Ik vind dat altijd een beetje bedenkelijke rollen.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:15 schreef Starflyer het volgende:
Een bijzondere transfer. Jenson Button wordt ambassadeur voor Aston Martin. Hiervoor was hij adviseur bij Williams.
[ x ]
Makkelijkste baantje wat er isquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje bedenkelijke rollen.
Ik bedoel wat adviseert zo iemand? Hey team, als advies zou ik jullie willen meegeven dat het loont om een fatsoenlijke auto te bouwen!!
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje bedenkelijke rollen.
Ik bedoel wat adviseert zo iemand? Hey team, als advies zou ik jullie willen meegeven dat het loont om een fatsoenlijke auto te bouwen!!
quote:Op maandag 2 februari 2026 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Button, who will support Aston Martins media, partner and commercial programmes, said [...]"
Gewoon een marketing / PR positie dus.
Mag de dikke vissen entertainen tijdens GP weekenden.
Ik lees juist geruchten dat Russell naar Aston Martin gaat ipv Alonso, die dan naar Alpine zou gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef flipsen het volgende:
Max en Kimi samen in 1 team, dat wordt nog heftiger dan Hamilton en RosbergDat zal Toto ook niet willen en wat ik al eerder zei, die heeft goud in handen met Kimi. En daarnaast gaat Verstappen binnenkort naar Austin Martin he
Mja, Alonso heeft er wel een handje van om steeds het verkeerde team uit te kiezenquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees juist geruchten dat Russell naar Aston Martin gaat ipv Alonso, die dan naar Alpine zou gaan.
Mwah, ik denk dat ieder team, ook Mercedes, altijd Max zou willen hebben. Ja, Kimi doet het prima en waarschijnlijk hebben ze goud in handen met hem, maar Max is een zekerheidje,terwijl Kimi dat gewoon nog niet is.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:25 schreef flipsen het volgende:
Max en Kimi samen in 1 team, dat wordt nog heftiger dan Hamilton en RosbergDat zal Toto ook niet willen en wat ik al eerder zei, die heeft goud in handen met Kimi. En daarnaast gaat Verstappen binnenkort naar Austin Martin he
Kimi en Max bij Mercedes is Toto ultieme dreamteam.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ieder team, ook Mercedes, altijd Max zou willen hebben. Ja, Kimi doet het prima en waarschijnlijk hebben ze goud in handen met hem, maar Max is een zekerheidje,terwijl Kimi dat gewoon nog niet is.
Mercedes heeft gewoon de beste auto. Kimi laat nu zien dat hij in de beste auto kan winnen, maar kan hij dat ook als de Mercedes niet de beste auto is maar 2e of 3e? Van Max weet je dat die dan alsnog kan winnen, van Kimi hebben wij dat nog niet gezien.
Als Toto en Max af willen spreken, lijkt me dat ze dat niet doen op het hoofdkwartier van Mercedes in Brackley.quote:Op woensdag 10 juni 2026 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan toch wat geruchten rond Max. Weet niet of dit de juiste plek hiervoor is. Max was gisteren in het Verenigd Koninkrijk en er gaan geruchten dat hij per heli naar Brackley gevlogen is waar toevallig ook Toto Wolff aanwezig was.
Vandaag was Max in het Red Bull hoofdkwartier in Salzburg met de hoogste bazen van Red Bull en Marko, maar zonder onder meer Mekies.
Geen idee wat dit voor de autosportplannen van Max betekent.
Max heeft dat gekund bij een Red Bull Racing. Maar kan hij dat ook bij een Mercedes? Moeten we natuurlijk ook nog maar bezien.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Van Max weet je dat die dan alsnog kan winnen, van Kimi hebben wij dat nog niet gezien.
Volgend jaar geen (F1) race in Barcelona dus wellicht dat die na 2027 stopt dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |