Tja, precies zoals al verwacht eigenlijkquote:
Waarom zou je dat verwachten? Verstappen heeft een contract tot 2028.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, precies zoals al verwacht eigenlijk
Verstandige keuze. Ik ben dan wel benieuwd naar volgend jaar.quote:
Iedereen is benieuwd naar volgend jaar, de rijders voorop... Stel je voor dat Alpine of Racing Bulls zomaar een kampioenschapsauto in elkaar hebben geknutseldquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Ik ben dan wel benieuwd naar volgend jaar.
Zal wel humor zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Iedereen is benieuwd naar volgend jaar, de rijders voorop... Stel je voor dat Alpine of Racing Bulls zomaar een kampioenschapsauto in elkaar hebben geknutseld
Newey heeft wel een reputatie hoog te houden natuurlijk. Eigenlijk hoopte ik dat Max daar naar toe zou gaan en dan samen met Alonso. Maar ja. Zoontje van he. Kan die niet een andere hobby gaan zoeken? Al vind ik dat Lance het helemaal niet zo slecht doet eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:42 schreef Evenstar het volgende:
Ben meest benieuwd naar Aston Martin eigenlijk. Die doen al 1.5 jaar niks aan de auto heb ik het idee, dus zitten voor mijn gevoel full focus op 2026.
Ik bedoel vooral het stukje over 2026, dat hij dan gewoon, zoals verwacht, bij Red Bull rijdt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verwachten? Verstappen heeft een contract tot 2028.
Aston Martin heeft ook een LMH team..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Newey heeft wel een reputatie hoog te houden natuurlijk. Eigenlijk hoopte ik dat Max daar naar toe zou gaan en dan samen met Alonso. Maar ja. Zoontje van he. Kan die niet een andere hobby gaan zoeken? Al vind ik dat Lance het helemaal niet zo slecht doet eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |