw, een Engelsman deze wedstrijd fluitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met je?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |