Autooooooo, vliegtuuuuuug...quote:
Ja, zie je de hele tijd dezelfde omgeving pfoe.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
TDF is saai, doen ze weken over 1 ronde, Max doet 1 ronde binnen 1 minuut 5
Gas erop!quote:
Oh. Ik kijk gewoon de voorbeschouwing altijd, en ik kan zo overschakelen nog voor de intro geweest is.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, is altijd zo.....als je voor de race wil zien moet je dat apart aanklikken
Is gewoon dom
vpn en dan krijg de je belgische versiequote:
Die gaat gewoon de race winnenquote:
Eens wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perez die eens wat laat zien zo goed zijn
Ik klik gewoon op F!TV en dan Live...kom ik altijd in het wachtscherm terwijl de voorbeschouwing bezig isquote:Op zondag 30 juni 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk gewoon de voorbeschouwing altijd, en ik kan zo overschakelen nog voor de intro geweest is.
Waar voel je datquote:Op zondag 30 juni 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen gaat vandaag autoproblemen krijgen voel ik helaas.
Was maar een grapje hequote:Op zondag 30 juni 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zie je de hele tijd dezelfde omgeving pfoe.
Je moet de voorbeschouwing aanklikkenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik klik gewoon op F!TV en dan Live...kom ik altijd in het wachtscherm terwijl de voorbeschouwing bezig is
Mex zat aan de auto, waardoor ie autoproblemen krijgt.quote:
Gohquote:Op zondag 30 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton speelde niet helemaal eerlijk daar
Ja dat is toch dom als de voorbeschouwing bezig is en de race niet wil ik de voorbeschouwing zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet de voorbeschouwing aanklikken
Heb je toch wel gekekenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Norris uit DRS, dit is gespeeld.
Dat weet ik, want de sprint heeft dat al verpest.
Blijven doneren.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is toch dom als de voorbeschouwing bezig is en de race niet wil ik de voorbeschouwing zien.
Leccer iddquote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat heeft Leclerc een fijn raceweekend...
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef SiGNe het volgende:
Perez beter dan Max, Perez heeft al 2 plekken gewonnen, Max geeneen
Al besproken.quote:
en terugquote:
5 seconden in drie rondjes.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef SiGNe het volgende:
Toto heeft een mail aan versturenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton haalt weer iemand buiten de baan in, maar daar wordt niet naar gekeken.
Zhou ook 2quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef SiGNe het volgende:
Alstuquote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton haalt weer iemand buiten de baan in, maar daar wordt niet naar gekeken.
Ja, daarom is koers ook gratis om te kijken en betaal je voor F1 een hoop centen.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was maar een grapje he![]()
Al is wielrennen wel erg sai voor de toeschouwers langs de baan.
Giro kwam hie rook een keer langs, eers politie motoren, dan sponsorwagens, dan een grote groep fietsers die met 60km/u voorbij komen en dan weer wat peletonwagens, spronsors en weer poltiemotoren..
En dan allemaal in een minuutje of 2... an dan is het over.
Straks ga je helemaal kijkenquote:
ik zag "noted" staanquote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen is de race nu 3x zo lang en hebben we pitstops en kans op regen aan het eind, dus er kan nog een hoop veranderen.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Norris uit DRS, dit is gespeeld.
Dat weet ik, want de sprint heeft dat al verpest.
naar linksquote:
En terecht.quote:
Pam pam pam pam pam...quote:
polonaisequote:
echt hequote:Op zondag 30 juni 2024 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb het idee dat het weer een saaie race gaat worden......
Wel fijn dat ze de start nog even 36x herhalen zodat we dat allemaal missenquote:
ze laten alle inhaalacties zien, zijn ze trots opquote:Op zondag 30 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze de start nog even 36x herhalen zodat we dat allemaal missen
Gewoon picture in picture bij ViaPlay godquote:Op zondag 30 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. F1TVquote:Op zondag 30 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Daaromquote:Op zondag 30 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
is niet goed voor RBRquote:
De meesterstrateegquote:Op zondag 30 juni 2024 15:13 schreef Legoblokje het volgende:
Perez laat Piastri gewoon zijn banden oproken en slaat straks onverbiddelijk toe.
Ik denk dat Sainz een hele goede zou zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
is niet goed voor RBR
ze hebben niemand die het goed zou doen naast Max
Dan moet 'ie er wel wat dichter op gaan zitten.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:13 schreef Legoblokje het volgende:
Perez laat Piastri gewoon zijn banden oproken en slaat straks onverbiddelijk toe.
dan gaat Max wel heel langzaam als NOR hem kruipend bij kan houdenquote:
Ja Max weer op eenzame hoogte....quote:
Nietquote:Op zondag 30 juni 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat Max wel heel langzaam als NOR hem kruipend bij kan houden
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is gespeeld. We kunnen naar de Tour schakelen.
Een nog grotere optochtquote:Op zondag 30 juni 2024 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vooral een totaal andere soort sport.quote:
Van Aert in de grindbakquote:Op zondag 30 juni 2024 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gevaarlijker vooralquote:Op zondag 30 juni 2024 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral een totaal andere soort sport.
Of gewoon beide kijkenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat weet ik zo niet, maar ik denk wel dat de kans op botbreuken groter is bij wielrennen ja.quote:
Norris is aan het kruipen dus geen wonder dat Max verder uit looptquote:
Ik had even hoop toen die Piastri door het grint liet gaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan moet 'ie er wel wat dichter op gaan zitten.
Zit nu te Netflixen.quote:
Fopneus?quote:Op zondag 30 juni 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die neus van Russell heeft scheurtjes?
Maxflixquote:
Maxflixen was het toch?quote:
ik twijfelde idd maxflix of Mateflixquote:
Zeg ik ben geen vrouw hé!quote:
Ik heb het even opgezocht....quote:Op zondag 30 juni 2024 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, maar ik denk wel dat de kans op botbreuken groter is bij wielrennen ja.
Gaat niet hard genoeg, misschien heeft ie kramp?quote:
Mentale dreun.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:20 schreef _UserName_ het volgende:
Oef, Albon gaat Leclerc voorbij, dat is niet goed (voor Leclerc)
Zijn Suduko is nog niet af.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat niet hard genoeg, misschien heeft ie kramp?
En volgend jaar rijdt Hamilton rondjes om hem heen.. Wat baalt hij dat ie geen putjesschepper is geworden.quote:
Dat gaat andersom gebeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En volgend jaar rijdt Hamilton rondjes om hem heen.. Wat baalt hij dat ie geen putjesschepper is geworden.
Bijna.quote:
Ja zie je, anders had die rondjes om Max heen geredenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Deze graphics zijn een dikke middelvinger naar Ferrarifans
Ja, maar volgende jaar Lewis the GOATquote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Die kijkt liever naar Sainz, zijn auto krijgt ie namelijkquote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef SiGNe het volgende:
Ho zou Hamilton denken over Ferrari als hij ziet hoe goed Leclerc het doet de laatste tijd?
Hij krijgt de auto van Sainz, die is nog heel.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef SiGNe het volgende:
Ho zou Hamilton denken over Ferrari als hij ziet hoe goed Leclerc het doet de laatste tijd?
Blauwe vlaggetje voor Charles zo ook welquote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
he Mate, were you on front?quote:
quote:
Nou gewoon Sargeant, die heeft daar geen reden voor nodigquote:Op zondag 30 juni 2024 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Wat is er eigenlijk met Sargeant gebeurd?
Die tijd nu alweer achter Leclerc terwijl Leclerc inmiddels als 2 keer lang in de pit heeft gestaan
We are checking.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
he Mate, were you on front?
No i was lapped
quote:
Heeft ook wat meegemaakt in de eerste ronde. Dan nog is dit achterlijk, daar niet van.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Wat is er eigenlijk met Sargeant gebeurd?
Die tijd nu alweer achter Leclerc terwijl Leclerc inmiddels als 2 keer lang in de pit heeft gestaan
ja, Als Max het kon horen denkt hij ook.... laagaanquote:Op zondag 30 juni 2024 15:27 schreef Jane het volgende:
McLaren probeert RBR zenuwachtig te maken met radioberichten over banden.
Hannah heeft dat allang door.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:27 schreef Jane het volgende:
McLaren probeert RBR zenuwachtig te maken met radioberichten over banden.
Geparreerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris begint een beetje in te lopen.
Hij zal toch ongetwijfeld wel wel wat belangrijke mensen meenemen?quote:Op zondag 30 juni 2024 15:24 schreef SiGNe het volgende:
Of McLaren gaat zo pitten en pushen nog even deze banden.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris begint een beetje in te lopen.
Zo'n achterstand laat je niet gewoon gebeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of McLaren gaat zo pitten en pushen nog even deze banden.
Misschien weet max er wel raad meequote:Op zondag 30 juni 2024 15:31 schreef FvanS het volgende:
[..]
kennelijk is die harde band nogal bagger
Is de koptelefoon van Toto nog heel?quote:
Liet een mooi zwart lijntje op het asfalt achter... net buiten de lijn.quote:
zelfs F1TV zegt kans is klein....quote:
Nou nou. Valt wel mee.quote:
Als Norris niet naar rechts had gehoeven, was er niets aan de hand.quote:
Klopt, maar ze zijn nogal scheutig met de strafjes vandaag.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Norris niet naar rechts had gehoeven, was er niets aan de hand.
Nee vooral Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:33 schreef FvanS het volgende:
[..]
Als we zo door gaan krijgt iedereen een tijdstraf.
Vinden ze hier gewoon leuk, en omdat er allemaal grindbakken zijn aangelegd voor de tracklimits gaan ze andere dingen zoekenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:33 schreef FvanS het volgende:
[..]
Als we zo door gaan krijgt iedereen een tijdstraf.
niet zo.quote:
Als Britse koorknaapjes je een oor aan kunnen naaien zullen ze het nooit nalaten.quote:
Amateurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |