SPOILER: Het weer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere belangrijke info:
De winnaar van deze wedstrijd speelt tegen de winnaar van Engeland - Slowakije
Aan de kant van Zwitserland zal Silvan Widmer niet spelen (want die is geschorst)
Aan de kant van Italië zal Riccardo Calafiori niet spelen (want die is ook geschorst)
pollJe bent een waardeloze agent.
duurde langquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:42 schreef OmniRocket het volgende:
dat Zwitserland ging scoren daar kon je je uurwerk mee gelijk zetten.
Koekkoekquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:42 schreef OmniRocket het volgende:
Op de top van hun kunnen spelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:42 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet niet wat Italie aan het doen is, maar het is bar slecht allemaal.
B, C or D?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Italie gaan ze nu het game plan aanpassen
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik je dixi.quote:
Plan E, question?quote:
Koekoek!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:42 schreef OmniRocket het volgende:
leukquote:
Dan kan die zichzelf beter buffet gaan noemen vanaf nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:44 schreef cherrycoke het volgende:
die buffon zit zichzelf op te vreten.
1 moment nodig en ze mazzelen via strafschoppen verderquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een matig teampje dat Italië
Nogmaals, er zitten in deze helft van het schema alleen maar matige ploegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wat een matig teampje dat Italië
Geluk raakt een keer opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 moment nodig en ze mazzelen via strafschoppen verder
Een kijkje achter de schermen:quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:45 schreef Salina het volgende:
Laptop aangezwengeld voor een ouderwetsch potje HEX @:Coco
Nou maar hopen dat ik niet weer voor een dichte deur sta zoals woensdag (lol)
.
[..]
Dan kan die zichzelf beter buffet gaan noemen vanaf nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Was wel terecht geweestquote:
Beste man op het veld van Italiëquote:
Cazzo hier cazzo daarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:49 schreef cherrycoke het volgende:
Ben benieuwd wat Spalletti gaat zeggen tegen zijn ploeg in de rust.
Hij maakt bolognese van ze.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:49 schreef cherrycoke het volgende:
Ben benieuwd wat Spalletti gaat zeggen tegen zijn ploeg in de rust.
De bal is rond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:49 schreef vul_maar_in het volgende:
weet je dit EK kan echt nog alle kanten op en ik ben er hier voor.
Spanje wint met 2 vingers in de neus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:49 schreef vul_maar_in het volgende:
weet je dit EK kan echt nog alle kanten op en ik ben er hier voor.
Ja ging echt nergens overquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Donnarummadie gozer biedt zijn excuses aan en zo geirriteerd reageren achterlijke
geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik schep nog even een gat in een literbak rumrozijnenijs
Ik heb bj gehad van mevrouw uitkeringsgenieter in 1e helftquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:52 schreef KingRoland het volgende:
ik ga weer verder met het kijken naar hawk thua memes
Ik zeg dat Spanje dit niet wint. Die gaan er in een wedstrijd waar ze beter zijn, maar niet weten te scoren roemloos af. Zoals het hoort met de favoriet op een EKquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Spanje wint met 2 vingers in de neus.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik schep nog even een gat in een literbak rumrozijnenijs
Tegen Duitsland bijvoorbeeld in de volgende ronde.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zeg dat Spanje dit niet wint. Die gaan er in een wedstrijd waar ze beter zijn, maar niet weten te scoren roemloos af. Zoals het hoort met de favoriet op een EK
Dat messcherpe inzicht zouden ze in L'equipo Azurro goed kunnen gebruiken nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Italië moet een andere tactiek gaan gebruiken.
Ik ben heel blij met deze analyses van de NOS.
Ik vind je weer heel erg negatief vanavond.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaa weer reclamenog twintig liter kutschimmelzalf graag
Oh jammerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je weer heel erg negatief vanavond.
Jij zou de Saturday night live "female sports" skits eens op moeten zoeken :pquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou zomaar zo kunnen zijn dat wanneer Italië niet scoort dat Zwitserland dan door is naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Italië moet een andere tactiek gaan gebruiken.
Ik ben heel blij met deze analyses van de NOS.
Laten we nou geen overhaaste conclusies trekken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zou zomaar zo kunnen zijn dat wanneer Italië niet scoort dat Zwitserland dan door is naar de volgende ronde.
Denk je dat ik daar plezier aan ga beleven ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij zou de Saturday night live "female sports" skits eens op moeten zoeken :p
Ik denk van wel ;-)quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar plezier aan ga beleven ja?
Vier vakantie met mate, irriteer ik me ook mateloos aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Absurd hè ?quote:
Welk land?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
Al 50 minuten genieten. Doet me denken aan Columbia op WK-94
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:06 schreef OmniRocket het volgende:
Vargas heeft mijn goal van haxball afgekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een homofobie vrij forum.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
die flikkertjes van Italia moeten met al die tattoos
2-3 voor Italië. Kan nogquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]Die keeper doet helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 1-2 gaat lastig wordenquote:
Het ging allemaal iets te snel voor @onlogischquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die keeper doet helemaal niks.
Was dat met dat eigen doelpunt, waarna die gast werd doodgeschoten?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
Al 50 minuten genieten. Doet me denken aan Columbia op WK-94
Escobar idd. Tegen de VSquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was dat met dat eigen doelpunt, waarna die gast werd doodgeschoten?
mods?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik weet niet wie de halve finale gaat halen, maar in ieder geval genitalieën.
Ach schei toch uit zeg. Wij hebben gekkere dingen gezien in het voetbal.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
Laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
Zoals in 92 Joegoslavie boven de Denen. De Joego's mochten niet vw oorlog en de Denen werden Europees kampioen. :Fquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:11 schreef Paganitzu het volgende:
Roemenië is boven dit Zwitserland geëindigd in de kwalificatie.
Het zou inderdaad gek zijn als het eerst 2-2 werd en daarna 2-1.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:12 schreef KingRoland het volgende:
dit gaat nog 2-1 worden en daarna 2-2
JAAAA
Kan wel hoor. via de VARquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zou inderdaad gek zijn als het eerst 2-2 werd en daarna 2-1.
Heb ik wel eens gezien hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het zou inderdaad gek zijn als het eerst 2-2 werd en daarna 2-1.
Alleen al terecht vanwege die aartslelijke kledingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:13 schreef cherrycoke het volgende:
denk dat het met Spalletti ook wel gedaan is.
Waarheen?quote:
Al besproken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gezien hoor.
Dan staat er 2-2 en dan komt de VAR zich bemoeien en is het ineens 2-1
Zouden ze Van Dijk hebben ingevlogen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
Slechte speech gehad in de rust die Italianen.
gebaardquote:
Zelfdequote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik had bij de pool toch mijn onderbuik moeten volgen, maar rationeel dacht ik dat de Italianen zoals zo vaak er luizig doorheen zouden komen.
en verdien...laat maarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:17 schreef onlogisch het volgende:
@:vul_maar_in gaat vakkundig door de mangel
Want je was er zelf eigenlijk een?quote:
LUCCAquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:19 schreef OmniRocket het volgende:
De Italianen missen een type Wout Weghorst die er in de laatste paar minuten nog even 2 inprikt.
Je gaat net zo viral als hawk thua.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
#gebaard lol ik ben er bijna trots op.
mods?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat "acca" betekent, maar een Scam is die spits wel.
Edgar T?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef Zipportal het volgende:
Italië mist een type Edgar D. @:rambodirk
Jij bent dol op smerig?quote:
Kauwgom is boeming bisnis in Italië.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:16 schreef RamboDirk het volgende:
Dit Italiaanse team bestaat uit 9 kleurplaten, Chiesa & een keepert.
lijkt wel een beetje op nederlandquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit echt helemaal niks in bij dit Italië. Verschrikkelijk team.
ACCA is belangrijk binnen de Big 4. ACCA staat voor Association of Chartered Certified Accountants. Moet iedereen behalen als je er eenmaal zit en laat zien dat je kennis van zaken hebt als het over accountancy gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat "acca" betekent, maar een Scam is die spits wel.
Of bij Szura.quote:
staat er een neger voor het raam?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt hier ineens behoorlijk donker.
midden NL gaat een buitje tegemoet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt hier ineens behoorlijk donker.
Het blijven italianenquote:
Wat een generatie toenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Vieri , Inzaghi , Montella en Baggio naar de nieuwe Zlatan die mislukt is bij Zwolle.
Kijk daar heb je het al.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ACCA is belangrijk binnen de Big 4. ACCA staat voor Association of Chartered Certified Accountants. Moet iedereen behalen als je er eenmaal zit en laat zien dat je kennis van zaken hebt als het over accountancy gaat.
[ afbeelding ]
Vond De Munnik altijd al beter.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ACCA is belangrijk binnen de Big 4. ACCA staat voor Association of Chartered Certified Accountants. Moet iedereen behalen als je er eenmaal zit en laat zien dat je kennis van zaken hebt als het over accountancy gaat.
[ afbeelding ]
Grijp dan in.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er hangt maar een rare sfeer in dit topic.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:GGMM check deze kwast.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
midden NL gaat een buitje tegemoet.
Nederland verliest nog van dit Italiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:25 schreef cherrycoke het volgende:
Stelling:
Nederland verliest ook van dit Zwitserland.
De ijzeren muur van vroeger is er wel uit ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat verdedigen is Italië onwaardig
Dan moeten ze wel eerst de halve finale halen!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:25 schreef cherrycoke het volgende:
Stelling:
Die verliezen al van Roemeniëquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:25 schreef cherrycoke het volgende:
Stelling:
Nee, want ze gaan er al uit tegen Roemenië.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:25 schreef cherrycoke het volgende:
Stelling:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die verliezen al van Roemenië
Daar gebeurde andere dingen onder.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit zou onder Berlusconi NOOIT zijn gebeurd.
Ruby?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daar gebeurde andere dingen onder.
met je zus?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Daar gebeurde andere dingen onder.
Van die man werden mensen tenminste nog wel eens banga.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit zou onder Berlusconi NOOIT zijn gebeurd.
ik wilde nog een speciaal biertje inslaan voor de 21:00 wedstrijd. beter nu maar op pad.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip dan zet ik mijn fiets even binnen.
wel 0.0 doenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik wilde nog een speciaal biertje inslaan voor de 21:00 wedstrijd. beter nu maar op pad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |