quote:
Tja, het zal de eerste paar jaar geen hoge ogen gaan gooien maar ik kan mij niet voorstellen dat Audi dat niet snapt, ze hebben wel degelijk ervaring met racen op een heel hoog nivo, ik zou endurance racen toch wel een trapje onder F1 zetten maar niet zo laag als Indy Car als fabrikant.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:41 schreef Perox het volgende:
[..]
Jaguar/Toyota vibes. Verder geen idee of dat klopt met de huidige situatie. Het enige dat ik me herinner is dat er met veel bombarie werd ingestapt en wat meer geruisloos een paar jaar later met staart tussen de benen weer weg.
Toyota heeft ook ervaring op endurance niveau en andere raceklassen, maar toch lukte het niet in de F1.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het zal de eerste paar jaar geen hoge ogen gaan gooien maar ik kan mij niet voorstellen dat Audi dat niet snapt, ze hebben wel degelijk ervaring met racen op een heel hoog nivo, ik zou endurance racen toch wel een trapje onder F1 zetten maar niet zo laag als Indy Car als fabrikant.
Ricciardo naar RBR zou buitengewoon onterecht zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:41 schreef Starflyer het volgende:
Volgens The Race is Sainz nu wel weer een optie bij Mercedes.
En Ricciardo bij RBR als vervanger van Perez, omdat Tsunoda's houding niet goed xou liggen bij RBR en Ricciardo de laatste races boven Tsunoda eindigde.
Lawson zou dan Ricciardo bij VCARB vervangen. Mogelijk al na de zomerstop.
https://www.the-race.com/(...)oubt-sainz-mercedes/
Perez heeft net een nieuw contract getekend, gaan ze dat afkopen?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:41 schreef Starflyer het volgende:
En Ricciardo bij RBR als vervanger van Perez, omdat Tsunoda's houding niet goed xou liggen bij RBR en Ricciardo de laatste races boven Tsunoda eindigde.
Clausules.. voor volgend jaar moet Perez in elk geval de helft van het aantal punten van Max halen voor de zomerstop, als hij dat niet haalt dan mag hij weg.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Perez heeft net een nieuw contract getekend, gaan ze dat afkopen?
Anders worden het Honda motoren, Ferrari zit ook al aan de max en RB en Audi zijn dan nieuwe motorconstructeurs en hoeven nog niet aan andere teams te leveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:58 schreef Starflyer het volgende:
Nu maar hopen dat de FIA toestemming geeft voor die Mercedes motoren.
[ x ]
Honda is ook nieuwquote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Anders worden het Honda motoren, Ferrari zit ook al aan de max en RB en Audi zijn dan nieuwe motorconstructeurs en hoeven nog niet aan andere teams te leveren.
Ze hebben even een andere naam gehad maar opzich is het nog steeds Honda.quote:
Anders had Horner Honda gehouden en geen eigen motoren afdeleling gestart, Nu heeft Honda opnieuw gestart met AM.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze hebben even een andere naam gehad maar opzich is het nog steeds Honda.
Of ziet de FOM dat niet zo? Ik weet het zelf in elk geval niet.
Zou dan een grijs geboed kunnen zijn voor een fabrikant die maar aan 1 team wil leveren, gewoon steeds de naam veranderen.
En technisch gezien zijn ze allemaal nieuw, er komen dan immers nieuwe motoren.
Ze worden niet gezien als nieuw.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Anders had Horner Honda gehouden en geen eigen motoren afdeleling gestart, Nu heeft Honda opnieuw gestart met AM.
Er zitten performance clausules in.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Perez heeft net een nieuw contract getekend, gaan ze dat afkopen?
Ferrari zit niet aan de max, want vanaf 2026 leveren ze alleen aan Ferrari en Haas. Dus Ferrari motoren zijn ook nog een optie voor Alpine.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Anders worden het Honda motoren, Ferrari zit ook al aan de max en RB en Audi zijn dan nieuwe motorconstructeurs en hoeven nog niet aan andere teams te leveren.
Alles is een hype tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:59 schreef Rnie het volgende:
Ik snap die Liam Lawson hypetrain niet echt.Zo bijster boeiend was het vorig jaar nou ook weer niet. Lawson is, van wat ik heb gezien, imo geen betere coureur dat RIC of TSU. Als hij er namelijk echt uit had gesprongen, zoals een Verstappen toentertijd, zat hij allang in het stoeltje. De verschillen zijn gewoon dermate klein.
Wel benieuwd hoe hij het in de Silverstone test gaat doen.
oh noesquote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:29 schreef Starflyer het volgende:
Ocon zou voor Haas getekend hebben.
https://racingnews365.com(...)ontract-with-f1-team
Onderbouw jij maar waarom het wél een hype zou zijn. Het is jouw stelling.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zou je dat willen onderbouwen? Het liefst zonder fangirl-gehalte.
Al gedaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onderbouw jij maar waarom het wél een hype zou zijn. Het is jouw stelling.
Nope. Want ik zie helemaal geen hype. Weet je wel wat "hype" betekent?quote:
Wat moet ik nou? De betekenis van hype uitleggen of onderbouwen waarom die hype er is? Omdat jij geen hype omtrent Lawson binnen tal van online community's opmerkt, betekend het niet dat het er niet is. Ik zou eens verder kijken dan alleen FOK!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Want ik zie helemaal geen hype. Weet je wel wat "hype" betekent?
Wat ik ermee bedoel is dat ieder gerucht opgeblazen word tot een enorme zeepbel en dat is bijna dagelijks. Ik vind het allemaal erg vermoeiend en ik besteed er steeds minder aandacht aan.quote:
Heb je een bron?quote:Op donderdag 18 juli 2024 10:24 schreef THEFXR het volgende:
toch veel geruchten dat het intern bij RB al beslist is dat Perez eruit gaat na de laatste race voor de vakantie.
Las dat volgens de BBC Ocon snel bekend gemaakt wordt.quote:
Ik zou als Toto twijfelen om Sainz vast te leggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:41 schreef Starflyer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |