SPOILER: Het weerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere belangrijke info:
De winnaar van dit duel (ongeacht wie dat is) neemt het op tegen Duitsland!
pollIntolerant voor intolerantie
Ja, dat wordt wel lachen. Want Spanje gaat er vandaag heus wel 2 maken.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitse verdediging kan er ook geen reet van.
George gewonnen.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitse verdediging kan er ook geen reet van.
Wat waren ze lekker witheet in F1.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
George gewonnen.
Ga ik nog een donatie aan wijden overigens
In wat? Eigen goals maken?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Rüdiger in zijn eentje is al beter dan alle Spaanse verdedigers bij elkaar.
geniaal manquote:
Waren ze boos op Norris?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat waren ze lekker witheet in F1.
Graag ontopicquote:
Frankrijk?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
Ik vind het leuk als Georgië wint, maar wie gaat Duitsland dan stoppen?
Rudigerquote:Op zondag 30 juni 2024 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Rüdiger in zijn eentje is al beter dan alle Spaanse verdedigers bij elkaar.
Wielrennen dan?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
F1 heeft niks met sport te maken
Laat die onzin lekker daar
joh.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:20 schreef Durmada het volgende:
Georgië voegt meer toe aan dit EK dan Kroatië...
Nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan ze dit 90 minuten volhouden. Kan het moeilijk geloven.
Georgië goden natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
Ik vind het leuk als Georgië wint, maar wie gaat Duitsland dan stoppen?
Nee, maar die keeper laat niks door.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zou een wonder zijn iddquote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar wordt toch ook niemand vrolijk van? Laat de winnaar van Spanje - Duitsland (of Portugal) maar het EK winnen.quote:
Plan A winnen ze ook nog steeds meequote:Op zondag 30 juni 2024 21:21 schreef Evangelion het volgende:
Spanje heeft geen plan B. Dit is gespeeld.
Graag dezequote:Op zondag 30 juni 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook niemand vrolijk van? Laat de winnaar van Spanje - Duitsland (of Portugal) maar het EK winnen.
Of een verrassing natuurlijk
Die heeft al zoveel kinderen uitgepoept.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een keer weer een lekker wijf zou wel leuk zijn, @:jojoortje is al jaren geleden.
en waarom noem je Nederland niet?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wordt toch ook niemand vrolijk van? Laat de winnaar van Spanje - Duitsland (of Portugal) maar het EK winnen.
Dat was de vraag ook niet toch.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Frankrijk dan Spanje eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die paar millimeter wordt lastigquote:Op zondag 30 juni 2024 21:22 schreef Viesdik het volgende:
als georgie wint ga ik proberen mezelf te pijpen
Liever een ploeg die wil voetballen dan antivoetbal.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Liever Frankrijk dan Spanje eerlijk gezegd.
Ik mag die Yordi wel.quote:
Prima airbags.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:23 schreef Jiyar86 het volgende:
Even iets anders, check dit boys:
Random Pics van de Dag #701
In antivoetbal schuilt ook een vorm van schoonheid.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een ploeg die wil voetballen dan antivoetbal.
Helemaal mee eens. Maar die zijm echt enorm tegengevallen en de koek is daar kennelijk echt op. Viel echt vies tegenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kroaten waren wel leuk in eerdere toernooien
Alsof jij jouw tijd zo nuttig besteedtquote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het schokt me dat er kennelijk mensen bestaan die 'Random pics van de dag' daadwerkelijk bekijken...
Ik geloof niet dat de pics echt random zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het schokt me dat er kennelijk mensen bestaan die 'Random pics van de dag' daadwerkelijk bekijken...
Tijdens thuiswerken even een opkikkertje.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
altijd dezelfde die het verpestenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
Als Spanje nog wint is het @:gurneyisbestoke zijn schuld
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik wordt wel eens geclickbait door een thumbnail hier en daar jaquote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
@onlogisch ook!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik wordt wel eens geclickbait door een thumbnail hier en daar ja
Tja dat krijg je als al je goede voetballers te oud worden. Nieuwe aanwas is te matig.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar die zijm echt enorm tegengevallen en de koek is daar kennelijk echt op. Viel echt vies tegen
Wat vulgair.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijdens thuiswerken even een opkikkertje.
Ik mis jou daar de laatste tijd broquote:Op zondag 30 juni 2024 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat waren ze lekker witheet in F1.
18quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef svann het volgende:
Ik zit even 's zomers laat te eten, en het staat opeens 0-1.
Hoeveelste minuut?
Lekker nummertje ouwe reusquote:
Deze keeper heeft de Cil zijn plek ingenomen. Dan ben je een hele grote.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
Spanje heeft veel moeite met scoren (zie OP) en Georgië heeft een uitstekende keeper (zie OP), dit zou dus wel eens HEEL SPANNEND kunnen worden.
Goed spul heb jijquote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat een leuk concept zou zijn![]()
Dat er 416 spelers zich kunnen inschrijven voor een "random toernooi" 16 teams van 26 spelers. iedere team heeft even veel keepers, middenvelders en aanvallers. De teams worden samengesteld op basis van loting. Er kunnen zich ook 16 coaches inschrijven. ieder coach krijgt een team toegewezen.
Dan kijken we naar random team A tegen random team B
Dus een De Bruyne kan in een team zitten met Mbappe die dan tegen een C.Ronaldo en Bellingham kan spelen.
Natuurlijk is dat bij dromen. Maar zou wel eens leuk zijn
fuk daar gaat iets mis haha. is het de sig of mn profielpic of wat?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
Maar je kan in je profiel die randompics banners uitzetten @:vul_maar_in
Leuk idee voor een topic!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat er 416 spelers zich kunnen inschrijven voor een "random toernooi" 16 teams van 26 spelers. iedere team heeft even veel keepers, middenvelders en aanvallers. De teams worden samengesteld op basis van loting. Er kunnen zich ook 16 coaches inschrijven. ieder coach krijgt een team toegewezen.
Dus een De Bruyne kan in een team zitten met Mbappe die dan tegen een C.Ronaldo en Bellingham kan spelen.
Zwitserland, voor de tweede keer op rij dat de winnaar van dat liedjesfestival ook EK voetjebal worden.quote:
Lief dagboek.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maak er een topic overquote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is ook best bijzonder dat iemand die tafeltennist een vriendin heeft.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je loopt wel heel erg te koop met jouw vriendin vandaag.
Deze reactie volg ik nietquote:Op zondag 30 juni 2024 21:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
fuk daar gaat iets mis haha. is het de sig of mn profielpic of wat?
Defqon?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Matige eerste twee uur, de rest was vrij tof en al met al een goede avond
Hij is wel gestopt!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook best bijzonder dat iemand die tafeltennist een vriendin heeft.
Eigenlijk een vrij goede, we hebben nog wat uitstekende speciaalbiertjes maar die wil ze liever delenquote:
Bespreek dit soort ideeën in het vervolg met Wenger alsjeblieft.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
dit verdient een topicquote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog in de dagboek van je moeder geschrevenquote:
Smoesjes!quote:Op zondag 30 juni 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk een vrij goede, we hebben nog wat uitstekende speciaalbiertjes maar die wil ze liever delen
En aangezien ik morgen moet werken en gisteren aan de zooi ben geweest doe ik er beter aan relatief nuchter te blijven
SOW GOEIEMORGENquote:Op zondag 30 juni 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nog in de dagboek van je moeder geschreven
*hetquote:Op zondag 30 juni 2024 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nog in de dagboek van je moeder geschreven
Zeg dan gewoon nee volgende keer...quote:Op zondag 30 juni 2024 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Wegens sociale verplichtingen mis ik weer alles :/
Ik snap dat allemaal tegen je zin dingen doen terwijl er de hele dag sport op tv is ook nooit zo.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nee volgende keer...
Zo moeilijk is dat niet.
Dit wordt nog een zakelijke 2-1.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fabian speelt echt als een patatje. Wisselen graag.
18quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef svann het volgende:
Ik zit even 's zomers laat te eten, en het staat opeens 0-1.
Hoeveelste minuut?
Diegene dit dat post is sowieso een geilneef.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende week veel thuiswerken en schade inhalenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet.
van Aert wint anders nooitquote:
Nederland is cucked.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet.
Wout Van Aert is een wielrennerquote:
Gewoon zoals het hele toernooi, leuk voetballen tot aan de 16. Roep al langer dat ze gigantisch overschat worden.quote:
Oh daarom ben je zo vervelend.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vakantie bijna voorbij.
Ik ben heel erg verdrietig.
Dat is clownerijquote:Op zondag 30 juni 2024 21:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
85% balbezit voor de tegenstander, 0 balcontacten binnen de 16 van de tegenstander en toch met 1-0 voorstaan. Dat is tovenarij.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vakantie bijna voorbij.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar zal je het als Belg dan ook van moeten hebben deze zomer.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wout Van Aert is een wielrenner
Neejoh.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het een Spanjool was zouden ze een pingel geven.
Dat jij je waarde aan likes verbindt moet je zelf weten.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De likes stromen vanavond anders binnen.
Jij gelooft niet in Nafi Thiam?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Daar zal je het als Belg dan ook van moeten hebben deze zomer.
F5.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zijn WE niet meer oranje trouwens????
Absoluut welquote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Hier ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vakantie bijna voorbij.
Omdat WE niet vandaag spelen. WE spelen dinsdag.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Gracenote wint Vetterquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat WE niet vandaag spelen. WE spelen dinsdag.
F5quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Bij f5 wel weer.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik gok maar wat overigens, ik zit in de nieuwe lay-out waar niks Oranje is
Dinsdag is het toch al afgelopen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
echt man tegen Gerorgie kom je zo aan de dag. Pussies.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef Szura het volgende:
Spanjolen schijten in de broek bij die counters
zijn wel oranje. F5quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat WE niet vandaag spelen. WE spelen dinsdag.
Hoezo????quote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.pearle.nl/oogmeting/kleurenblindheidquote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
dat is ook niet genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Pas als het daadwerkelijk 0-2 wordt schuif ik naar het puntje van de stoel.
Ik heb het zwaai hier de Belgen uit topic al klaar staan.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dinsdag is het toch al afgelopen.
Dat kunnen ze wel goed he!quote:
Vanaf dinsdagavond zijn we allemaal geel _ O_quote:Op zondag 30 juni 2024 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dinsdag is het toch al afgelopen.
Hoe sportief ik ook ben zal ik er keurig in reageren.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het zwaai hier de Belgen uit topic al klaar staan.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak nu een beugelfles Grolsch.
Dat heeft Rotterdam gewetenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar Turkije heeft gewonnen van dit Georgië als enige tot nu toe op het EK.
Zelden een ploeg zo vaak zien ontsnappen als Turkije die wedstrijdquote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik wil niet opscheppen, maar Turkije heeft gewonnen van dit Georgië als enige tot nu toe op het EK.
Namen zijn hier nog gewoon oranjequote:Op zondag 30 juni 2024 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik keek even op twitch, geen event te zien. Dus zal wel een nobuddy event zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:GurneyIsBestOke
Nee zeggen gaat ook op voor jou he. Met je Twitch-event
Zwakkeling
Dubbele ontkenningquote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef Wotte het volgende:
Kan me niet voorstellen dat spanje dit niet gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |