Veijer gaat nu iets doen waarvan ik alweer vergeten ben wat voor onmeunige onzin het was, maar het was volgens mij hun manier om te zeggen dat hij nu lekker op dreef is en dat is hij in elk geval zekerquote:
Echt hoor, waarom hebben deze mensen een obsessie met onderbroeken en schijt en remsporen?quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef heywoodu het volgende:
iets over donkere strepen (op het asfalt uiteraard)
"Ja, ook in zijn onderbroek denk ik!"
Pfff
En harde knoeperts!quote:Op zondag 1 september 2024 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt hoor, waarom hebben deze mensen een obsessie met onderbroeken en schijt en remsporen?
quote:
Harde knoeperts vind ik....raar. Echt nķemand denkt bij 'harde knoepert' aan een harde band, dat heb je toch door als je dat er een keertje uit hebt laten schieten (wat natuurlijk een keer kan gebeuren)?quote:Op zondag 1 september 2024 11:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Dat is echt jouw ding he? En staatsgevaarlijk,
. Ik kan het je niet kwalijk nemen. Vreselijk.
Ja, je ziet hem en denkt gelijk "ach gossie, ja natuurlijk koop ik wel een velletje kinderpostzegels van je kereltje, hier heb je ook nog een snoepje!".quote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft Antonio schattige tandjes zeg,![]()
.
Deze gasten zijn echt niet de snuggersten als het op taal aankomt. Barry gebruikt ook elke keer ‘als’ als het ‘dan’ moet zijn. Daar stoor ik me ook mateloos aan.quote:Op zondag 1 september 2024 11:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Harde knoeperts vind ik....raar. Echt nķemand denkt bij 'harde knoepert' aan een harde band, dat heb je toch door als je dat er een keertje uit hebt laten schieten (wat natuurlijk een keer kan gebeuren)?
Staatsgevaarlijk vind ik gewoon zo godvergeten irritant, want ze zeggen het elke keer weer alsof staatsgevaarlijk 'heel gevaarlijk' betekent
als zijndequote:Op zondag 1 september 2024 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze gasten zijn echt niet de snuggersten als het op taal aankomt. Barry gebruikt ook elke keer ‘als’ als het ‘dan’ moet zijn. Daar stoor ik me ook mateloos aan.
En natuurlijk het eeuwige ‘over en sluiten’,.
quote:Op zondag 1 september 2024 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je ziet hem en denkt gelijk "ach gossie, ja natuurlijk koop ik wel een velletje kinderpostzegels van je kereltje, hier heb je ook nog een snoepje!".
quote:
Een tijdje terug kon ik het nog op internationaal zetten, maar dat werkt niet meer,quote:Op zondag 1 september 2024 11:52 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig hebben we FOK! om er uit wanhoop maar een beetje om te lachen, anders zou het leven ook maar zuur zijn.
Ja, van die halve volksliederen is wel een motorsportdingetje inderdaadquote:
Nou, de pipo’s van F1 hebben MotoGP geclaimd dus straks wordt het feest.quote:Op zondag 1 september 2024 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, van die halve volksliederen is wel een motorsportdingetje inderdaad
Doen ze in de F1 toch een stuk beter allemaal, de podiumceremonies.
Zeker, maar met iets als podiumceremonies zet F1 het wel beter neer (ook voor de huidige figuren het hadden) dan bijna overal in de motorsport, waar het vaak een beetje 'houtje touwtje' overkomt en het net zo goed de lokale zaterdagmiddagclubracecompetitie kan zijnquote:Op zondag 1 september 2024 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, de pipo’s van F1 hebben MotoGP geclaimd dus straks wordt het feest.
Ik vrees. MotoGP is op zoveel vlakken anders DAN F1 maar ik denk dat Amerika dat niet snapt.
Niet te doen qua programma denk ik, want MotoGP gaat echt niet zonder Moto2 en Moto3, alleen F1 doet wel weekeinden zonder F2 en/of F3quote:Op zondag 1 september 2024 12:15 schreef franklop het volgende:
Ik zou wel eens een gecombineerd weekend willen zien, F1 en MotoGP.
Zolang ze best of both worlds doen en maar 1x per jaar ofzo
Als ze willen is er vast wel wat te regelen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet te doen qua programma denk ik, want MotoGP gaat echt niet zonder Moto2 en Moto3, alleen F1 doet wel weekeinden zonder F2 en/of F3
quote:Op zondag 1 september 2024 12:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze willen is er vast wel wat te regelen.
MotoGP was ook enkele jaren alleen op Lacuna Sega toch?
Ik ben een van die laatsten,quote:Op zondag 1 september 2024 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees dat het qua fanbase niet echt lekker gaat. Genoeg mensen die gewoon alles leuk vinden, maar ook veel F1-fans die alleen maar kunnen mekkeren op MotoGP en MotoGP-fans die alleen maar kunnen zeiken op F1.
Maar ja, valt ooit eens te proberen, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |