SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLWhat can change the nature of a man?
Mist.quote:
Dat is wel het minste wat je mag verwachten in een ko wedstrijd tegen Sloveniëquote:Op maandag 1 juli 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende: Portugal probeert het wel, dat valt te prijzen. Je kunt ook net als Frankrijk en België en Engeland alleen maar als laffe herder spelen
Pope Pepe?quote:
Geen discipline.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom post er elk deel een mod of admin door het slotje heen?
misschien mag je wel weer mod wordenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis wel een beetje dat ik niet meer zo leuk door het slotje heen kan posten.
tja... wat rook is nog geen onweer hè!quote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
De commentator zegt niks over de rook. Hier word ik onrustig van.
Grueter had het over onweerquote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
De commentator zegt niks over de rook. Hier word ik onrustig van.
Het is een complete chaos.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
Al het hele EK en NIEMAND die ingrijptquote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
KNJB.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Al het hele EK en NIEMAND die ingrijpt
Kut Ruttequote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We schakelen de VAR inquote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ik niet eerst ga checken of het topic al dicht is als ik een post typquote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
Dat kan nog steeds, met veel geluk.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis wel een beetje dat ik niet meer zo leuk door het slotje heen kan posten.
Postdiscipline!quote:
Ok Wimquote:Op maandag 1 juli 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van die commentator
Ik ook. Maar CR7 is ook gewoon een fenomeen, en qua pure atleet misschien wel de beste ooit.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Afgunstig? Gewoon geen fan van die gozer.. ik zag liever Messi spelen
Wie niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Ronaldo wél de Spelen heeft gehaald?
Ik heb nu pas door dat ik hem nog op de BELG heb staan.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van die commentator
quote:
Een Sloveen in een uitwedstrijd: Uitslover.quote:
Je bent doof?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nu pas door dat ik hem nog op de BELG heb staan.
Gaat dit over het personage van J. Alba in Dark Angel?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien komt die rook doordat Max een lockup had
Ik vind Messi stomquote:Op maandag 1 juli 2024 22:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik ook. Maar CR7 is ook gewoon een fenomeen, en qua pure atleet misschien wel de beste ooit.
Nee, ik maar let maar half op het commentaar.quote:
Ramptoeristenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk een soort ernstig auto-ongeluk waar je naar zit te kijken. Afschuwelijk om te zien maar je blijft toch kijken.
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat dit over het personage van J. Alba in Dark Angel?
Depay heeft dat nog niet meegekregen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:29 schreef tong80 het volgende:
Het begint het toernooi te worden van de spelers over hun top.
En Stanley Messi ? Ook niet meer scherp genoeg ?quote:
18 jaar geleden alweer, je wordt oudquote:Op maandag 1 juli 2024 22:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan me nog wel wedstrijden zonder herinneren
Geen wonder dat ik het niet kon vinden.quote:
Gewoon matigquote:Op maandag 1 juli 2024 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
Portugal had toch 'wonderkind' Renato Sanches? Of is die geblesseerd?
1e helft was dichterbijquote:Op maandag 1 juli 2024 22:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met iedere vrije trap komt die weer dichter bij een doelpunt
Zelfs in deze wedstrijd zie je hem ouder worden!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met iedere vrije trap komt die weer dichter bij een doelpunt zijn pensioen.
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik het niet kon vinden.
Ik keek op Slovtwee
@Keksterr ?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
Jammer dat de grootste Portugal fan niet meer op dit forum is.
Kan me van vorige eindtoernooien nog herinneren dat ie vrij aardig kon voetballen.quote:
Kutkoters.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
Is het nog geen tijd dat er een kutkind het veld op komt voor een selfie met Ronaldo?
@Kekster?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
Jammer dat de grootste Portugal fan niet meer op dit forum is.
Oblak-di Oblak-daquote:Op maandag 1 juli 2024 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
Helaas geeft El Sierd geen commentaar, die had een mooi liedje voor Oblak gezongen.
Die ging over de muur idd.quote:
En InZanityquote:
Tja, die spitsen daar nu zijn nog beroerderquote:Op maandag 1 juli 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Credits voor Ten Hag dat hij de enige is die de laatste jaren gedurfd heeft om Ronaldo te zeggen dat ie eigenlijk niet zo goed meer is, in ieder geval niet om alle lakens uit te delen.
Dank.voor uw vertrouwenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Depay scoort morgen een hattrick trouwens.
Er is maar één echte Oblak. Dat was de Bulgaarse ster diie Ajax uitschakelde na 3 EC-1's op rij.quote:
Gaat hij met of zonder braids spelen?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, da's mooi. Is het ook genoeg?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
In welk goal?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
In welk doel?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Vitinha is ook niet best. Dan heb je een heel middenveld.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Bernardo Silva en Bruno Fernandes hebben trouwens ook de dozen om de schoenen zitten dit toernooi
quote:
Die heeft nogeens een balletje van eiegn helft erin gelepeld geloof ik.quote:
Beste voetballer ooit.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk dat user @:oriente ietwat fan is van speler Ronaldo
Ik wou het net zeggen Ronaldo is niet he enige probleem daarquote:Op maandag 1 juli 2024 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Bernardo Silva en Bruno Fernandes hebben trouwens ook de dozen om de schoenen zitten dit toernooi
Nani, Eder.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kan me van vorige eindtoernooien nog herinneren dat ie vrij aardig kon voetballen.
Eyong Tarka Enohquote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Oriente het volgende:
Trivia: Wie bedoelen we met Képler Laveran Lima?
Alfred Schreuder ook. Dus dat zegt niks. Was wel een held die Stankovic.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft nogeens een balletje van eiegn helft erin gelepeld geloof ik.
De Belg?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef Felagund het volgende:
Een zoon van zijn vader!
Bedankt commentator.
Net aan.quote:
Vejinovic, maar die had faalangst.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Had Feyenoord niet ook ooit een Stankovic rondlopen?
Ja.quote:
Vitesse dacht ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Had Feyenoord niet ook ooit een Stankovic rondlopen?
Knock-out wedstrijden zijn altijd anders qua dynamiek.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Aan het begin van het toernooi werd er nog zoveel gescoord. Waar is die tijd gebleven?
In de gang?quote:
Volendam.quote:
Was geweldig. Het niveau is wel erg gedaald.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Aan het begin van het toernooi werd er nog zoveel gescoord. Waar is die tijd gebleven?
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Oriente het volgende:
Trivia: Wie bedoelen we met Képler Laveran Lima?
Nee dat was Peppiquote:
Al die afkoopsommen zijn allang op.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aad nog lekker op z'n 85ste aan het bijbeunen.
Blankenstein en van Swieten hadden er wel raad mee geweten.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geef eens geel voor dit gedrag.
Je mag niet meer praten tegen de scheids maar continu proberen de boel te beflikkeren is ok
5 jaar over de datum.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aad nog lekker op z'n 85ste aan het bijbeunen.
@Oriente en ik missen Pierluigiquote:Op maandag 1 juli 2024 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blankenstein en van Swieten hadden er wel raad mee geweten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net zoals die klote engelsenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat ook weer op z'n Duits worden dit, in de laatste minuten gaat er per ongeluk eentje in voor Portugal, ik voel het
Was die ook gayquote:
Portugal hè. Je kent ze toch.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gaat die janken om zo’n mini tikkie
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
Wat gebeurt er als Joao grensoverschrijdend gedrag laat zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Van Swieten, die schele, die homoseksuele. Stukje scanderen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blankenstein en van Swieten hadden er wel raad mee geweten.
Dit dus, past wel bij deze ploeg.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat ook weer op z'n Duits worden dit, in de laatste minuten gaat er per ongeluk eentje in voor Portugal, ik voel het
Afgelopen jaar werd bij Den Bosch een supporter uit het stadion gezet want hij had 'stomme scheids' geroepen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van Swieten, die schele, die homoseksuele. Stukje scanderen.
De halve wereld zit op die sprong met halve draai te wachten johquote:Op maandag 1 juli 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Ronnie hem er maar niet in pist vind ik het wel best
Ronnie gaat naar huis?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Ronnie hem er maar niet in pist vind ik het wel best
Mag hi ha hondelul ook niet meer?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar werd bij Den Bosch een supporter uit het stadion gezet want hij had 'stomme scheids' geroepen.
Dat is toevallig ook de halve wereld die niet kan inparkerenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De halve wereld zit op die sprong met halve draai te wachten joh
Dat zou dan op z'n Frans zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef Fleischmeister het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.metelkaartrekkenwedegrens.nl/
Krijg je een stadionverbod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Frankrijk gaat dit team effectief wegcounteren vrees ikquote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
Als Portugal wint krijg je ook nog eens Frankrijk - Portugal... helemaal ruk.
Tja ik zie ze er eigenlijk ook graag uitvliegen, maar ik wil eigenlijk ook Frankrijk uitgeschakeld zien worden... duivels dilemmaquote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
I AM BORED
En nog steeds een teringhekel aan Portugal
Omdat ze tiktok generatie zijn en dus 11?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook de halve wereld die niet kan inparkeren
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar werd bij Den Bosch een supporter uit het stadion gezet want hij had 'stomme scheids' geroepen.
Ja er ligt heel veel ruimte achter de verdediging, maar Slovenië kan niet voetballenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frankrijk gaat dit team effectief wegcounteren vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linssen2.jpg als Vitesse kapoet is.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
Nog een half uur deze strontpot aanzien.
[ afbeelding ]
Die helft zit te wachten tot hij z'n shirt gaat wisselenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook de halve wereld die niet kan inparkeren
Ik hoop dat ie weer per se de 5e wil nemen en ze er dan na 4 al uitliggen, dat was echt fantastischquote:Op maandag 1 juli 2024 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
Ronaldo kan z'n moment of fame natuurlijk nog altijd pakken door de beslissende penalty te scoren.
Dit, en dat zegt heel wat.... :-(quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
Dit is gewoon weer een kutwedstrijd.
Ik heb nog liever dat Portugal scoort dan dat we moeten gaan verlengen.
Verlenging heb ik geen zin in, penalty's welquote:Op maandag 1 juli 2024 22:45 schreef tong80 het volgende:
Het wordt hier ook steeds rustiger vanavond. En gelijk hebben de aftaaiers. Deze wedstrijd is een diep dieptepunt.
Zie ik wel gebeuren.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
Ronaldo kan z'n moment of fame natuurlijk nog altijd pakken door de beslissende penalty te scoren.
Doen we die eerst.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Verlenging heb ik geen zin in, penalty's wel
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef KingRoland het volgende:
Favoriete drankje Bruno FernandesDat neem ik weleens bij roti. Erg zoet wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een finale met 4 ploegen lijkt me wel wat drukquote:Op maandag 1 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we allen hopen op een finale Duitsland/Spanje - Zwitserland/Nederland
Ik trok die conclusie al vrij snel. Bijna alle toplanden laten niets zien en op al die middelmatige kutlanden zit ik al helemaal niet te wachten. Het is jammer dat wij ook zo'n matig ploegje hebben, want die cup ligt bijna voor het oprapen.quote:Op [url=ht
tps://forum.fok.nl/topic/2713767/7/25#p214123268]maandag 1 juli 2024 22:37[/url] schreef TheVulture het volgende:
Maar we kunnen dus concluderen dat dit eigenlijk vanuit de toplanden bekeken echt een heel matig toernooi is, Spanje en Duitsland zijn de enigen die wat niveau laten zien.
Je hangt nog met je hoofd boven de plee zo te horen?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
Nog een half uur deze strontpot aanzien.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:45 schreef OmniRocket het volgende:
Wat zei Con?Nee, nee het is klaar voor vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Met Van Gaal waren we Europees Kampioen gewordenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik trok die conclusie al vrij snel. Bijna alle toplanden laten niets zien en op al die middelmatige kutlanden zit ik al helemaal niet te wachten. Het is jammer dat wij ook zo'n matig ploegje hebben, want die cup ligt bijna voor het oprapen.
Roti!!quote:Op maandag 1 juli 2024 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat neem ik weleens bij roti. Erg zoet wel.
Tegen Turkije was hij zowaar een teamspeler dus misschien neemt ie de eerste.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:45 schreef PzKpfw het volgende:
Al die toppers zijn gesloopt na een seizoen tegenwoordig. Het is ook krankzinnig lang tegenwoordig.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik trok die conclusie al vrij snel. Bijna alle toplanden laten niets zien en op al die middelmatige kutlanden zit ik al helemaal niet te wachten. Het is jammer dat wij ook zo'n matig ploegje hebben, want die cup ligt bijna voor het oprapen.
Het voetbal dendert achteruit. Met een beetje geluk had PSV de CL gewonnen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zei Jack van Gelder ook net op X, erg verdacht.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Dit was de slechtste EK dag van het toernooi.
Belgie dat verliest is nooit een slechte dagquote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Tour was ook kut en op Wimbledon gebeurde niets bijzonders. En buiten was het grijs en frisquote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
Stelling:
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het voetbal dendert achteruit. Met een beetje geluk had PSV de CL gewonnen.
Het begon vermakelijk.quote:
@Caland en ik zouden dit een dramaandag noemen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tour was ook kut en op Wimbledon gebeurde niets bijzonders. En buiten was het grijs en fris
Nu moet ik weer aan die man denken die de scheids probeerde dood te rijden met zijn scootmobiel.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht welquote:Op maandag 1 juli 2024 22:48 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Caland en ik zouden dit een dramaandag noemen.
3 winnende Nederlanders op Wimbledon, inclusief Botic en Rus... noem dat maar niksquote:Op maandag 1 juli 2024 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tour was ook kut en op Wimbledon gebeurde niets bijzonders. En buiten was het grijs en fris
Mag ook wel na het drama van gisteren.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
3 winnende Nederlanders op Wimbledon, inclusief Botic en Rus... noem dat maar niks
Laten we hopen dat het hierbij blijft jaquote:Op maandag 1 juli 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Morgen krijgen we een TOPSHOW.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het hierbij blijft ja
En Churandy mag waarschijnlijk toch naar de Spelen! Hij is blij, wij zijn blij.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
3 winnende Nederlanders op Wimbledon, inclusief Botic en Rus... noem dat maar niks
Ja zag ik ook ineens. paar meter gewoon. DAARBLIJVUHquote:Op maandag 1 juli 2024 22:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom loopt die grens het veld in?
Geen seconde van gezienquote:Op maandag 1 juli 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |