Groenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
VDB toch? EDIT: ooh, hij heeft het groen natuurlijk
Dat denk ik wel. Maar in de klassementen leidt Van den Broek.quote:
Dat is niet vreemd aangezien hij zat te sterven in het wiel de laatste kilometersquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:11 schreef Symphonic het volgende:
Mooi dat ze het gehaald hebben.
Bardet was ook echt dankbaar.
En een gebroken borstbeen en een longkneuzing, maar goed. Maakt niet eens heel veel uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt goed. Er wordt nu een soort beeld gecreëerd dat Wout uit de dood is opgestaan zoals Jakobsen of Bernal. Een sleutelbeenbreuk en een paar gebroken ribben, hou op hoor.
Ik heb het niet over de ontroering van Wout, ik reageer op de tragedie die Sporza ervan maakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En een gebroken borstbeen en een longkneuzing, maar goed. Maakt niet eens heel veel uit.
Een renner die zeer zwaar gevallen is en zijn grote doelen in rook op zag gaan is emotioneel nadat hij bij zijn terugkeer op het hoogste podium direct een hoog niveau haalt. Toch mooi man, zeg ik nota bene als extreem cynisch persoon.
We kennen Frank nog niet zo goed als 'mens', maar wat mij betreft bestaat het podium vandaag uit zeer sympathieke renners.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En een gebroken borstbeen en een longkneuzing, maar goed. Maakt niet eens heel veel uit.
Een renner die zeer zwaar gevallen is en zijn grote doelen in rook op zag gaan is emotioneel nadat hij bij zijn terugkeer op het hoogste podium direct een hoog niveau haalt. Toch mooi man, zeg ik nota bene als extreem cynisch persoon.
Dat viel op zich ook wel mee, zeker voor Sporza-begrippen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de ontroering van Wout, ik reageer op de tragedie die Sporza ervan maakt.
1 brok Warmondse trots. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
Frank heeft wel een mooi spruitjeshoofd.
Bij Renaat en José viel het heel goed mee. Bij die man aan de streep niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat viel op zich ook wel mee, zeker voor Sporza-begrippen.
Morgen gaat hij zijn schoolboeken ophalen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:59 schreef Felagund het volgende:
Frank heeft wel een mooi spruitjeshoofd.
In een geheim hokje waar nog steeds de rondemissen zitten, die niet meer mogen zoenen op het podium.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom krijgen ze de truien achter het podium?
quote:52 KELDERMAN Wilco Team Visma | Lease a Bike + 38
55 MADOUAS Valentin Groupama-FDJ + 01:41
69 RODRIGUEZ Cristian ARKEA-B&B HOTELS + 18:46
91 LUTSENKO Alexey Astana Qazaqstan Team + 24:40
128 MARTINEZ Lenny Groupama-FDJ + 29:14
134 POELS Wout Bahrain Victorious + 29:14
136 GAUDU David Groupama-FDJ + 29:14
139 VAUQUELIN Kévin ARKEA-B&B HOTELS + 29:14
147 LAZKANO Oier Movistar Team + 29:14
162 HIRT Jan Soudal Quick-Step + 30:18
Klappend over de finish.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Fabio nog een beetje blij over de streep komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |