Ondertussen zwijgen de betrouwbaarste bronnen. Clickbait onzin.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:43 schreef THEFXR het volgende:
Heel yt staat vol met clips dat Max vertrekt bij RB.
Nouja dingen gebeuren. Lewis stak ook zijn spreekwoordelijke middelvinger op naar Mercedes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:44 schreef StephanL het volgende:
Als Max dat doet, zegt die wel het vertrouwen op in Red Bull. Een sponsor wat hem altijd heeft geholpen. Zou best wel nieuws zijn/
Dat was zeker raar. Eerste helft 2023 een grote soap over zijn Mercedes contractverlenging voor 2025, Hamilton wil langer bij Mercedes blijven dan Mercedes hem wil geven. Dan verlengd hij in die zomer zijn contract bij Mercedes en twee/drie maanden later meldt Hamilton dat hij in 2025 toch voor Ferrari gaat rijden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dingen gebeuren. Lewis stak ook zijn spreekwoordelijke middelvinger op naar Mercedes.
VerlengT.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was zeker raar. Eerste helft 2023 een grote soap over zijn Mercedes contractverlenging voor 2025, Hamilton wil langer bij Mercedes blijven dan Mercedes hem wil geven. Dan verlengd hij in die zomer zijn contract bij Mercedes en twee/drie maanden later meldt Hamilton dat hij in 2025 toch voor Ferrari gaat rijden.
Dat gaat alleen gebeuren als Max naar Mercedes gaat, dus Bottas 10.0 is niet nodig.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:22 schreef SiGNe het volgende:
Zou het geen goede grap zijn als Russell bij Red Bull zou gaan rijden?
Dat zou ook een behoorlijke klap voor Mercedes zijn ook, zouden ze misschien Bottas 4.0 uit de stal moeten halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat gaat alleen gebeuren als Max naar Mercedes gaat, dus Bottas 10.0 is niet nodig.Russell heeft een aflopend contract en Toto zit te hopen op Verstappen, dan kan Red Bull voor de undercut kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou voor Red Bull een enorme tactische zet zijn.
Yuki kan er dan ook uit, RB werkt toch niet meer samen met Honda volgend jaar dus zijn ze ook niet meer verplicht om een Japanner een stoeltje te geven.
Ik vind het niet zo verkeerd..
Waarschijnlijk de prestatie-clausule die nog verder uitgewerkt moet worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:25 schreef THEFXR het volgende:
Het contract met merc en Max gaat nu nog alleen over details, daarna is het een feit.
Volgend jaar rijdt hij gewoon nog in de Red.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:25 schreef THEFXR het volgende:
Het contract met merc en Max gaat nu nog alleen over details, daarna is het een feit.
Ik acht die kans wel steeds kleiner.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgend jaar rijdt hij gewoon nog in de Red.
Alleen heeft niemand ze gezien.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:12 schreef SiGNe het volgende:
Volgens Race cafe zaten Verstappen en Toto tegelijkertijd op Sardinië afgelopen week.
Ze kwamen op dezelfde dag aan met hun boten en later stond het vliegtuig van Max ook op Sardiniëquote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alleen heeft niemand ze gezien.
Maar ze hoefden ook alleen hun vliegtuigen te sturen, ondertussen kon de rest wel op het vliegveld in Nice afgehandeld worden.
Ergens is het nogal triest dat mensen 24 uur per dag die vliegtuigen in de gaten houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 10:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alleen heeft niemand ze gezien.
Maar ze hoefden ook alleen hun vliegtuigen te sturen, ondertussen kon de rest wel op het vliegveld in Nice afgehandeld worden.
Misschien goedkoop onderhoud in dat land???quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ergens is het nogal triest dat mensen 24 uur per dag die vliegtuigen in de gaten houden.
Los van dat een prive-vliegtuig niet meteen zegt dat de eigenaar per definitie aan boord moet zijn.
Ergens is het nogal triest om a) zo af te geven op een hobby en b) er dusdanig weinig van snappen dat je jezelf voor lul zet.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ergens is het nogal triest dat mensen 24 uur per dag die vliegtuigen in de gaten houden.
Los van dat een prive-vliegtuig niet meteen zegt dat de eigenaar per definitie aan boord moet zijn.
Dat volgen kan je ook gewoon door een bot laten doenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Denk je dat te weten of roep je gwoon maar iets?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:19 schreef THEFXR het volgende:
Max naar merc wordt op Spa bekend gemaakt.
Ik weet dat, net zoals ralf Schumacher dat zegt. Home track van Max.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Denk je dat te weten of roep je gwoon maar iets?
Dan snijdt hij de weg naar Mercedes af.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgend jaar rijdt hij gewoon nog in de Red.
Alsof Toto hem niet in 2027 wil hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan snijdt hij de weg naar Mercedes af.
Dit voelt in alles wel als het ideale moment inderdaad. Maar Max staat er om bekend dat hij erg loyaal naar het team is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan snijdt hij de weg naar Mercedes af.
Natuurlijk mag Verstappen dat, de kans lijkt me alleen erg klein dat Verstappen volgend jaar in een andere auto dan Red Bull rijdt. We gaan het zien, persoonlijk hoop ik heel erg dat Verstappen bij Red Bull blijft, weinig saaiere, grijzere teams dan Mercedes, dat lijkt me echt zo doodsaai.quote:Op zondag 13 juli 2025 11:56 schreef Breekfast het volgende:
Dat gezeur over 'loyaliteit' naar Red Bull... Als Max niet had gepresteerd dan was hij, zoals Red Bull zo vaak heeft laten zien, met gemak aan de kant geschoven. Red Bull heeft er geen enkel probleem mee om carrières de vernieling in te helpen.
Waarom zou Max niet hetzelfde mogen doen, nu het team niet meer presteert?
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:15 schreef Starflyer het volgende:
[ x ]
En Perez zou vastgelegd zijn door Cadillac en ergens na de Hongaarse Grand Prix bekend gemaakt worden. Het overige zitje zou gaan tussen Bottas en Mick Schumacher.
https://www.autoevolution(...)for-2026-254257.html
Geen idee hoe betrouwbaar die bron is.
Schumacherquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ x ]
Jep Checo is trending
maar of het echt is moeten we nog even afwachten
Bottas en Perez zijn competente drivers. Ze hebben misschien niet de absolute top bereikt, maar zijn beide capabel voor een dergelijk team.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:29 schreef 4-elements het volgende:
Een team met uitgerangeerde coureurs, fijn...
Ja, maar dan zou ik er 1 kiezen en daarnaast een jonge coureur. Ervaring naast talent.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bottas en Perez zijn competente drivers. Ze hebben misschien niet de absolute top bereikt, maar zijn beide capabel voor een dergelijk team.
het zit hem vooral in de naam hequote:
Ik zie vooral bewijs dat Cadillac er vooral voor het snelle geld in zit, geen enkel serieus team dat een toekomst wil opbouwen in F1 zou Mick overwegen.quote:
geen ideequote:Op woensdag 16 juli 2025 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie vooral bewijs dat Cadillac er vooral voor het snelle geld in zit, geen enkel serieus team dat een toekomst wil opbouwen in F1 zou Mick overwegen.
Mwah denk dat geen enkele topcoureur nu in die Cadillac wil stappen, dat komt vanzelf als ze succesvol zijn. Jonge talenten in een nieuwe auto stoppen is ook niet handig, dus dan beter Perez/Bottas combinatie. Belachelijk veel ervaring en rondjes knallen en opbouwen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie vooral bewijs dat Cadillac er vooral voor het snelle geld in zit, geen enkel serieus team dat een toekomst wil opbouwen in F1 zou Mick overwegen.
Zo begon het ook voor RBR. Ze begonnen met Coulthard en Christian Klien. Nu is RBR aardig succesvol team.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah denk dat geen enkele topcoureur nu in die Cadillac wil stappen, dat komt vanzelf als ze succesvol zijn. Jonge talenten in een nieuwe auto stoppen is ook niet handig, dus dan beter Perez/Bottas combinatie. Belachelijk veel ervaring en rondjes knallen en opbouwen.
Klien kwam natuurlijk van Jaguar en Liuzzi, die toen ook wat races mocht doen, was regerend kampioen F3000.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo begon het ook voor RBR. Ze begonnen met Coulthard en Christian Klien. Nu is RBR aardig succesvol team.
Omdat er op het moment verder niet zo veel te melden is tussen de races door, dus gewoon een beetje vermaak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:17 schreef pmponer het volgende:
Wat is hij dan op het spoor?
Oude content nogmaals posten, waarom zouden ze dat doen?
Herinneringen ophalen van toen ze nog een viervoudig wereldkampioen in dienst hadden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:17 schreef pmponer het volgende:
Het lijkt erop dat Max loesoe is. Ze zijn hem gewoon kwijt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:17 schreef pmponer het volgende:
hebben ze ook nog nooit eerder gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat er op het moment verder niet zo veel te melden is tussen de races door, dus gewoon een beetje vermaak.
Afgezien van de vraag of dat een betrouwbare bron is, wat heeft dit met het Silly Season te maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:07 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind dat deze wel hier mag, Epsteins klantenlijst met oa. Flavio Briatore, Bernie Eccleslone en Lawrence Stroll (pagina 80 Stroll) en natuurlijk Trump (pag 81, al heeft die weinig met F1 te maken)
https://joshwho.net/EpsteinList/black-book-unredacted.pdf
Je vind het niet silly?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afgezien van de vraag of dat een betrouwbare bron is, wat heeft dit met het Silly Season te maken?
Geruchten over het Silly Season ja. Geen andere geruchten.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je vind het niet silly?
En er worden hier wel meer geruchten geplaatst over personen in de F1.
Tot Aston Martin en Alpine opzoek moeten naar nieuwe teambazen... ik ben er alleen wat vroeg bij.. u las het hier eerstquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geruchten over het Silly Season ja. Geen andere geruchten.
Tja, stel Merc heeft volgend jaar de auto voor het kampioenschap.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:31 schreef Evenstar het volgende:
Uiteindelijk, hoe kut ik het ook vind, is dit denk ik wel de beste oplossing voor Max.
Max moet volgend jaar eerst kijken wat de topteams doen en daarna een beslissing nemen.
Totdat blijkt dat het jaar erop het verschil zo klein is dat de coureur de doorslag geeft. Dan wil je de beste coureur hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja, stel Merc heeft volgend jaar de auto voor het kampioenschap.
Waarom zouden ze dan Max nog willen, je kan ook kampioen worden met een mindere/goedkopere coureur (Britney)
Je wil altijd de beste coureur, want met de huidige regels zal je altijd wel toegeven op de rest van de teams gedurende de jaren. Zie bijv hoe McLaren opeens naar boven kwam. Als vorig jaar niet Max, maar iemand anders in die auto had gereden was daar echt geen wereldkampioenschap uit voortgekomen en had waarschijnlijk Norris nu al zijn eerste WK binnen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tja, stel Merc heeft volgend jaar de auto voor het kampioenschap.
Waarom zouden ze dan Max nog willen, je kan ook kampioen worden met een mindere/goedkopere coureur (Britney)
Tja, precies zoals al verwacht eigenlijkquote:
Waarom zou je dat verwachten? Verstappen heeft een contract tot 2028.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, precies zoals al verwacht eigenlijk
Verstandige keuze. Ik ben dan wel benieuwd naar volgend jaar.quote:
Iedereen is benieuwd naar volgend jaar, de rijders voorop... Stel je voor dat Alpine of Racing Bulls zomaar een kampioenschapsauto in elkaar hebben geknutseldquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Ik ben dan wel benieuwd naar volgend jaar.
Zal wel humor zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Iedereen is benieuwd naar volgend jaar, de rijders voorop... Stel je voor dat Alpine of Racing Bulls zomaar een kampioenschapsauto in elkaar hebben geknutseld
Newey heeft wel een reputatie hoog te houden natuurlijk. Eigenlijk hoopte ik dat Max daar naar toe zou gaan en dan samen met Alonso. Maar ja. Zoontje van he. Kan die niet een andere hobby gaan zoeken? Al vind ik dat Lance het helemaal niet zo slecht doet eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:42 schreef Evenstar het volgende:
Ben meest benieuwd naar Aston Martin eigenlijk. Die doen al 1.5 jaar niks aan de auto heb ik het idee, dus zitten voor mijn gevoel full focus op 2026.
Ik bedoel vooral het stukje over 2026, dat hij dan gewoon, zoals verwacht, bij Red Bull rijdt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verwachten? Verstappen heeft een contract tot 2028.
Aston Martin heeft ook een LMH team..quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Newey heeft wel een reputatie hoog te houden natuurlijk. Eigenlijk hoopte ik dat Max daar naar toe zou gaan en dan samen met Alonso. Maar ja. Zoontje van he. Kan die niet een andere hobby gaan zoeken? Al vind ik dat Lance het helemaal niet zo slecht doet eigenlijk
Ter vervanging van Tsunoda of als reservecoureur?quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:59 schreef Starflyer het volgende:
Red Bull Racing zou geïnteresseerd zijn in viervoudig IndyCar kampioen Alex Palou.
https://eu.indystar.com/s(...)-season/85808563007/
Als coureur naast Max. Dus dat eerste.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ter vervanging van Tsunoda of als reservecoureur?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Viaplay NELSON lijkt iets op het spoor te zijn.
Red Bull Racing is op Instagram allemaal oude Maxcontent aan het posten 🤔 Is dit HET teken?
[ afbeelding ]
Een late reactie, maar oude content reposten heeft Red Bull tot op zekere hoogte altijd al gedaan. Die RB run die Max bijvoorbeeld ooit in de sneeuw heeft gedaan, die heb ik al weet-ik-hoe-vaak terug zien komen afgelopen tien jaar. Hetzelfde geldt voor de test run van Tom Cruise, de donuts bovenop het helikopter deck van het Burj Al Arab, de caravanraces met Danny Ric etc etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:17 schreef pmponer het volgende:
Sowieso goed als ze de coureurs wat minder neerzetten als clownsquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Een late reactie, maar oude content reposten heeft Red Bull tot op zekere hoogte altijd al gedaan. Die RB run die Max bijvoorbeeld ooit in de sneeuw heeft gedaan, die heb ik al weet-ik-hoe-vaak terug zien komen afgelopen tien jaar. Hetzelfde geldt voor de test run van Tom Cruise, de donuts bovenop het helikopter deck van het Burj Al Arab, de caravanraces met Danny Ric etc etc.
De social media kanalen van RB moeten nou eenmaal 7 dagen per week van content voorzien worden (en F1 heeft er veel nieuwe fans bij gekregen afgelopen jaren die de content niet kennen).
Dat gezegd hebbende: Een andere factor die volgens mij ook meespeelt is dat Max overduidelijk veel minder PR schijtlol is gaan doen voor Red Bull. In zijn eerste contractperiode was er ieder race weekend wel een nieuwe challenge/event en buiten race weekenden om was er regelmatig een event zoals de caravan race.
Dat zal allemaal onderdeel geweest zijn van het eerste contract dat Max tekende met RB.
Naarmate Max meer en meer aan het roer zat wat betreft de voorwaarden van zijn daarop volgende contractverlengingen zou het me niet verbazen dat hij als eerste daar het mes in heeft gezet. Hij maakt er geen geheim van dat de verplichte Marketing-nummertjes niet zijn favoriet zijn tijdens een race weekend. En buiten race weekenden wil hij tijd voor zijn familie hebben.
Nou ja niet slecht. He is er eentje van uitersten. Laat soms hele mooie dingen zien, om dan vervolgens zich belachellijk te maken door iets ongelovelijk doms te doen, zoals door de grindbak probereren terug op de baan te komen oid. Het lijkt af en toe net of hij er zelf helemaal geen zin in heeft, maar moet van pappa.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Newey heeft wel een reputatie hoog te houden natuurlijk. Eigenlijk hoopte ik dat Max daar naar toe zou gaan en dan samen met Alonso. Maar ja. Zoontje van he. Kan die niet een andere hobby gaan zoeken? Al vind ik dat Lance het helemaal niet zo slecht doet eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik weet dat, net zoals ralf Schumacher dat zegt. Home track van Max.
Ze kunnen hun geld beter in Verstappen steken. Kost een paar centen maar dan hebben ze in elk geval het uiterste gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri zou juist wel naar Ferrari willen, aldus de geruchtenmolen
Gewaagde stellingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het team met de beste auto volgend jaar gaat de coureurs voor het uitkiezen hebben voor '27.
Ik denk zelfs dat hij na 2026 stopt in de F1, oa vanwege al dat gezeik en gekonkel en politiek spelletjes, en dat hij zich gaat richten op GT3 en Endurance en zijn eigen team en meer tijd aan zijn gezin kan besteden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Een late reactie, maar oude content reposten heeft Red Bull tot op zekere hoogte altijd al gedaan. Die RB run die Max bijvoorbeeld ooit in de sneeuw heeft gedaan, die heb ik al weet-ik-hoe-vaak terug zien komen afgelopen tien jaar. Hetzelfde geldt voor de test run van Tom Cruise, de donuts bovenop het helikopter deck van het Burj Al Arab, de caravanraces met Danny Ric etc etc.
De social media kanalen van RB moeten nou eenmaal 7 dagen per week van content voorzien worden (en F1 heeft er veel nieuwe fans bij gekregen afgelopen jaren die de content niet kennen).
Dat gezegd hebbende: Een andere factor die volgens mij ook meespeelt is dat Max overduidelijk veel minder PR schijtlol is gaan doen voor Red Bull. In zijn eerste contractperiode was er ieder race weekend wel een nieuwe challenge/event en buiten race weekenden om was er regelmatig een event zoals de caravan race.
Dat zal allemaal onderdeel geweest zijn van het eerste contract dat Max tekende met RB.
Naarmate Max meer en meer aan het roer zat wat betreft de voorwaarden van zijn daarop volgende contractverlengingen zou het me niet verbazen dat hij als eerste daar het mes in heeft gezet. Hij maakt er geen geheim van dat de verplichte Marketing-nummertjes niet zijn favoriet zijn tijdens een race weekend. En buiten race weekenden wil hij tijd voor zijn familie hebben.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:45 schreef Starflyer het volgende:
En ook hier maar even. Colapinto ook volgend seizoen in de Alpine.
https://x.com/AlpineF1Tea(...)8s8wC23xxrLKLig&s=19
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |