Zouden ze Van Dijk hebben ingevlogen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
Slechte speech gehad in de rust die Italianen.
gebaardquote:
Zelfdequote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik had bij de pool toch mijn onderbuik moeten volgen, maar rationeel dacht ik dat de Italianen zoals zo vaak er luizig doorheen zouden komen.
en verdien...laat maarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:17 schreef onlogisch het volgende:
@:vul_maar_in gaat vakkundig door de mangel
Want je was er zelf eigenlijk een?quote:
LUCCAquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:19 schreef OmniRocket het volgende:
De Italianen missen een type Wout Weghorst die er in de laatste paar minuten nog even 2 inprikt.
Je gaat net zo viral als hawk thua.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
#gebaard lol ik ben er bijna trots op.
mods?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat "acca" betekent, maar een Scam is die spits wel.
Edgar T?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef Zipportal het volgende:
Italië mist een type Edgar D. @:rambodirk
Jij bent dol op smerig?quote:
Kauwgom is boeming bisnis in Italië.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:16 schreef RamboDirk het volgende:
Dit Italiaanse team bestaat uit 9 kleurplaten, Chiesa & een keepert.
lijkt wel een beetje op nederlandquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit echt helemaal niks in bij dit Italië. Verschrikkelijk team.
ACCA is belangrijk binnen de Big 4. ACCA staat voor Association of Chartered Certified Accountants. Moet iedereen behalen als je er eenmaal zit en laat zien dat je kennis van zaken hebt als het over accountancy gaat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:21 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet wat "acca" betekent, maar een Scam is die spits wel.
Of bij Szura.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |