SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
verdientquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Deze etappe krijgt een mooiere ontknoping dan het verdiend.
Uit de dood herrezenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Frank van den Broek is een fenomeen.
Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Joris en Stef hadden verwacht dat de Franse Kopman de Ollander zou laten winnen. Hoe naïef.
Altijd handig voor de toekomst!quote:
Jaaaa natuuuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:55 schreef VoMy het volgende:
Vingegaard met een korte beurt en Wout had mogen juichen @:JoseDeCauwer
Het is toch vaak ook wel zo dat de sterkste mag winnen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Joris en Stef hadden verwacht dat de Franse Kopman de Ollander zou laten winnen. Hoe naïef.
Tsja. In België vindt de meerderheid al 3 eeuwen dat Van Aert weg moet bij die rothollanders. Van Aert wil dat blijkbaar zelf niet. Maar het blijft een leuke one-liner voor de zuiderburen. Niks nieuws onder zon.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:55 schreef VoMy het volgende:
Vingegaard met een korte beurt en Wout had mogen juichen @:JoseDeCauwer
Als het enkel om de etappe ging wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch vaak ook wel zo dat de sterkste mag winnen?
Slaat nergens op.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Stef en Joris zijn wel echt ongekend zuur
oh in dat geval blij dat Bardet het geel heeft gepakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Goede vriend van Remco, dat wil ik toch even benoemd hebben.
Ja is voor mij ook al bijna een jaar geleden dat ik nog een mooie touretappe zag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was eigenlijk wel de mooiste touretappe die ik in lange tijd gezien heb
Nee. Laporte heeft ook twee keer mogen winnen terwijl zijn teamgenoot of teamgenoten beter waren. In Parijs tegen Nice en Gent Wevelgem.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch vaak ook wel zo dat de sterkste mag winnen?
Einde tijdperk Crassement?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
PANIEK: Steff Cras zat niet in het peloton.
Hij krijgt Groen waarschijnlijk, geel is voor Bardetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Juist Clement zou kunnen/moeten weten hoe het gaat in het professionele wielrennen.
Van den Broek krijgt het geel, toch?
Dan is Remco de morele winnaar van de dag.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou het zelf lachwekkend willen worden. Je continu indekken en zeggen dat je zo slecht bent en dan nu gewoon op de afspraak zijn. Hetzelfde verhaal als in de Tour van 2022, toen hij zo'n last had van zijn knie. Komediant.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:56 schreef franklop het volgende:
Wout derde is wel mooi en treurig tegelijk
Kom op. Ik ben het niet vaak met die twee eens, maar in dit geval wel. Bardet heeft zijn palmares al vol genoeg staan, die heeft dit niet nodig en zeker niet op deze manier. Ik zou het als ik hem was geweest, niet eens gewild hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Juist Clement zou kunnen/moeten weten hoe het gaat in het professionele wielrennen.
Hmm, Renaat had hem in het peltoon gespot opb10 km van de meet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Zat gewoon in het peloton.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Tissot zet hem nu op 21.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hmm, Renaat had hem in het peltoon gespot opb10 km van de meet.
Hij is de kopman.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op. Ik ben het niet vaak met die twee eens, maar in dit geval wel. Bardet heeft zijn palmares al vol genoeg staan, die heeft dit niet nodig en zeker niet op deze manier. Ik zou het als ik hem was geweest, niet eens gewild hebben.
Je snapt er niks van, NOS idem.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom op. Ik ben het niet vaak met die twee eens, maar in dit geval wel. Bardet heeft zijn palmares al vol genoeg staan, die heeft dit niet nodig en zeker niet op deze manier. Ik zou het als ik hem was geweest, niet eens gewild hebben.
Plus zijn eerste gele trui. Ik snap het ook wel. En het is niet dat Bardet per toeval zonder moeite aan de kop van de wedstrijd kwam, dat heeft ie ook zelf gedaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:55 schreef Toby56 het volgende:
Clement vindt het onterecht, maar dit is de logische uitkomst - kopman mag winnen - en ik gun het Bardet.
Ik hoop wel dat Van den Broek nog een goeie kans op ritwinst maakt. Wat een moordgozer.
Kom op we hebben t niet over de kermiskoers van Ronsse. Natuurlijk wil je een etappezege en gele truiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is gewoon Franse mentaliteit, egoïstisch ten top.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn fout.quote:
Staat Bardet bekend als egoïstisch?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is gewoon Franse mentaliteit, egoïstisch ten top.
Yep, zonder Bardet zou VDB7 ook kansloos zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef silverhill het volgende:
[..]
Plus zijn eerste gele trui. Ik snap het ook wel. En het is niet dat Bardet per toeval zonder moeite aan de kop van de wedstrijd kwam, dat heeft ie ook zelf gedaan.
Nog niet.quote:
Ach ja, er zit een stukje vlaggetjesvolk in ieder van onsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mijn fout.
Excuses.
Maar iedereen die dacht dat Van den Broek het van Bardet cadeau zou krijgen, is lichtelijk naïef... en chauvinistisch uiteraard. Wat logisch is.
Zou het andersom zijn geweest, dan zou de tendens hier zijn: "heel sneu voor knecht en debutant Bardet, maar Van den Broek is de kopman. Zo werkt dat meestal."
Morgen gaat de trui in principe al gewoon naar Pogacar hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, zonder Bardet zou VDB7 ook kansloos zijn geweest.
Misschien dat Bardet de komende dagen wat seconden gaat verliezen om Frank de gele trui te gunnen.
Dat bedoel ik. Ik gun hem alsnog die gele trui. Die had hij nog niet dacht ik.quote:
Pittige heuveltjes morgen inderdaad, maar heb niet het gevoel dat Pogi nu al het verschil wil maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Morgen gaat de trui in principe al gewoon naar Pogacar hoor.
Er is maar een Franse ploeg. Al is daar 41 en 42 ook niet al te best.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Groupama staat hier met Gaudu, Gregoire, Martinez, Pacher en Madouas en er zat niemand bij de eerste 50. Arkea ook niemand en Cofidis alleen Giejoom.
Je zou kunnen zeggen dat deze Franse ploegen niet op de afpsraak zijn.
Het grote gelijk van Richard Plugge?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Groupama staat hier met Gaudu, Gregoire, Martinez, Pacher en Madouas en er zat niemand bij de eerste 50. Arkea ook niemand en Cofidis alleen Giejoom.
Terwijl de verwachtingen toch hooggespannen waren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
Wat, alweer?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout is ziedend, maar houdt zich in.
Jongetje WOUT?quote:
Waarom niet? Als je Vingegaard moet pakken, is het nuquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pittige heuveltjes morgen inderdaad, maar heb niet het gevoel dat Pogi nu al het verschil wil maken.
Groenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
VDB toch? EDIT: ooh, hij heeft het groen natuurlijk
Dat denk ik wel. Maar in de klassementen leidt Van den Broek.quote:
Dat is niet vreemd aangezien hij zat te sterven in het wiel de laatste kilometersquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:11 schreef Symphonic het volgende:
Mooi dat ze het gehaald hebben.
Bardet was ook echt dankbaar.
En een gebroken borstbeen en een longkneuzing, maar goed. Maakt niet eens heel veel uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt goed. Er wordt nu een soort beeld gecreëerd dat Wout uit de dood is opgestaan zoals Jakobsen of Bernal. Een sleutelbeenbreuk en een paar gebroken ribben, hou op hoor.
Ik heb het niet over de ontroering van Wout, ik reageer op de tragedie die Sporza ervan maakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En een gebroken borstbeen en een longkneuzing, maar goed. Maakt niet eens heel veel uit.
Een renner die zeer zwaar gevallen is en zijn grote doelen in rook op zag gaan is emotioneel nadat hij bij zijn terugkeer op het hoogste podium direct een hoog niveau haalt. Toch mooi man, zeg ik nota bene als extreem cynisch persoon.
We kennen Frank nog niet zo goed als 'mens', maar wat mij betreft bestaat het podium vandaag uit zeer sympathieke renners.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En een gebroken borstbeen en een longkneuzing, maar goed. Maakt niet eens heel veel uit.
Een renner die zeer zwaar gevallen is en zijn grote doelen in rook op zag gaan is emotioneel nadat hij bij zijn terugkeer op het hoogste podium direct een hoog niveau haalt. Toch mooi man, zeg ik nota bene als extreem cynisch persoon.
Dat viel op zich ook wel mee, zeker voor Sporza-begrippen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de ontroering van Wout, ik reageer op de tragedie die Sporza ervan maakt.
1 brok Warmondse trots. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
Frank heeft wel een mooi spruitjeshoofd.
Bij Renaat en José viel het heel goed mee. Bij die man aan de streep niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat viel op zich ook wel mee, zeker voor Sporza-begrippen.
Morgen gaat hij zijn schoolboeken ophalen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
Frank heeft wel een mooi spruitjeshoofd.
In een geheim hokje waar nog steeds de rondemissen zitten, die niet meer mogen zoenen op het podium.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom krijgen ze de truien achter het podium?
quote:52 KELDERMAN Wilco Team Visma | Lease a Bike + 38
55 MADOUAS Valentin Groupama-FDJ + 01:41
69 RODRIGUEZ Cristian ARKEA-B&B HOTELS + 18:46
91 LUTSENKO Alexey Astana Qazaqstan Team + 24:40
128 MARTINEZ Lenny Groupama-FDJ + 29:14
134 POELS Wout Bahrain Victorious + 29:14
136 GAUDU David Groupama-FDJ + 29:14
139 VAUQUELIN Kévin ARKEA-B&B HOTELS + 29:14
147 LAZKANO Oier Movistar Team + 29:14
162 HIRT Jan Soudal Quick-Step + 30:18
Klappend over de finish.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Fabio nog een beetje blij over de streep komen?
Ik prefereer toch een Bardet of Senechal, als ik ergens tegen een lantaarnpaal aangevouwen lig.quote:
Hier moet toch wel een rationele verklaring voor zijn, behalve dat ze de verkeerde schoenen aan hadden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt heel grappig.
Ze kunnen er vrij weinig van?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier moet toch wel een rationele verklaring voor zijn, behalve dat ze de verkeerde schoenen aan hadden.
Nou, ja, deze totale expositie der middelmatigheid van Fraudu had zich allang aangekondigd. Hij kan er geen reet van. Lenny op zijn beurt zou hier eigenlijk niet mogen zijn. Dat hij er een keer doorheen zou zakken viel te verwachten na zijn beurt in Zwitserland. Dat is een beetje hetzelfde als Visma dat besluit om Uijtdebroeks mee te nemen, terwijl de batterij gewoon leeg is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier moet toch wel een rationele verklaring voor zijn, behalve dat ze de verkeerde schoenen aan hadden.
Stukje attest #neverforget Wout is een compleet ongeloofwaardige gozerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou het zelf lachwekkend willen worden. Je continu indekken en zeggen dat je zo slecht bent en dan nu gewoon op de afspraak zijn. Hetzelfde verhaal als in de Tour van 2022, toen hij zo'n last had van zijn knie. Komediant.
Morgenochtend bij de lokale Decathlon even een Van Rysel kopen en dit komt goedquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
quote:José: "Ergens voelt het als een gemiste kans want je wint de sprint achter twee mannen die er niet hadden hoeven voor te blijven onder normale omstandigheden. Je kan dan teruggaan naar Bilbao of San Sebastian vorig jaar: had die of die een trap meer moeten geven?"
Renaat: Tussen de lijnen zeg je dat met een kopbeurt meer van pakweg Jonas Vingegaard het wel had gekund?
José: "Of met een extra push 3 kilometer voor de top van de laatste klim, met een Jorgenson die iets vroeger begint. Maar dat weet je niet. En op dat moment denk je dat die mannen niet voorop blijven. Zij verrassen iedereen met hun sterkte."
Dat was ook al zo toen hij nog koerste. Geweldige wielrenner, maar geen zinnig gesprek mee te voeren. Nou ja, misschien in het Spaans, dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag nog de analyse van Contador bij Eurosport. Maar die man kan geen Engels en er komt geen zinnig woord uit?
Ze kunnen die man beter Spaans laten praten en er een tolk naast zetten want op de huidige manier is het een zapmoment.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was ook al zo toen hij nog koerste. Geweldige wielrenner, maar geen zinnig gesprek mee te voeren. Nou ja, misschien in het Spaans, dat weet ik niet.
Ik zag daarna nog een 500 decibel Allo Allo analyse van Jens Voigt, ook niet te onderschatten.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag nog de analyse van Contador bij Eurosport. Maar die man kan geen Engels en er komt geen zinnig woord uit?
Nou aan de trainer van dsm vragen na dit 1-2'tje "does it also hurt you as a coach to see this happen?" vond ik er wel een beetje over, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Remco het volgende:
Ach ja dit stukje Sporza bij de NOS is nog enigzins begrijpelijk.
Kelderman doet er voor het klassement ook niet toequote:Op zaterdag 29 juni 2024 21:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb alles gemist. Heeft behalve Kelderman nog iemand die er toe doet tijd verloren?
Hoe zag Vingegaard eruit?
Ion, Vauquelin, Gaudu, Martinez, Gregoire, Pacher en RGP horen hier gewoon in de eerste groep te zitten. Misschien Zingle zelfs wel maar dan overdrijf ik wellicht een beetje.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:05 schreef wimderon het volgende:
How can I make it about Remco-genot. Koffieplanter levert.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |