Autooooooo, vliegtuuuuuug...quote:
Ja, zie je de hele tijd dezelfde omgeving pfoe.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
TDF is saai, doen ze weken over 1 ronde, Max doet 1 ronde binnen 1 minuut 5
Gas erop!quote:
Oh. Ik kijk gewoon de voorbeschouwing altijd, en ik kan zo overschakelen nog voor de intro geweest is.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, is altijd zo.....als je voor de race wil zien moet je dat apart aanklikken
Is gewoon dom
vpn en dan krijg de je belgische versiequote:
Die gaat gewoon de race winnenquote:
Eens wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Perez die eens wat laat zien zo goed zijn
Ik klik gewoon op F!TV en dan Live...kom ik altijd in het wachtscherm terwijl de voorbeschouwing bezig isquote:Op zondag 30 juni 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk gewoon de voorbeschouwing altijd, en ik kan zo overschakelen nog voor de intro geweest is.
Waar voel je datquote:Op zondag 30 juni 2024 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verstappen gaat vandaag autoproblemen krijgen voel ik helaas.
Was maar een grapje hequote:Op zondag 30 juni 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zie je de hele tijd dezelfde omgeving pfoe.
Je moet de voorbeschouwing aanklikkenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik klik gewoon op F!TV en dan Live...kom ik altijd in het wachtscherm terwijl de voorbeschouwing bezig is
Mex zat aan de auto, waardoor ie autoproblemen krijgt.quote:
Gohquote:Op zondag 30 juni 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton speelde niet helemaal eerlijk daar
Ja dat is toch dom als de voorbeschouwing bezig is en de race niet wil ik de voorbeschouwing zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet de voorbeschouwing aanklikken
Heb je toch wel gekekenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Norris uit DRS, dit is gespeeld.
Dat weet ik, want de sprint heeft dat al verpest.
Blijven doneren.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja dat is toch dom als de voorbeschouwing bezig is en de race niet wil ik de voorbeschouwing zien.
Leccer iddquote:Op zondag 30 juni 2024 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat heeft Leclerc een fijn raceweekend...
quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef SiGNe het volgende:
Perez beter dan Max, Perez heeft al 2 plekken gewonnen, Max geeneen
Al besproken.quote:
en terugquote:
5 seconden in drie rondjes.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef SiGNe het volgende:
Toto heeft een mail aan versturenquote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton haalt weer iemand buiten de baan in, maar daar wordt niet naar gekeken.
Zhou ook 2quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef SiGNe het volgende:
Alstuquote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton haalt weer iemand buiten de baan in, maar daar wordt niet naar gekeken.
Ja, daarom is koers ook gratis om te kijken en betaal je voor F1 een hoop centen.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was maar een grapje he![]()
Al is wielrennen wel erg sai voor de toeschouwers langs de baan.
Giro kwam hie rook een keer langs, eers politie motoren, dan sponsorwagens, dan een grote groep fietsers die met 60km/u voorbij komen en dan weer wat peletonwagens, spronsors en weer poltiemotoren..
En dan allemaal in een minuutje of 2... an dan is het over.
Straks ga je helemaal kijkenquote:
ik zag "noted" staanquote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |