Alle britten op een rondje, mag dat ook?quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verwacht minstens 30 seconden en Lewis Hamilton wordt op een ronde gereden. Anders is het niet een geslaagd Silverstone weekend.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alle britten op een rondje, mag dat ook?
Perez is daar te slecht voor....quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Nam RB nou een update mee naar Silverstone?
Eigenlijk was RB weer behoorlijk sterk in Oostenrijk. Pitstop faal was wat hem in de problemen bracht. Zou mooi zijn als ze op Silverstone even een 1-2 scoren.
Norris gaat het gretig opzoeken en mclaren gaat het verder uitbuiten in de media.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Op Heart radio hier vanochtend waren Norris en Piastri op bezoek en gaat men er bijna vanuit dat Lando dit weekend wel gaat winnen.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er komende races meer aanvaringen tussen Lando en Max zullen komen, zou me niets verbazen.
Ja, er zou weer een grote update komen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Nam RB nou een update mee naar Silverstone?
Eigenlijk was RB weer behoorlijk sterk in Oostenrijk. Pitstop faal was wat hem in de problemen bracht. Zou mooi zijn als ze op Silverstone even een 1-2 scoren.
Wel mooi dat de Britten niks geleerd hebben van 2021.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:27 schreef Rnie het volgende:
Wat een biased gelul van die presentator.Volgens hem is iedereen aan Norris zijn kant. Nog niet misschien.
![]()
Als ik zo de comments lees op de socials, is er duidelijk een kentering van "fout van Max" naar "Lando is een jankerd"quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:27 schreef Rnie het volgende:
Wat een biased gelul van die presentator.Volgens hem is iedereen aan Norris zijn kant. Nog niet misschien.
![]()
En toen werd je wakker. Één van de drie gaat wel gebeuren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:04 schreef Zorro het volgende:
Perez gaat dit weekend ineens opstaan en als buffer tussen Max en Norris plaatsnemen.
En Nederland wordt EK en Kelderman wint de Tour.
Ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En toen werd je wakker. Één van de drie gaat wel gebeuren.
Kelderman?quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En toen werd je wakker. Één van de drie gaat wel gebeuren.
We zijn deze week nog niet in Zandvoort hequote:
Perez wordt 7equote:Op donderdag 4 juli 2024 06:04 schreef Zorro het volgende:
Perez gaat dit weekend ineens opstaan en als buffer tussen Max en Norris plaatsnemen.
Vraag is wel of Bearman een dramatisch F2 seizoen heeft of Prema. Ik neig meer naar Prema.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Denk dat het vies zal tegenvallen. Dat optreden in de Ferrari was leuk (maar niks bijzonders), maar een dramatisch F2 seizoen.
Wel hulde voor Haas, eindelijk wat nieuw talent.
Claim to fame die die al heeft is dat hij ervoor heeft gezorgd dat Sargeant 21ste staat in een 20 voertuigen competitie <3quote:Op donderdag 4 juli 2024 @ 10:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
MoneyGram Haas F1 Team Signs Oliver Bearman
Godsamme. Wil je niet zoveel dingen tegelijk Jinxen ja?quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:04 schreef Zorro het volgende:
Wel leuk voor hem maar het Brit gehalte wordt wel wat (te) hoog zo.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vraag is wel of Bearman een dramatisch F2 seizoen heeft of Prema. Ik neig meer naar Prema.
Ik hoor dat vaker (ook in relatie tot het tegenvallen van Antonelli) maar ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren met de gedachte dat de auto's allemaal hetzelfde zijn. Is Prema slecht met setups en strategie ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vraag is wel of Bearman een dramatisch F2 seizoen heeft of Prema. Ik neig meer naar Prema.
Nieuwe auto's dit jaar die ze nog niet helemaal onder de knie hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2024 22:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker (ook in relatie tot het tegenvallen van Antonelli) maar ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren met de gedachte dat de auto's allemaal hetzelfde zijn. Is Prema slecht met setups en strategie ofzo?
waarom ontslaan ze Herbert niet gewoon?, toch een irritant figuur.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:07 schreef Evenstar het volgende:
Charles Leclerc: "Looking at the images, I think we had a very similar situation back in 2022, where I was squeezing Max a bit on the outside and he had to go on the curb, so I think it was avoidable from both sides."
Yuki Tsnoda: "Tbh, it wasn’t that obvious the move under the braking. I mean it was pretty normal. I’ve seen much worse than that. It's part of racing."
Daniel Ricciardo: "You look at it....like it’s hard, but you’re also fighting for a win. So yeah, you’re not going to just wave someone by. What I saw at least, nothing seemed over the top. Was it pushing the edge? Probably. But was anything dangerous or reckless, at least from what I’ve seen? No."
Alex Albon: "It’s aggressive racing, but I think it’s blown out of proportion. But yeah, definitely more you guys the media enjoying it than I think the reality of it was just pure racing, hard racing."
Nico Hulkenberg: "No, it was racing for me. So, I felt it was all biffed up quite a bit and dramatic, and for me, it was just racing. Tbh, for me Max wasn’t doing much. He was more or less driving a straight line. We have to leave a car with, which I think there was and there was still a curb on the left and not a wall."
Ondertussen heeft Norris ook al keutel ingegtrokken. Jammer dat Herbert, Crofty en Hill niet begrijpend kunnen lezen anders hadden ze hier nog wat kunnen leren.
Ontslaan? Hij is niet eens in dienst bij de FIA.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom ontslaan ze Herbert niet gewoon?, toch een irritant figuur.
Ja, zie Silly Seasontopicquote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al genoemd dat Ocon naar Haas gaat?
Hij is steward.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ontslaan? Hij is niet eens in dienst bij de FIA.
Dan heeft Stig zoals gewoonlijk niets gezegdquote:
De screenshot is al genoeg om het verloop van de hele film te wetenquote:
Ik ben voor Lawson dan.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:01 schreef opgebaarde het volgende:
Als het klopt dat redbull Perez aan een clausule in zijn contract kan houden wat betekent dat zijn contract deze zomer ontbonden kan worden. Als je Horner zou zijn, zou je Perez het jaar laten afmaken of Perez direct ontslaan alleen wie zet je dan in de auto, Ricciardo of Lawson?
Mijn inziens is een andere coureur niet slechter dan Perez, doe dan maar Ricciardo er in. Kan die altijd nog aan het eind van het jaar gewieberd worden en kan Lawson in 2025 nog een heel jaar in de RBVCA
Lawson er in, kan hij nog enkele races wennen aan de auto en dan volgend jaar punten pakken.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:01 schreef opgebaarde het volgende:
Als het klopt dat redbull Perez aan een clausule in zijn contract kan houden wat betekent dat zijn contract deze zomer ontbonden kan worden. Als je Horner zou zijn, zou je Perez het jaar laten afmaken of Perez direct ontslaan alleen wie zet je dan in de auto, Ricciardo of Lawson?
Mijn inziens is een andere coureur niet slechter dan Perez, doe dan maar Ricciardo er in. Kan die altijd nog aan het eind van het jaar gewieberd worden en kan Lawson in 2025 nog een heel jaar in de RBVCA
Ik zou kiezen voor Lawson omdat Ricciardo niet de toekomst is. Nog los van de vraag of Ricciardo het nivo nog heeft lijkt het mij veel relevanter voor het team om naar voren, dus voorbij 2024/5 te kijken en te zien of Lawson het aankan in de RBR en kan verbeteren.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:01 schreef opgebaarde het volgende:
Dat lijkt mij een broodje aap. Max heeft zich nooit geinteresseerd voor wie er in de 2e auto zit eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het schijnt dat Max een mede zeggenschap over Per zijn contract heeft.
volgens dit artikel is team verstappen het niet eens met elke teamgenoot en hebben ze met Perez medebepaald.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een broodje aap. Max heeft zich nooit geinteresseerd voor wie er in de 2e auto zit eigenlijk.
Per direct Lawson in de auto zetten, kijken hoe dat loopt en dan kan je volgendj aar weer verder kijken. Hoe dan ook wordt diegene naar de klote gereden door Max. Hopelijk is Lawson dan wel sterk genoeg om dat aan te kunnen.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:01 schreef opgebaarde het volgende:
Wat Marko zegt is toch echt iets anders dan dat Max zeggenschap heeft in het contract.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens dit artikel is team verstappen het niet eens met elke teamgenoot en hebben ze met Perez medebepaald.
https://www.gptoday.net/n(...)nieuw-contract-perez
Helemaal eens. Ik gun het Lawson dat hij rustig zijn "opleiding" af kan maken en kan leren bij VCARB. En Tsunoda verdient het (veel) meer dan RIC om doorgeschoven te worden naar RBR.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:09 schreef Starflyer het volgende:
Lawson test deze week in de RB20 op Silverstone. Kunnen ze (ondanks de andere banden) kijken hoe hij is ten opzichte van Perez.
Persoonlijk zou ik dan Tsunoda doorschuiven en Lawson in de VCARB zetten. En als ze ook van Ricciardo af willen kunnen ze Hadjar er naast zetten.
Volgens mij zei hij dat bijna letterlijk. En ik heb dat stukje gezien op Viaplay en daar was het helemaal duidelijk.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat Marko zegt is toch echt iets anders dan dat Max zeggenschap heeft in het contract.
is Yuki een pay driver?quote:Op maandag 8 juli 2024 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik gun het Lawson dat hij rustig zijn "opleiding" af kan maken en kan leren bij VCARB. En Tsunoda verdient het (veel) meer dan RIC om doorgeschoven te worden naar RBR.
"Pay driver" of niet. Hij doet het stukken beter dan RIC.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is Yuki een pay driver?
https://thesportsrush.com(...)bulls-pecking-order/
https://thesportsrush.com(...)xed-for-liam-lawson/
denk wel dat Yuki een betere 2de rol kan spelen.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Pay driver" of niet. Hij doet het stukken beter dan RIC.
Ze moeten RIC er gewoon sowieso uitschoppen. En daarmee bedoel ik niet "wegpromoveren naar RBR".
Ik denk ook niet dat RBR op nog een onruststoker zit te wachten.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat bijna letterlijk. En ik heb dat stukje gezien op Viaplay en daar was het helemaal duidelijk.
Je kon het niet anders interpreteren dan dat Sainz niet acceptabel was voor "de Verstappens"
Was dat niet meer Pa Sainz (en wellicht neef Sainz) dan Sainz junior?quote:Op maandag 8 juli 2024 22:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat RBR op nog een onruststoker zit te wachten.
Ik doelde inderdaad op Pa Sainz naast Pa Verstappen als onruststokers binnen het team.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was dat niet meer Pa Sainz (en wellicht neef Sainz) dan Sainz junior?
afgelopen tijd is het om andere reden onrustig geweest.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op Pa Sainz naast Pa Verstappen als onruststokers binnen het team.
Pa Verstappen gaat wat dat betreft verre van vrij uit. Maar ja, dat Jos een lul is wisten we al langer.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
afgelopen tijd is het om andere reden onrustig geweest.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:49 schreef Sally het volgende:
Mss past het hier het beste?
https://www.motorsport.co(...)to-kick-in/10632968/
Red Bull says Checo Perez's form is "unsustainable" — and has a contract clause that the team could invoke
According to sources, Perez is in danger of falling behind on a very specific metric in his current contract that could lead to a big change.
uit mijn mailbox geciteerd
Wordt wat mij betreft tijd om Perez eruit te schoppen.quote:
Lawsonquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wordt wat mij betreft tijd om Perez eruit te schoppen.
Maar wie het dan moet worden...
Maak je toch een top 6 van.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lawson
Sainz
Sainz heeft wel aangetoond iets langzamer te zijn dan Leclerc (vooral in kwalificatie) maar in een race met wisselende omstandigheden blijft hij z'n hoofd wel gebruiken.
Daarom vind ik dat Sainz ook wel bij de top-5 van het huidige F1 veld hoort. Eigenlijk zijn er voor mij 6 rijders die er in die top-5 vallen dus daar heb ik wel een klein probleem![]()
Bloedheet daar, dus makkie.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe het in Hongarije zal gaan met Red Bull.
Tenzij ze de auto meteen goed neerzetten zal het niet makkelijk wordenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoe het in Hongarije zal gaan met Red Bull.
Waarom?? Denk het niet. Ricciardo hebben ze ook weer in huis gehaald.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Neem toch aan dat ze deze dwaas hartelijk hebben uitgelachen
Als Zak een goede band heeft met Jim Farley dan snap ik wel dat ze nu met RedBull in gesprek willen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
gezien de huidige prestaties van de Mclaren, wil je dit toch niet?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Zak een goede band heeft met Jim Farley dan snap ik wel dat ze nu met RedBull in gesprek willen.
Denk dat het met uitlachen wel meevalt, dat wordt gewoon zakelijk bekeken. Als je met meer partijen een motor kan ontwikkelen is er ook meer geld en know-how.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom?? Denk het niet. Ricciardo hebben ze ook weer in huis gehaald.
quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Zak een goede band heeft met Jim Farley dan snap ik wel dat ze nu met RedBull in gesprek willen.
Denk dat het met uitlachen wel meevalt, dat wordt gewoon zakelijk bekeken. Als je met meer partijen een motor kan ontwikkelen is er ook meer geld en know-how.
Jullie zijn even vergeten dat Andrea Stella en Zak Brown een campagne tegen RBR en hun beste coureur en regerend wereldkampioen gestart zijn de afgelopen weken?quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de huidige prestaties van de Mclaren, wil je dit toch niet?
nee, ben ik niet vergeten.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn even vergeten dat Andrea Stella en Zak Brown een campagne tegen RBR en hun beste coureur en regerend wereldkampioen gestart zijn de afgelopen weken?
Hebben ze weinig vertrouwen in de Mercedes motor?quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
daarom lijkt het mij gewoon roddelsquote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ze weinig vertrouwen in de Mercedes motor?
Dacht dat die gezien werd als beste voor 2026.
Campagne? Gewoon een kritische noot.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn even vergeten dat Andrea Stella en Zak Brown een campagne tegen RBR en hun beste coureur en regerend wereldkampioen gestart zijn de afgelopen weken?
Ik denk dat ze weinig vertrouwen in Mercedes hebben, niet zo heel goed voor de marketing als je klantenteam de snellere auto heeft.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ze weinig vertrouwen in de Mercedes motor?
Dacht dat die gezien werd als beste voor 2026.
Politiek, dat vind ik ook de vervelende kant van F1, dat gezeik over elkaar en elkaars auto met de hoop de boel een beetje te beinvloeden, maar het is uiteraard niet alleen McLaren die dat doet.quote:Op woensdag 10 juli 2024 18:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Campagne? Gewoon een kritische noot.
Over de motoren in 2026 is nog geen zekerheid natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gezien de huidige prestaties van de Mclaren, wil je dit toch niet?
Red Bull heeft bij monde van Horner al aangegeven dat motoren aan andere teams leveren per 2026 geen optie is. Mischien ergens in de toekomst als alles goed loopt dat ze er over na zullen denken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aan een ander team leveren misschien niet maar als McLaren gelijkwaardig partner wordt in de ontwikkeling, dan is dat toch net weer anders?quote:Op woensdag 10 juli 2024 19:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Red Bull heeft bij monde van Horner al aangegeven dat motoren aan andere teams leveren per 2026 geen optie is. Mischien ergens in de toekomst als alles goed loopt dat ze er over na zullen denken.
Dat kwam op tafel nadat Alpine aan het shoppen was geweest en ook bij RBR had aangeklopt.
Lijkt mij een lastig verhaal als Ford al de partner is. Alles kan, natuurlijk, maar erg waarschijnlijk acht ik het niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 09:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aan een ander team leveren misschien niet maar als McLaren gelijkwaardig partner wordt in de ontwikkeling, dan is dat toch net weer anders?
Na wat schuiven met miljoentjes kijken we nergens meer naar hoor....quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
schrap sainz maar, want kamp verstappen stemde tegen, gezien de rel die sainz bij STR had veroorzaakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Lawson
Sainz
Sainz heeft wel aangetoond iets langzamer te zijn dan Leclerc (vooral in kwalificatie) maar in een race met wisselende omstandigheden blijft hij z'n hoofd wel gebruiken.
Daarom vind ik dat Sainz ook wel bij de top-5 van het huidige F1 veld hoort. Eigenlijk zijn er voor mij 6 rijders die er in die top-5 vallen dus daar heb ik wel een klein probleem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |