Ehh, ja. Een tondeuze zou misschien discreter zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zal eindigen met een kogel vrees ik. Ze gaan denken dat je een aanslag wil plegen
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben neutraalgewoon zin in een goeie pot.
Really? Interessantquote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanje nog nooit van het gastland gewonnen.
Zit er weer helemaal klaar voorquote:
Dacht voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beste Turk speelt voor Duitsland.
EIN REICHquote:
Ja, dan loop ik helemaal achter, scheelt nu al 30 seconden met @Kleffe_Dopquote:
van de week een videootje gezien van 2 cafe's tegenover elkaarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dan loop ik helemaal achter, scheelt nu al 30 seconden met @:Kleffe_Dop
Nee hoor, we zitten pas in de kwartfinales.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
stelling: de winnaar van deze wedstrijd wordt kampioen
Zeo de commentator vooraf. En Duitsland sinds '88 niet meer gewonnen van Spanje.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens zal ik morgen naar Nederland afzakken?
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
heeft @KingRoland een ban? Hij vraagt of ik iets wil doorgeven maar wil niet namens een gebande postenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Breda of Rotterdam?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
dus als ze winnen worden wij kampioen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeo de commentator vooraf. En Duitsland sinds '88 niet meer gewonnen van Spanje.
Kan jij niet even een iracing video uploaden? Ik wacht op nieuwe banger!!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan als een dikke sukkel uit het veld lopen
Ja gast blijf dan ook lekker weg
Zwabberquote:
quote:
😲quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeo de commentator vooraf. En Duitsland sinds '88 niet meer gewonnen van Spanje.
Hij moet wel een beetje huilen!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over een paar minuten zie je er niks meer aan.
Dit is hot stuffquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/E7cZkV.bWhXsjzMXC_FLmQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTY0NQ--/https://media.zenfs.com/e(...)e475f3d67]afbeelding[/url] ]
Je likkt P3, ook aan het janken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Nee de duitsers zijn lekker sportief willen jullie zeggen?
Ik heb 0,0 met spanje maar dit is toch sneu man
Dit sowieso.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Taylor is echt een walgelijke scheidsrechter.
Daar valt op zich niks tegen in te brengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Taylor is echt een walgelijke scheidsrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |