Alfred Schreuder ook. Dus dat zegt niks. Was wel een held die Stankovic.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft nogeens een balletje van eiegn helft erin gelepeld geloof ik.
De Belg?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef Felagund het volgende:
Een zoon van zijn vader!
Bedankt commentator.
Net aan.quote:
Vejinovic, maar die had faalangst.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Had Feyenoord niet ook ooit een Stankovic rondlopen?
Ja.quote:
Vitesse dacht ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Had Feyenoord niet ook ooit een Stankovic rondlopen?
Knock-out wedstrijden zijn altijd anders qua dynamiek.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Aan het begin van het toernooi werd er nog zoveel gescoord. Waar is die tijd gebleven?
In de gang?quote:
Volendam.quote:
Was geweldig. Het niveau is wel erg gedaald.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Aan het begin van het toernooi werd er nog zoveel gescoord. Waar is die tijd gebleven?
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:33 schreef Oriente het volgende:
Trivia: Wie bedoelen we met Képler Laveran Lima?
Nee dat was Peppiquote:
Al die afkoopsommen zijn allang op.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aad nog lekker op z'n 85ste aan het bijbeunen.
Blankenstein en van Swieten hadden er wel raad mee geweten.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geef eens geel voor dit gedrag.
Je mag niet meer praten tegen de scheids maar continu proberen de boel te beflikkeren is ok
5 jaar over de datum.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aad nog lekker op z'n 85ste aan het bijbeunen.
@Oriente en ik missen Pierluigiquote:Op maandag 1 juli 2024 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blankenstein en van Swieten hadden er wel raad mee geweten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net zoals die klote engelsenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat ook weer op z'n Duits worden dit, in de laatste minuten gaat er per ongeluk eentje in voor Portugal, ik voel het
Was die ook gayquote:
Portugal hè. Je kent ze toch.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat gaat die janken om zo’n mini tikkie
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
Wat gebeurt er als Joao grensoverschrijdend gedrag laat zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |